on kuvia galleriassa?
itse käyn aina vain katsomassa sielä laihojen tyttöjen kuvia, mutten ole vielä kehdannut laittaa sinne omia..
ketä te yleensä sielä käytte "stalkkaamassa" :D ?
tai siis teidän lempi thinspot?
mun on anadja, pikkumyinen, anissa, cristi,[_ansku_] ja sitten oli _-emppu-_, mutta se on vissiin poistanut kuvat sieltä tai vaihtanut nikkiä tai jotain??
tietääkö kukaan siitä mitään?? jos tiiätte niin kertokaa! ettei se vaan oo kuollu??
kuinka monella teistä
11
1319
Vastaukset
- mehkaus
itsellänikin on ja niitä pääsee kurkkimaan blogini kautta, mutten itse tykkää katsella paljoa muiden kuvia. Lähinnä siksi, että tulen niin kateelliseksi eikä se juurikaan thinspaa, saa vain huonolle tuulelle.
:)
ei ole kohteliasta pistellä tänne toisten kuvien linkkejä, vaikka julkinen galleria onkin. Hyvät käytös tavat ja huomaavaisuus ennenkaikkea.- _pumpum_
_-emppu-_:n uuden nicin, se on _cinnamon_girl_
yks mun lemppareita myös, ei ole kuin muut.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=_cinnamon_girl_&image_id=81714548
- hhmmpp
onko näillä ihmisillä vielä kuvia galleriassa? tai blogia?
(tiedän että keskustelu on tosi vanha) - bittersweetmemories
facobook tai ig?
- Hhmmpp
Ig kiinnostaa myös!
- asdasdasddasd
"Anadjalla" ihana blogi nimeltä Ballerinan päiväkirja ja ig hhheidijohanna
- Hhmmpp
asdasdasddasd kirjoitti:
"Anadjalla" ihana blogi nimeltä Ballerinan päiväkirja ja ig hhheidijohanna
Kiitos tästä! Onko jollain tietoa muista...?
- Anonyymi
Hhmmpp kirjoitti:
Kiitos tästä! Onko jollain tietoa muista...?
Cristi on kirjailija Cristina Sandu, kannattaa lukea hänen kirjansa. Ei liity sh:hon mutta tosi hyvä.
- Tadaah
_-emppu-_ taitaa olla _emi1ia_
- Tadaah
Ig’ssä siis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882