joo.. eli olen seurustellut 8 vuotta tyttöystäväni kanssa..meillä on hyvä suhde, teemme paljon asioita yhdessä jne..
pari viikko sitten se tapahtu.. yks akka vonkas tattia koko illan, ja aamulla heräsin hänen vierestään.. morkkis oli seuraavan viikon ihan hitollinen, mutta sit se hävis.
Ongelma on, et tää "avas padot".. nyt isken mm. säteistä naisia, ja yhtä kävin panemassa ruokatunnilla töistä. tulihan sen jälkeen taas melkone itsemurhaolo, mut se meni äkkiä ohi.. oon kotona ihan normaalisti jne.. olen aina vihannut tällaisia miehiä, ja nyt olen itse tässä pisteessä. jotenki tuntuu, että on ihan tunnevammainen ton asian suhteen, ei sil panol oo mitää merkitystä..
kuitenki, tuntuu että sisälläni on kaksi ihmistä ja nykyään se himokkaampi ottaa aina voiton. oon vasta 25 ja olen todella umpikujassa tän kaa.. mul on varmaa joku seksiriippuvuus. TIEDÄN ettei pitäs, mut silti meen aina.. onko tälle olemassa muuta hoitomuotoa kuin munien leikkaaminen? kokemuksia?
miten tässä näin kävi?
minusta on tullut mies, jot...
3
706
Vastaukset
- ..harmittaa vielä joskus...
Älä suotta munias leikkuuta; jollekulle on niistä vielä iloa!
Miten olis lobotomia? - tiina*
sinulla ja tyttöystävälläsi tullut suhde liian toverilliseksi? Siinä ei sitten paljon auta, vaikka olisikin muuten hyvä suhde.
tiedän ettei pitäis mut niin siinä vaan käy.... tiedän tekeväni väärin mutta en tunne sitä niin väärin.? rakastan toista ja toisesta ei osaa irrottaa, jotenki tunnen rakkautta myös tätä kohtaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450