Meillä oli puutarhajuhlat. Mietimme mistä saa sinne musiikin. Naapuri joka on soneran asikas keksi jutun. Laitoimme soneralle puhelimen soimaan sieltä tuli musiikkia. Sitten karaokelaitteet mikki siihen puhelimen lähelle ja homma toimii. Ilmaista musiikkia ja tunti kerrallaan! Siitä sa koko illan jutun!
Maksaako sonera teostolle?
3
337
Vastaukset
- voi voi
Liittymän haltijalle taitaakin tulla tuosta esityksestä aika muhkee lasku.
Soneran kaikki puhelut ovat olleet maksullisia 1.5. alkaen.
myös jonotus.
voi voi- HalpaaMusaaJou
tekniseen tukeen...normiasiakaspalvelu on vaan öpaut 5egee/h...
Muuten voi tulla laskua toistasatkuu tunnille. - voi voi
HalpaaMusaaJou kirjoitti:
tekniseen tukeen...normiasiakaspalvelu on vaan öpaut 5egee/h...
Muuten voi tulla laskua toistasatkuu tunnille.kohdista viestisi oikeelle "musiikkia puutarhajuhliin".
huom. minä en ole soittanut Soneralle, en tekniseen tukeen, enkä juuri muuallekaan.
ja ne muutamat kerrat kun olen laskutukseen soittanut, niin en ole joutunut jonottamaan ollenkaan. Kulta-asiakkaana pääsen suoraan palveluun. näin ainakin toistaiseksi.
mutta periaatteessa en sinne soittele.
otan yhteyttä verkkosivujen kautta. ja kun tarpeeksi kauan odottaa (joskus kauemmin, joskus vähemmän kauan) niin vastauskin tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820