kuinka monella teistä

sickling

on kuvia galleriassa?
itse käyn aina vain katsomassa sielä laihojen tyttöjen kuvia, mutten ole vielä kehdannut laittaa sinne omia..

ketä te yleensä sielä käytte "stalkkaamassa" :D ?
tai siis teidän lempi thinspot?

mun on anadja, pikkumyinen, anissa, cristi,[_ansku_] ja sitten oli _-emppu-_, mutta se on vissiin poistanut kuvat sieltä tai vaihtanut nikkiä tai jotain??
tietääkö kukaan siitä mitään?? jos tiiätte niin kertokaa! ettei se vaan oo kuollu??

11

1319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mehkaus

itsellänikin on ja niitä pääsee kurkkimaan blogini kautta, mutten itse tykkää katsella paljoa muiden kuvia. Lähinnä siksi, että tulen niin kateelliseksi eikä se juurikaan thinspaa, saa vain huonolle tuulelle.

:)

ei ole kohteliasta pistellä tänne toisten kuvien linkkejä, vaikka julkinen galleria onkin. Hyvät käytös tavat ja huomaavaisuus ennenkaikkea.

• hhmmpp

onko näillä ihmisillä vielä kuvia galleriassa? tai blogia?

(tiedän että keskustelu on tosi vanha)

• bittersweetmemories

facobook tai ig?

• Hhmmpp

Ig kiinnostaa myös!

• asdasdasddasd

"Anadjalla" ihana blogi nimeltä Ballerinan päiväkirja ja ig hhheidijohanna

• Hhmmpp
        asdasdasddasd kirjoitti:

"Anadjalla" ihana blogi nimeltä Ballerinan päiväkirja ja ig hhheidijohanna

Kiitos tästä! Onko jollain tietoa muista...?

• Anonyymi
        Hhmmpp kirjoitti:

Kiitos tästä! Onko jollain tietoa muista...?

Cristi on kirjailija Cristina Sandu, kannattaa lukea hänen kirjansa. Ei liity sh:hon mutta tosi hyvä.

• Tadaah

_-emppu-_ taitaa olla _emi1ia_

• Tadaah

Ig’ssä siis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1789
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      143
      1493
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1398
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      57
      1226
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      9
      1210
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1105
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1029
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      990
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    10. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      55
      882
    Aihe