Joo eli siis voisko joku antaa mulle lisäinfoo, eli jos ostan pelkän lauantain lipun niin kuuluuko siihen myös leiriytyminen teltassa lauantai-sunnuntai välisen yön, en saa oikein noilta nettisivuilta mitään tietoo irti? Nopeita vastauksia odottelen.. :)
Himos Festival!
5
956
Vastaukset
- The Jansku80
Kyllä kuuluu, mutta kannattaahan sinne nyt tulla jo viimeistään perjantaina! ;)
- Ansku:)
Mutta ei oo vara ostaa 2 päivän lippua :|
- Bansku69
Ansku:) kirjoitti:
Mutta ei oo vara ostaa 2 päivän lippua :|
Kyllä voipi leirintä alueella olla vaikka torstaista-sunnuntaihin, ei ne siellä mitään lippuja tarkistele(Festarialueella vaan).=) Hyvää Jussia.
- Buffied
Hei, olen kanssa harkinnut tuonne lähtöä, mutta tarvisi saada tietää kaveriani varten,että kyselevätkö portilla ikää?
kaverini on kyllä 18,muttei hänellä ole minkäänlaista henkkaria todistaa sitä..
että ei ois kiva jossei sitte pääsekään alueelle,vaikka lipun oisikin jo hankkinut jne. - Ansku:)
Bansku69 kirjoitti:
Kyllä voipi leirintä alueella olla vaikka torstaista-sunnuntaihin, ei ne siellä mitään lippuja tarkistele(Festarialueella vaan).=) Hyvää Jussia.
Ai eikö ne kysele lippuja leirintäalueella? Eiks siinä kuitenkii ole jotku portit mistä ne sit opastaa et minne pitää mennä? Siinäkö eivät muka lippuja kysy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222