Sekavat tunteet

hämmentynyt nainen

Lopetin vuosi sitten suhteen naimisissa olevaan mieheen. (Selvyyden vuoksi, olen itsekin naimisissa.) Teen kuitenkin jatkuvasti miehen kanssa yhteistyötä ja olemme säilyneet ystävinä suhteemme loppumisen jälkeenkin. Mies on koko ajan antanut ymmärtää, että hänellä on tunteita minua kohtaan ja haluaisi enemmänkin kuin pelkkää ystävyyttä.

Suhteemme oli varsinainen rakkaustarina. En ollut tähän ikään mennessä kokenut koskaan aikaisemmin niin kaikkinielevää rakkautta ja kaipuuta kuin mitä koin häntä kohtaan. Tajusin kuitenkin koko suhteemme ajan, ettei sillä ole tulevaisuutta. Puolentoista vuoden jälkeen päätin irrottautua siitä. Mies on ensinnäkin kaksikymmentä vuotta vanhempi kuin minä, minulla on vielä kotona asuvat lapset ja oikeasti hyvä ja hellä aviomies. Molemmilla meillä, siis minulla ja tällä miehellä, on omalla paikkakunnallamme sellainen julkinen asema, että suhteen julkitulo olisi rikkonut paljon asioita. Ja eritoten se olisi loukannut meille molemmille läheisiä ihmisiä, enkä ollut valmis katsomaan itseäni peilistä, jos suhde olisi tullut ilmi. En olisi myöskään voinut katsoa omia lapsiani tai miestäni silmiin. Ei siis ollut muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa.

Välillä tapaamisemme, jotka ovat siis pakollisia työ yms. asioiden vuoksi, menevät hyvin. Koen yleensä jo päässeeni irti hänen vaikutupiiristään. Nyt kuitenkin viime viikolla hän matkusti eräässä seurueessa meille tärkeään paikkaan. Jollain tavalla se, että hän oli paikassa, jossa koimme ihania hetkiä yhdessä, ilman minua, sai minut herkistymään hänelle. Mistä se sitten johtuikin? Tuntui niin väärältä, että hän oli siellä ja minä täällä kotona.

Tällä viikolla tapasimme työasioiden merkeissä. Tilanteessa oli kuuloetäisyydellä muita ihmisiä, joten käyttäydyimme asiallisesti ja keskustelumme oli aivan normaalia. Jollain tavalla tilanne oli kuitenkin täynnä latausta ja tajusin, että olin taas tipahtanut syvälle tunteisiini. Ahdistava tilanne. Hän tuntee minut niin hyvin, että näki myös tilanteeni.

Yhtäkaikki - hän pyysi minua myöhemmin soittaessaan kahville luokseen ja lupasin mennä. Yllätin itseni. Olen ollut niin torjuva, vaikkakin ystävällinen ja asiallinen koko tämän vuoden ajan. Nyt sitten kuitenkin kävi näin. Hyvä, etten ihan kerjännyt itse sitä tapaamista.

Toisaalta sitten nyt tänään tunteeni ovat jo paremmin hallussa ja hämmästelen itsekin sitä, että lupasin mennä. Jostain syystä en kuitenkaan halua olla menemättäkään.. Oikein toimiessanihan soittaisin ja sanoisin, että en tule.

Mikä ihme päätäni ja tunteitani vaivaa? Kärsin niin monta unetonta yötä kaipuuta ja ikävää viime kesänä, kun lopetin suhteemme, että miksi ihmeessä haluan taas hankkiutua samanlaisiin ongelmiin. Toisaalta tietenkin, olisi hyvä keskustella asiasta ihan ääneen hänenkin kanssaan. Mutta voiko tapaaminen jäädä vain keskusteluun, en usko sitä.

73

2849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiset joudumme

joskus vastaavaan tilanteeseen , elämän aikana olen useinkin joutunut vastaavaan tilanteeseen , mutta ilmeisesti olen erilainen kuin sinä ,olen osannut päätellä mikä elämässäni on tärkeintä ,aina päädyin omaan perheeseen , oma perhe tärkein ,kyllä tunteet on mullakin riehuneet TULISESTI ja HIMOT hyrränneet , mielestäni meille naisillekkin on annettu aivot ajatella ,ainakin minä olen mieluummin elänyt järkeillen ,kuin tuntteitten vietävänä ,olen elämääni hyvin tyytyväinen , mielestäni elämä on yhtä sotkua jos antaa tunteitten viedä ,myös kärsimykset on sanoin kuvaamattomia siihen verrattuna kuinka itse olen elänyt ,minulla on paljon lämpimiä ihmis suhteita , mutta VAIN ystävinä EI KOSKAAN MITÄÄN MUUTA ,seksi kuuluu omalle miehelle .

• miehetkin

Ei vain naiset joudu.

Kyllä minäkin miehenä olen useasti ollut vastaavassa tilanteessa.

Ja käyttäytynyt aivan samoin kuin sinä. Aivan yhtä fiksusti ja järkevästi.

Ainoalla oikealla tavalla. HYVÄ ME!

