´
herätys, ja torkkunappi
lopulta kuitenkin
elämän helvetin myllyyn
kieppumaan loputonta hiontaa
kahvia suodattimeen
avainta virtalukkoon
radiosta oikein hyvää huomenta
naapuriautosta väsynyt mulkaisu
kun jonakin päivänä
olen satavuotias
toivon tosiaan
että tiedän ja ymmärrän
tämän kaiken syyn
ja tarkoituksen
ja mukava bonus olisi
jos kuolemani päivänä
joku kiittäisi siitä
etten elänyt niin kuin halusin
osasin nöyrästi kieltäytyä
uneksimistani nautinnoista
ja lakkaamatta mietin
mitä muut ajattelisivat
tein lakkaamatta työtä
josta joku hyötyi
sitä päivää odotellessa
herätys, ja torkkunappi...
Elämän tarkoitus
6
304
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Moninaisia ajatuksia herätteli...
Jos joskus pääsee sataan vuoteen voi itseään jo kiitellä
Toive että saa kiitosta tässä ja nyt - etes joskus - enne kuin vaihtaa hiippakuntaa
Arvostusta kaipaa jokainen ja etsii - mitä -
Elämän tarkoitusta - ja yllätys -
kun se on se - elämä itse - kuitenkin... :)
Näin..muunmuassa..
Siispä - iloa ja valoa elämääsi - elettäväksi, T_sun ! :)- Tequila sunset
Olet oikeassa, elämä itse tietysti, ja etenkin sen ylläpitäminen jatkossakin. Eihän sitä sen tärkeämpää tarkoitusta voi olla.
Ja kyllä kuulosti kotoisalta tuo sun "etes" ;o).
Kiitos!
- Eräs nainen
Runosi osui. Joskus mietin, että toteutanko jonkun veemäistä suunnitelmaa elämässäni.
- Tequila sunset
...olen miettinyt monesti. On paljon asioita joita haluaisi kovasti, mutta joista on tavallaan luopunut vapaaehtoisesti, heittänyt toivonsa eikä yritäkään, Sitä ottaa vain askelen toisensa perään siihen suuntaan kuin yleisesti oletetaankin.
Kiva että osui!
- lindalinda1
runosi nimittäin pisti todella miettimään elämää
ja sen tarkoitusta.
Kovin olet pohdiskellut asioita.
Torkkunappeja kun itsekkin käytän, niin tuntui
kovin tutulta moni asia runossasi.
Jos kirjoitatkin koskettavia rakkausrunoja, niin
kyllä Sinulta taipuu nämä elämänmakuiset muutkin
runot vallan hyvin.
Valoa ja aurinkoa kuitenkin päivääsi !- Tequila sunset
...ystäväni. Kiitos sinulle viestistäsi! Ja mukavaa viikonloppua! Meinaan grillata ja ottaa muutaman lasin punkkua ja ehkäpä oluenkin. Aamulla painelen torkkunappia ja sovitan buranaa kielen alle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136