tässä on nää jussisuunnitelmat ihan auki eikä oo mitään mökkiäkään näköpiirissä mihkä mennä. funtsittiin ystäväporukalla että oliskohan ruissalon leirintäalueella elämää juhannuksena, jospa sinne eksyis grillailemaan ja juopottelemaan. kokemuksia turkulaiset?
jussi turun ruissalossa?
heiiiidi
2
798
Vastaukset
- rajaa hei!
...Niin että ajattelitte voivanne tosta vaan noin "eksyä" ruiskikseen...! Ja sit vielä juopotteleen ja örvöltämään, niinkö...? Joo pysykää vaan kaukana hei; menkää kotionne örväämään...
- Runsala
kyllä sinne kannattaa lähteä, paljon porukkaa ja paljon viinaa :) meitä lähtee turusta ainakin 10 kaveria viettää jussia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175