• myös...

käynyt niin että varattuna ihastuin varattuun mutta se jäi siihen koska annoin sen jäädä siihen...en voisi tehdä ihmiselle jota rakastan niin julmaa temppua...ja toisekseen kunnioitan myös toisten ihmisten liittoja enkä tunge nokkaani niihin...tilaisuuksia olisi kyllä ollut useita...

Mutta näyttää tosiaan siltä että kaikille ei ole annettu aivoja...ja toiset vaan on hyvin itsekkäitä...ensin tämä aloittajakin jeesusteli kuinka ei voisi katsoa enää edes peiliin jos tapaus tulisi julki...saati sitten lapsiaan tai miestään silmiin...mutta heti kun tilaisuus tuli uudelleen lämmittelyyn niin eipä tarvinnut hetkeäkään empiä...eli siis vitut niistä lapsista ja miehestä....MINÄ MINÄ MINÄ!!

• hämmentynyt nainen
        myös... kirjoitti:

käynyt niin että varattuna ihastuin varattuun mutta se jäi siihen koska annoin sen jäädä siihen...en voisi tehdä ihmiselle jota rakastan niin julmaa temppua...ja toisekseen kunnioitan myös toisten ihmisten liittoja enkä tunge nokkaani niihin...tilaisuuksia olisi kyllä ollut useita...

Mutta näyttää tosiaan siltä että kaikille ei ole annettu aivoja...ja toiset vaan on hyvin itsekkäitä...ensin tämä aloittajakin jeesusteli kuinka ei voisi katsoa enää edes peiliin jos tapaus tulisi julki...saati sitten lapsiaan tai miestään silmiin...mutta heti kun tilaisuus tuli uudelleen lämmittelyyn niin eipä tarvinnut hetkeäkään empiä...eli siis vitut niistä lapsista ja miehestä....MINÄ MINÄ MINÄ!!

Myönsin jo olevani itsekäs. Se on ihan totta. Jeesustelua voi olla sekin, ettei voi katsoa peiliin, jos olisin jäänyt kiinni. Kiinnijääminen vain olisi tosiaan loukannut niin monia ihmisiä, syyttömiä tähän.

Eikä tämä ole ensimmäinen kerta, kun olisi ollut mahdollisuus palata takaisin. Tämä vain oli ensimmäinen kerta, kun olin siinä lähellä. Mies haluaisi koko ajan jatkaa, mutta minusta se ei ole oikein. Olen pitänyt rajaa - nyt se raja rakoili.

Tänne kirjoittaminen oli kyllä hyvä asia. Vaikka kaikki kommentit eivät silittele päätä, kuten sinunkaan kommenttisi ei, niistä saa aina silti jotain itselleen. Ne herättelevät ajattelemaan.

• turha hakea
        hämmentynyt nainen kirjoitti:

Myönsin jo olevani itsekäs. Se on ihan totta. Jeesustelua voi olla sekin, ettei voi katsoa peiliin, jos olisin jäänyt kiinni. Kiinnijääminen vain olisi tosiaan loukannut niin monia ihmisiä, syyttömiä tähän.

Eikä tämä ole ensimmäinen kerta, kun olisi ollut mahdollisuus palata takaisin. Tämä vain oli ensimmäinen kerta, kun olin siinä lähellä. Mies haluaisi koko ajan jatkaa, mutta minusta se ei ole oikein. Olen pitänyt rajaa - nyt se raja rakoili.

Tänne kirjoittaminen oli kyllä hyvä asia. Vaikka kaikki kommentit eivät silittele päätä, kuten sinunkaan kommenttisi ei, niistä saa aina silti jotain itselleen. Ne herättelevät ajattelemaan.

myötätuntoa ,et ainakaan minulta saa , kyllä normaali ihminen osaa päätellä mikä elämässä on tärkeintä ,eikä syöksy heti kun joku flirttailee vieraaseen sänkyyn ja vaikka olisit sitä kauan jo miettinynyt et sittenkään saa sympatioita osaksesi , kuten tuolla joku huomasi ,että sieltähän paljastui huoran persoona kirjoituksesi perusteella ,on paras myöntää totuus itselle .

• Jos pelkäät ettet pysy nahoissasi, on parempi perua ja olla menemättä! Paitsi jos sittenkin salaisesti sisälläs haluat lämmittää suhteen vanhalle tasolle. Ite taidat tietää?

• hämmentynyt nainen

Olette molemmat ihan oikeassa. En halua enää suhdetta takaisin. Olen valintani tehnyt vuosi sitten. Tämä oli vain joku kummallinen takauma.

Ajattelen, että käyn kyllä kylässä huomenna, mutta vain ja ainoastaan keskustelemassa miehen kanssa tilanteesta. Olemme ystäviä ja välitän tästä miehestä edelleen paljon, enkä halua loukata häntäkään. Jahkaamiseni on loukkaavaa, sillä hän olisi ollut vuosi sitten valmis jättämään vaimonsa ja lähtemään kanssani.

Kotona on tosiaan oma mieheni, joka vilpittömästi rakastaa minua ja on minulle hyvä ja huomaavainen puoliso. Ulkopuolinen suhde on vain syvää itsekkyyttä ja piittaamattomuutta....

