Langattomat, useasta sama ääni?!

Sinkku_76m

Jos ostan mitä tahansa langatonta kuulokemallia usean kappaleen, kuuluuko kaikista sama äänilähde, jos ne vaan asettaa "samalle kanavalle"?

Menee vaan hukkaan usea lähetin, mutta varmaan ei myydä paketteja, missä on lähetin useita kuulokkeita(?)

Sitä varmaan ei sentään kannata tehdä, että ostaisi useaa eri merkkiä ja yrittäisi niitä saada samalla kanavalle?

Ajatuksena siis on, että ei tarvii kämppistä häiritä, jos esim. järjestää leffaillan kavereiden kanssa =)

3

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhden tällaisen jo tilasin, koska tämä on umpimalli ja siten kai kuuluu vähemmän ulos. Eli onko järkevää ostaa näitä lisää vai mitä minuna tekisitte?

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=14669
      47.90e, eli ei paha hinta.

Hama FK-966 langattomat Hifi-kuulokkeet, kolme valinnaista taajuuskanavaa.

Siirtotaajus 863MHz. Kantomatka 100m. Taajuusvaste 20hz - 13kHz. 3.5mm/6.3mm plugi. Toimii AAA-paristoilla tai akuilla. Mukana kaksi ladattavaa AAA akkua,joiden lataus onnistuu kuulokkeiden telineessä.

• Larry the Chef

Periaatteessa vaikka kuinka monta settiä yhdellä lähettimellä.
      Yksi takapotku langattomissa on! Itselläni on Sennheiserin langattomat. Kerrostalossa missä asun on jollain muullakin samanlaiset.
      Välillä kuulen naapurin singnaalin omistani!
      Onneksi lähetyskanavia on useampia.
      Voisi muuten harmittaa.

• toimii. Minulla

on kolmet Philipsin HCB402 radiotaajuuslangattomat.
      Maksoivat n. 50e/kpl, pakko oli ostaa
      myös kolmet lähettimet.
      Nyt yksi on telkkarissa, yksi stereoissa ja yksi
      tietokoneessa.
      Samalle taajuudelle viritettyjä joten voi kuunnella sitä ohjelmalähdettä joka on päällä sen kummemmin kytkentöjä muuttamatta, tosin vain yhtä
      kerrallaan.
      Kaikista kuulokkeista kuuluu ohjelma hyvin koko huushollissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1722
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      72
      1238
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1065
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      921
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe