Jotenkin aina kun mennään tyttökaverin mökille avoveneellä ja sen mutsi antaa mulle kuravaatteet päälle niin alkaa seisomaa heti ? Joten aina mökille päästyämme on pakko mennä hinkkaan esim johonkin polulle itseään kurahousuilla juurta vastaan tai vielä parempi jos onnistuu lainaamaan sen mutsin tai mummon hikisiä kontio kumisaappaita ja haistelemaan niitä kyllä kurikset kastuu monasti ja heti :-)kuun puutteessa olevana kurahousun ajaa sen asian !
Rukan kurahousuihin
5
1456
Vastaukset
- ihmettelen vain
kuinka sairaat perversiot jollakin voi olla.
- nutturaasi hieman,
niin pääsisi ehkä tuoreempaa verta aivoihisi ja voisit lopettaa joutavat moralisointisi. Mikä tuossa nyt niin ihmeellistä sitten on? Käsittääksei kaveri harrastus on täysin harmiton, eikä siitä ole kenellekään vahinkoa.
nutturaasi hieman, kirjoitti:
niin pääsisi ehkä tuoreempaa verta aivoihisi ja voisit lopettaa joutavat moralisointisi. Mikä tuossa nyt niin ihmeellistä sitten on? Käsittääksei kaveri harrastus on täysin harmiton, eikä siitä ole kenellekään vahinkoa.
moi olen kans kurahousu runkkari ja oon kanssasi samaa mieltä että ei oo kellekkään haittaa että tyydyttää kurahousuihin edellinen keskustelija ei tiedä mistä puhuu
- kurisrunk
Olin käymässä Hesan tunnetussa runkkumestassa Laakson kalliolla. Oli sateinen ilta ja olin fillaroinut paikalle kuriksissa ja sadetakissa. Lyhyen ajan sisään kaksi eri kaveria tuli tarjolle Molemmat halusivat hyödyntää asuani. Toinen halusi session päätteeksi ruiskia sadekkini rinnuksille. Jonka sitten tekikin, tosin suurin osa ruiskui housuille. Toinen kaveri seurasi sivusta ja liittyi loppuvaiheessa seuraan. Hän halusi ruikkia kurahousuilleni. Ja teki niin. Siitä lähdin sitten yltäpäältä spermasena polkemaan ja sanomattakin selvää, että himassa alkoi melkoinen runkku.
kurisrunk kirjoitti:
Olin käymässä Hesan tunnetussa runkkumestassa Laakson kalliolla. Oli sateinen ilta ja olin fillaroinut paikalle kuriksissa ja sadetakissa. Lyhyen ajan sisään kaksi eri kaveria tuli tarjolle Molemmat halusivat hyödyntää asuani. Toinen halusi session päätteeksi ruiskia sadekkini rinnuksille. Jonka sitten tekikin, tosin suurin osa ruiskui housuille. Toinen kaveri seurasi sivusta ja liittyi loppuvaiheessa seuraan. Hän halusi ruikkia kurahousuilleni. Ja teki niin. Siitä lähdin sitten yltäpäältä spermasena polkemaan ja sanomattakin selvää, että himassa alkoi melkoinen runkku.
moi mä harrastan kans samaa kun sä elikkä oon sadeasu runkkari ja hetero/homo löytyiskö yhteistä tekemistä kurahousuissa sun luonasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351