Suhde tai ehkä lähinnä sen lopettaminen jättivät sisälleni suuren aukon ja tyhjyyden, jota en ole saanut teipattua kiinni vieläkään. Eihän mitään ihmissuhdetta voi noin vain jättää taakseen. Ehkä pelkkä seksisuhde olisi ollut helpompi unohtaa kuin sellainen, mikä minun ja tämän miehen välillä oli. Se oli myös syvää ja luottamuksellista ystävyyttä. Ehkä asiasta keskustelemalla pääsemme molemmat eteenpäin elämässä..

Niin ja olemme toki tämän vuoden aikana kohdanneet kahdestaan useitakin kertoja ja silti olemme pystyneet pitämään kädet ns. irti toisistamme - tosin niillä tapaamisilla on ollut joku tietty asiallinen syykin. Tällä ei ole...

• Keskustele ensin miehesi kanssa että käyt vähän päiväkahveilla, siinä se, ei turhia syyllisyydentunteita tai peittelyjä.

• hämmentynyt nainen
        YhM42v kirjoitti:

Keskustele ensin miehesi kanssa että käyt vähän päiväkahveilla, siinä se, ei turhia syyllisyydentunteita tai peittelyjä.

Puhuin tämän toisen miehen kanssa puhelimessa tänään. Sanoin, että jos tulen, keskustelemme asian lopultakin täysin selväksi ja sillä hyvä. Totesin, että keskustelu on varmasti tarpeen, jotta voimme molemmat jatkaa matkaamme erikseen eteenpäin. Emme siis hempeile tai muuta sellaista.

Omalle miehellenikin kerron kyllä meneväni käymään hänen luonaan. Olenhan käynyt siellä julkisesti aikaisemminkin useita kertoja, siinä ei ole mitään ihmeellistä. Meillä on tosiaan työn puolesta paljon yhteisiä asioita hoidettavana.

• Panacea

Voin olla aivan erehtynyt suhteesi, mutta saan sen vaikutelman että hekumoit tulevalla jo nyt. Tiedät varsin hyvin sisimmässäsi, mitä olet menossa tekemään, ja yrität lähinnä vakuuttaa itsellesi jo etukäteen, että "siinä vain kävi niin".

Sinullahan ei ole oikeasti mitään pätevää syytä lähteä niille päiväkahveille, joten jos et haluaisi päätyä sänkyyn, et menisi sinne.

• ei koskaan kokonaiseksi

Noinhan se menee. Vaikea irroittautua, välillä menee takapakkia, välillä pystyy olemaan asiallisesti.

Minä olin myös varatun miehen salarakas. Itse olin sinkku suhteemme alussa. Kun itse aloin seurustella erosimme, silti kaipuu ja ikävä kalvoivat molempia. Kynnys pettää omaa miesystävääni tuntui korkealta. Me emme joudu mitenkään muuten tapaamaan tosisiamme, mutta erottuammekin viestittelimme vähintäinkin luukausittain. Lopulta vuoden kuluttua edellisestä tapaamisesta sovimme yhteisestä kahvihetkestä ostoskeskuksen "turvallisessa hälinässä ihmisten keskellä". Siellä tietysti olimme asiallisesti, mutta hetkeä myöhemmin hän tuli asunnolleni, en enää muista kumpi soitti tai tekstasi heti toisen perään.... Salasuhde jatkui taas vajaan vuoden. Viime syksynä päätimme taas, ettemme voi enää jatkaa samoista syistä kuin tekin.

Mennyt talvi oli elämäni raskain. Surin äärettömästi, sillä tiesin, että nyt tällä kertaa se on lopullisesti loppu, me emme voi tavata edes kahvin merkeissä ostoskeskuksessa. Keväällä vasta pääsin jaloilleni ja nyt hyväksyn, että näin on paras. Tiedän, ettei hänelläkään ole helppoa ollut, mutta hän on meistä kuitenkin henkisesti vahvempi ja päässyt jo pidemmälle eroa itsekseen käsitellessään. Erot eivät koskaan ole helppoja, ja näistä salaeroista tulee entistä raskaampia, kun olet tunteinesi täysin yksin. Kun on vain se yksi ja ainoa ihminen, jolle voisit kertoa ja itkeä ikävääsi, eikä hänellekään voi.

Luulen, että niin kauan kuin tekosyillä tapaatte (muuten kuin pakolliset työkuviot) pidätte toisistanne kiinni, ettekä kumpikaan pysty eroa käsittelemään ja lopullisesti itseksenne hyväksymään.

Entäs jos lähetät hänelle sähköpostiin linkki tähän keskusteluun. Hän voi lukea ajatuksesi tästä ja ymmärtää, miksi et mene luokseen.

Voimia teillekin molemmille. Voin niin helposti samaistua tilanteeseenne.

• tätä...
        ei koskaan kokonaiseksi kirjoitti:

Noinhan se menee. Vaikea irroittautua, välillä menee takapakkia, välillä pystyy olemaan asiallisesti.

Minä olin myös varatun miehen salarakas. Itse olin sinkku suhteemme alussa. Kun itse aloin seurustella erosimme, silti kaipuu ja ikävä kalvoivat molempia. Kynnys pettää omaa miesystävääni tuntui korkealta. Me emme joudu mitenkään muuten tapaamaan tosisiamme, mutta erottuammekin viestittelimme vähintäinkin luukausittain. Lopulta vuoden kuluttua edellisestä tapaamisesta sovimme yhteisestä kahvihetkestä ostoskeskuksen "turvallisessa hälinässä ihmisten keskellä". Siellä tietysti olimme asiallisesti, mutta hetkeä myöhemmin hän tuli asunnolleni, en enää muista kumpi soitti tai tekstasi heti toisen perään.... Salasuhde jatkui taas vajaan vuoden. Viime syksynä päätimme taas, ettemme voi enää jatkaa samoista syistä kuin tekin.

Mennyt talvi oli elämäni raskain. Surin äärettömästi, sillä tiesin, että nyt tällä kertaa se on lopullisesti loppu, me emme voi tavata edes kahvin merkeissä ostoskeskuksessa. Keväällä vasta pääsin jaloilleni ja nyt hyväksyn, että näin on paras. Tiedän, ettei hänelläkään ole helppoa ollut, mutta hän on meistä kuitenkin henkisesti vahvempi ja päässyt jo pidemmälle eroa itsekseen käsitellessään. Erot eivät koskaan ole helppoja, ja näistä salaeroista tulee entistä raskaampia, kun olet tunteinesi täysin yksin. Kun on vain se yksi ja ainoa ihminen, jolle voisit kertoa ja itkeä ikävääsi, eikä hänellekään voi.

Luulen, että niin kauan kuin tekosyillä tapaatte (muuten kuin pakolliset työkuviot) pidätte toisistanne kiinni, ettekä kumpikaan pysty eroa käsittelemään ja lopullisesti itseksenne hyväksymään.

Entäs jos lähetät hänelle sähköpostiin linkki tähän keskusteluun. Hän voi lukea ajatuksesi tästä ja ymmärtää, miksi et mene luokseen.

tyhmyyden määrää...kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäkööt...ihan turha jäädä märyä vääntämään miehen perään joka oli alun alkaenkin jonkun toisen oma...harvemmin siinä niin käy että huoraamalla saa miehen kokonaan omakseen...mutta tyhmin väki joutuu kokemaan senkin kantapään kautta kun ei muuten pysty tajuamaan...

• höh
        tätä... kirjoitti:

tyhmyyden määrää...kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäkööt...ihan turha jäädä märyä vääntämään miehen perään joka oli alun alkaenkin jonkun toisen oma...harvemmin siinä niin käy että huoraamalla saa miehen kokonaan omakseen...mutta tyhmin väki joutuu kokemaan senkin kantapään kautta kun ei muuten pysty tajuamaan...

Oma viestis on se ainoa märinä koko ketjussa. Edellinen oli varsin asiallinen ja aikuinen kommentti. ihmiset kokee tuskaa ja ikävää, ei se oo märinää..

tätä... kirjoitti:

Sehän oli aluperin jo ensimmäisestä keskustelustamme asti selvää molemmille, ettei kumpikaan kumpaakaan ole omaksi haaveilemassa. Sen asian teimme itsellemme selväksi heti, ettei koskaan kumpikaan saa toisen suhdetta rikkoa.

Mutta on kenties mahdotonta hallita tunteitaan sivusuhteessa. Väkisin ihanasta ihmisestä alkaa tykkäämään. Se ristiriitaisuus aiheutti niin paljon kipua, että suhdetta olisi ollut aivan mahdotonta jatkaa niissä rajoissa, mitä olimme itse suhteellemme asettanut.

Apulannan Armo-kappaleen sanat ovat kuin syvältä sydämestäni:

Minut ympäröin tyhjyydellä
        jotta voisin nähdä
        Jotta oppisin itse mitä tunnen
        Ja tietäisin sen

Nyt on mentävä yksin
        Kulkee pitää ilman varjoo
        Osan jäätävä taakse
        jotta toinen voi loppuun löytää

Tätä hetkeä kartoin
        Tätä väistin
        Tätä niin pelkäsin
        Sen on tultava loppuun
        Nyt on aika

Viimeiseen tiimaan
        Tähän päättyy paljon hyvää
        Paljon kaunista
        Jonka raajat kuolleet on
        Tän täytyy mennä näin
        Vaikka tahtoisin kieltää
        koittaa säilyttää
        Mutta tiedän et on turhaa
        Armoo viivyttää

Pahat enteet hiljaisuuden
        kaiken täyttää
        Niin tuskaisen läsnä
        joka hetki vaikka pään pois kääntää

Vaikka sulkisi silmät
        kuva säilyy eikä mee minnekään
        Muttei silti tule luo
        vaan tuijottaa tuijottamistaan

Tämä tie meidät kaataa
        Ei voi jatkaa
        Ei voi olla näin
        Sen on tultava loppuun
        Nyt on aika

Viimeiseen tiimaan
        Paljon kaunista
        Jonka raajat kuolleet on
        Tän täytyy mennä näin
        Vaikka tahtoisin kieltää
        koittaa säilyttää
        Armoo viivyttää

• Mitä vittua...
        höh kirjoitti:

Oma viestis on se ainoa märinä koko ketjussa. Edellinen oli varsin asiallinen ja aikuinen kommentti. ihmiset kokee tuskaa ja ikävää, ei se oo märinää..

tunkee sen pitkän nokkansa toisten suhteeseen...ihan turha märsätä tuskaa ja ikävää...mitä muutakaan siitä seuraisi...mutta kuten sanoinkin niin tyhmin väki joutuu kokemaan sen kantapään kautta kun eivät muuten kykene ymmärtämään tätä faktaa...
        Aivan oikein...naurattaa vaan tuo parkuminen :D Sitä saa mitä tilaa huorat...

• olet leikkiin...

Sehän oli aluperin jo ensimmäisestä keskustelustamme asti selvää molemmille, ettei kumpikaan kumpaakaan ole omaksi haaveilemassa. Sen asian teimme itsellemme selväksi heti, ettei koskaan kumpikaan saa toisen suhdetta rikkoa.

Mutta on kenties mahdotonta hallita tunteitaan sivusuhteessa. Väkisin ihanasta ihmisestä alkaa tykkäämään. Se ristiriitaisuus aiheutti niin paljon kipua, että suhdetta olisi ollut aivan mahdotonta jatkaa niissä rajoissa, mitä olimme itse suhteellemme asettanut.

lähtenyt niin kestä leikkis parkumatta...
        Ja jos te molemmat olisitte todella rakastaneet toisianne noin valtavasti mitä annat ymmärtää niin te olisitte jo yhdessä...

• itsesäälin....

Apulannan Armo-kappaleen sanat ovat kuin syvältä sydämestäni:

Minut ympäröin tyhjyydellä
        jotta voisin nähdä
        Jotta oppisin itse mitä tunnen
        Ja tietäisin sen

Nyt on mentävä yksin
        Kulkee pitää ilman varjoo
        Osan jäätävä taakse
        jotta toinen voi loppuun löytää

Tätä hetkeä kartoin
        Tätä väistin
        Tätä niin pelkäsin
        Sen on tultava loppuun
        Nyt on aika

Viimeiseen tiimaan
        Paljon kaunista
        Jonka raajat kuolleet on
        Tän täytyy mennä näin
        Vaikka tahtoisin kieltää
        koittaa säilyttää
        Armoo viivyttää

Pahat enteet hiljaisuuden
        kaiken täyttää
        Niin tuskaisen läsnä
        joka hetki vaikka pään pois kääntää

Vaikka sulkisi silmät
        kuva säilyy eikä mee minnekään
        Muttei silti tule luo
        vaan tuijottaa tuijottamistaan

Tämä tie meidät kaataa
        Ei voi jatkaa
        Ei voi olla näin
        Sen on tultava loppuun
        Nyt on aika

Viimeiseen tiimaan
        Paljon kaunista
        Jonka raajat kuolleet on
        Tän täytyy mennä näin
        Vaikka tahtoisin kieltää
        koittaa säilyttää
        Armoo viivyttää

määrää...lopeta jo tuo parkuminen! Mitäs läksit reissuun perseines :D

Mitä vittua... kirjoitti:

tunkee sen pitkän nokkansa toisten suhteeseen...ihan turha märsätä tuskaa ja ikävää...mitä muutakaan siitä seuraisi...mutta kuten sanoinkin niin tyhmin väki joutuu kokemaan sen kantapään kautta kun eivät muuten kykene ymmärtämään tätä faktaa...
        Aivan oikein...naurattaa vaan tuo parkuminen :D Sitä saa mitä tilaa huorat...

on sekin, että ihminen ei lajina oikeasti olisi yksiavioinen. Ihmiset ovat vain luoneet yksiavioisen yhteiskunnan, jossa elämme. Toiset meistä ovat vain vielä lähempänä esi-isiämme apinoita, joiden elämään kuuluu polygamia.

itsesäälin.... kirjoitti:

määrää...lopeta jo tuo parkuminen! Mitäs läksit reissuun perseines :D

Ensinnäkin, toista haukkuva alentaa vain itsensä.

Toiseksikin, itsesääliin ei ole pienintäkään syytä. Ikävä, suru ja kaipuu on, ja senkin yli olen päässyt niin, ettei enää koske.

olet leikkiin... kirjoitti:

lähtenyt niin kestä leikkis parkumatta...
        Ja jos te molemmat olisitte todella rakastaneet toisianne noin valtavasti mitä annat ymmärtää niin te olisitte jo yhdessä...

Ystävä hyvä, eikö tämä ole keskustelupalsta?
        Onko täällä vain hyväksyttyjä sellaiset mielipiteet, jotka sinäkin voisit allekirjoittaa?
        Meitä ihmisiä on kuules monenlaisia, meillä kaikilla on omat mielipiteet ja ei koskaan voi kaikkien mielipiteistä pitää.

Ai, tuosta kommentistasihan pitäisi tulkita, että aina kun rakastuu pitäisi vaihtaa kumppania! Mitäs täällä sitten jätetyt mammat itkee miehensä perään, joka rakastui toiseen naiseen ja jätti mamman. Mene hyvä kirjoittaja niille huutelemaan, että mitäs sen perään itket kun se rakastui toiseen!

• Heh :D

on sekin, että ihminen ei lajina oikeasti olisi yksiavioinen. Ihmiset ovat vain luoneet yksiavioisen yhteiskunnan, jossa elämme. Toiset meistä ovat vain vielä lähempänä esi-isiämme apinoita, joiden elämään kuuluu polygamia.

Nyt löytyi siis selitys huorien ja huorapukkien toiminnalle...ovat siis vain astetta lähempänä apinaa :D

• Tämä on...

Ystävä hyvä, eikö tämä ole keskustelupalsta?
        Onko täällä vain hyväksyttyjä sellaiset mielipiteet, jotka sinäkin voisit allekirjoittaa?
        Meitä ihmisiä on kuules monenlaisia, meillä kaikilla on omat mielipiteet ja ei koskaan voi kaikkien mielipiteistä pitää.

Ai, tuosta kommentistasihan pitäisi tulkita, että aina kun rakastuu pitäisi vaihtaa kumppania! Mitäs täällä sitten jätetyt mammat itkee miehensä perään, joka rakastui toiseen naiseen ja jätti mamman. Mene hyvä kirjoittaja niille huutelemaan, että mitäs sen perään itket kun se rakastui toiseen!

keskustelupalsta eikä mikään säälittävien itkuvirsien tuherrus nurkka...

Kyllähän se yleensä niin menee että kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan niin yhteen siinä mennään...sen sijaan että jäätäisiin elämään jonkun harmaa hiirulaisen rinnalle...
        Tässä tarinassa taisi siis käydä niin kun yleensäkin näissä tapauksissa...että kakkosta käytettiin vain patjana ja se oma puoliso olikin tärkeämpi ukolle...sama se sille vaikka patja kuinka rakastuisikin...ja mies voi lirkutella hieman että tyhmä kakkonen pitää turpansa tukossa....kyllähän niillä aina keinot löytyy :D

Se on eri asia jos mies jättää vaimonsa huoran takia...kun se että kaksi ihmistä on korviaan myöten rakastunut toisiinsa mutta elää mieluummin hiirulaisensa rinnalla...ei ole uskottavaa tuo...sinun rakkaus ei tainnut yksin riittää viemään teitä yhteen...

• siltä...

Ensinnäkin, toista haukkuva alentaa vain itsensä.

Toiseksikin, itsesääliin ei ole pienintäkään syytä. Ikävä, suru ja kaipuu on, ja senkin yli olen päässyt niin, ettei enää koske.

kyllä näytä...suoraan sanoakseni...

Heh :D kirjoitti:

Nyt löytyi siis selitys huorien ja huorapukkien toiminnalle...ovat siis vain astetta lähempänä apinaa :D

Niin, kenties tiedät, että ihmisenkin perimä siirtyy geeneissä jotka ovat koodattuna DNAhan. En nyt muista, mutta jossain tuolla aikaisemmin on keskustelu, jossa käytiin läpi simpanssin ja ihmisen DNAn yhteneväisyyttä, luku oli huomattavasti yli 90%, miltei sata.

Ihmisillä, jotka kokevat polygamian itselleen sopivana on hyvinkin ilmeisesti tuo prosentti sadan pintaa niiden geenien kohdalla, jotka säätelee seksuaalisuutta ja seksuaalista käyttätymistä.

Kun taas ihmisillä, jotka esimerkiksi ylentävät itsensä toisiin verrattuna tai haukkuvat toisiaan, saattaa hyvinkin olla tuo DNAn yhteneväisyysprosentti simpanssiin nähden sadan pinnassa käytöstapoja, tunteita ja älykkyyttä säätelevien geenien suhteen :D

Pahempi toistaan kumpikin on...

• Hyvä kakkonen
        Heh :D kirjoitti:

On myös siirretty näköjään laitoksista,
        toivottomat, kotihoitoon.
        Tarkistas taas onko sulla jäänyt joku rauhottava ottamatta.

Tämä on... kirjoitti:

keskustelupalsta eikä mikään säälittävien itkuvirsien tuherrus nurkka...

Kyllähän se yleensä niin menee että kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan niin yhteen siinä mennään...sen sijaan että jäätäisiin elämään jonkun harmaa hiirulaisen rinnalle...
        Tässä tarinassa taisi siis käydä niin kun yleensäkin näissä tapauksissa...että kakkosta käytettiin vain patjana ja se oma puoliso olikin tärkeämpi ukolle...sama se sille vaikka patja kuinka rakastuisikin...ja mies voi lirkutella hieman että tyhmä kakkonen pitää turpansa tukossa....kyllähän niillä aina keinot löytyy :D

Se on eri asia jos mies jättää vaimonsa huoran takia...kun se että kaksi ihmistä on korviaan myöten rakastunut toisiinsa mutta elää mieluummin hiirulaisensa rinnalla...ei ole uskottavaa tuo...sinun rakkaus ei tainnut yksin riittää viemään teitä yhteen...

Tarkoititko kommenttisi tuohon alkuperäiseen aiheeseen, josta lipesit vai minun kommentiini hänen asiaansa? Minä en taas usko, että sen enemmän se mies käytti ketjun aloittajaa hyväkseen minään hiirulaisena (arvaisitpas miten tuo minua huvittaakaan tuo vertauksesi, joku toinenkin varmasti hymyilee kommenttiasi lukiessaan) sen enempi kun se varattu mies minua.

Ei, ehdottomasti ei minun rakkauteni edes ollut tarkoitettu irroittamaan sitä varattua miestä omasta perheestään. En koskaan sellaista ole haaveillut. Vai tarkoititko kommenttisi alkuperäiselle? Eihän hänkään halunnut omaansa tai tämän miehen perhettä rikkoa.

Hyvä kakkonen kirjoitti:

keskusteluaiheeseen?
        Tarkoitatko, että laitoksista kotihoitoon siirretyt sairaat ihmiset pettävät, vai mitä tarkoitat? En kyllä itse tunne yhtään kuvaamaasi henkilöä, mutta epäilen, ettei suurin osa pettävistä ihmisistä ole koskaan missään muussa laitoksessa kuin koulu- ja poliisilaitoksella ollut. En ymmärrä, miten voit ajatella noin?
        Eiköhän nyt kuitenkin pysytä aiheessa eikä mennä asiattomuuksiin.

Hyvä kakkonen kirjoitti:

Jos haluat keskustella mielenterveysongelmista, niin niille on tuolla aivan oma keskustelupalsta :D täällä aihe on uskottomuus.

• ihan...

Tarkoititko kommenttisi tuohon alkuperäiseen aiheeseen, josta lipesit vai minun kommentiini hänen asiaansa? Minä en taas usko, että sen enemmän se mies käytti ketjun aloittajaa hyväkseen minään hiirulaisena (arvaisitpas miten tuo minua huvittaakaan tuo vertauksesi, joku toinenkin varmasti hymyilee kommenttiasi lukiessaan) sen enempi kun se varattu mies minua.

Ei, ehdottomasti ei minun rakkauteni edes ollut tarkoitettu irroittamaan sitä varattua miestä omasta perheestään. En koskaan sellaista ole haaveillut. Vai tarkoititko kommenttisi alkuperäiselle? Eihän hänkään halunnut omaansa tai tämän miehen perhettä rikkoa.

huvikseen vaan jaoit peffaa...uskoo ken tahtoo!! Ja ihan sinulle tarkoitin...käsittääkseni sinullekin oli tullut tämä kakkosen rooli tutuksi...
        Naurattaa nää sälittävät itkuvirren tuhertajat jotka kai odottavat jotain sympatiaa täältä osakseen... :D

Et tainnut nyt aivan oivaltaa mitä tarkoitin tuolla harmaalla hiirulaisella...mutta en nyt jaksa alkaa sinulle rautalangasta taittelemaan taikka askartelemaan asiaa paperille jotta menisi peremmin perille...lue uudestaan...ehkä se joskus aukeaa...

siltä... kirjoitti:

kyllä näytä...suoraan sanoakseni...

Kuuleppa: tiedät vain hyvin pieniä sirpaleita ajatuksistani tai elämäntilanteestani. Voipa hyvinkin olla, että mielikuvasi voi näiden täällä esitettyjen tietojen valossa ollakin aivan todellinen sinun mielestäsi, joskin virheellinen se on.

• itseään...

Niin, kenties tiedät, että ihmisenkin perimä siirtyy geeneissä jotka ovat koodattuna DNAhan. En nyt muista, mutta jossain tuolla aikaisemmin on keskustelu, jossa käytiin läpi simpanssin ja ihmisen DNAn yhteneväisyyttä, luku oli huomattavasti yli 90%, miltei sata.

Ihmisillä, jotka kokevat polygamian itselleen sopivana on hyvinkin ilmeisesti tuo prosentti sadan pintaa niiden geenien kohdalla, jotka säätelee seksuaalisuutta ja seksuaalista käyttätymistä.

Kun taas ihmisillä, jotka esimerkiksi ylentävät itsensä toisiin verrattuna tai haukkuvat toisiaan, saattaa hyvinkin olla tuo DNAn yhteneväisyysprosentti simpanssiin nähden sadan pinnassa käytöstapoja, tunteita ja älykkyyttä säätelevien geenien suhteen :D

Pahempi toistaan kumpikin on...

ylentänyt...vaikka ei sitä voi kiistää ettenkö olisi siltä osin parempi kun sinä kun en ala kenenkään leikkikaluksi enkä tunge itseäni toisten suhteeseen missään tilanteessa...sen verran pitää osata kunnioittaa toisten suhdetta ja omistaa käytöstapoja...johon itsekäs huora ei tunnu pystyvän...en myöskään pettäisi omaa miestäni...minulla on sentään vielä toimiva omatuntokin...

Ja onko toisten haukkuminen jotenkin ominaista käytöstä simpansseille :D Empäs ole sellaista simpanssia vielä nähnyt...
        Ja voin kertoa että haukun vain hyvästä syystä...siinä ei ole mitään väärää että halveksin itsekkäitä ämmiä jotka roikkuvat varatussa epätoivon vimmalla ja sitten itkevät vielä perään kun mitkäkin säälittävät rääpäleet...

• kun et mene

enään ollenkaan häntä tapamaan ,voit kieltäytyä ,minun kohdalla olen suoraan sanonut etten tule ,vaikka halut olisi ollut mahtavat ,kyllä nainan VOI SUORAAN KIELTÄYTYÄ , silloin pääset helpommalla jälkeenkin päin ,mielestäni teet virheen jos menet tapamaan ,olen myös sitä mieltä että varsinkin nainen menee RIKKI hajottaessaan rakkauttaan avioliiton ulkopuolelle , minä en ainakaan siihen kykene.

ihan... kirjoitti:

huvikseen vaan jaoit peffaa...uskoo ken tahtoo!! Ja ihan sinulle tarkoitin...käsittääkseni sinullekin oli tullut tämä kakkosen rooli tutuksi...
        Naurattaa nää sälittävät itkuvirren tuhertajat jotka kai odottavat jotain sympatiaa täältä osakseen... :D

Et tainnut nyt aivan oivaltaa mitä tarkoitin tuolla harmaalla hiirulaisella...mutta en nyt jaksa alkaa sinulle rautalangasta taittelemaan taikka askartelemaan asiaa paperille jotta menisi peremmin perille...lue uudestaan...ehkä se joskus aukeaa...

Kyllä se rooli on tuttu. Ja se todellakin silloiseen elämäntilanteeseeni sopi vallan mainiosti, samassa paketissa huvi ja hyöty. Se on totta, kukin uskoo mitä haluaa ja uskonsa ite kutakin auttakoot! Mutta ehkä et huomannut lukea tarinastani, että jossain vaiheessa olin myös itse parisuhteessa. Tähän en sen syvällisemmin halua paneutua, muuten olisi sama, jos kirjoittaisin tähän listan nimiäkin, jotka tarinaan liittyvät. Mutta, jos et usko motiivikseni kakkosnaisiseksi huvia ja hyötyä silloisessa elämäntilanteessa, niin miksi luulet minun alkaneen parisuhteeseen sinkkumiehen kanssa, jos olisin yrittänyt saada sen varatun itselleni? Mitä hemmetin järkeä siinä olisi ollut?

• tilanteen...

Kyllä se rooli on tuttu. Ja se todellakin silloiseen elämäntilanteeseeni sopi vallan mainiosti, samassa paketissa huvi ja hyöty. Se on totta, kukin uskoo mitä haluaa ja uskonsa ite kutakin auttakoot! Mutta ehkä et huomannut lukea tarinastani, että jossain vaiheessa olin myös itse parisuhteessa. Tähän en sen syvällisemmin halua paneutua, muuten olisi sama, jos kirjoittaisin tähän listan nimiäkin, jotka tarinaan liittyvät. Mutta, jos et usko motiivikseni kakkosnaisiseksi huvia ja hyötyä silloisessa elämäntilanteessa, niin miksi luulet minun alkaneen parisuhteeseen sinkkumiehen kanssa, jos olisin yrittänyt saada sen varatun itselleni? Mitä hemmetin järkeä siinä olisi ollut?

toivottomuuden...huomasit ettei mies ole omastaan eroamassa sinun vuoksesi...sillon on pakko mennä eteenpäin jos ei halua lopuksi elämää jäädä pelkäksi patjaksi miehelle...ja näkeehän miten sinuakin kirpoi se että jouduit jättämään miehen taaksesi...etkä takuulla olisi jättänyt jos olisit hänet kokonaan omaksesi saanut...

itseään... kirjoitti:

ylentänyt...vaikka ei sitä voi kiistää ettenkö olisi siltä osin parempi kun sinä kun en ala kenenkään leikkikaluksi enkä tunge itseäni toisten suhteeseen missään tilanteessa...sen verran pitää osata kunnioittaa toisten suhdetta ja omistaa käytöstapoja...johon itsekäs huora ei tunnu pystyvän...en myöskään pettäisi omaa miestäni...minulla on sentään vielä toimiva omatuntokin...

Ja onko toisten haukkuminen jotenkin ominaista käytöstä simpansseille :D Empäs ole sellaista simpanssia vielä nähnyt...
        Ja voin kertoa että haukun vain hyvästä syystä...siinä ei ole mitään väärää että halveksin itsekkäitä ämmiä jotka roikkuvat varatussa epätoivon vimmalla ja sitten itkevät vielä perään kun mitkäkin säälittävät rääpäleet...

kovin, jos kirjoitukseni loukkasi, se ei todellakaan ollut tarkoitus. Enkä kyllä ketään nimennytkään, kuka itseään olisi ylentänyt...juuri tässä keskustelussa.

Niin, toiset pystyy toisenlaiseen käyttäytymiseen toiset taas toisenlaiseen, kuten kirjoitustemme erojen sävystäkin on havaittavissa. Huomaatko, minä ja sinä, me olemme kovin erilaisia ihmisiä ja vielä lukematon määrä erilaisia on, jotka eivät tähän keskusteluun osallistu. Ajatteles miten tylsä paikka tämä maailma olisi, jos kaikki olisimme samanlaisia...siitä erilaisuudesta se uskottomuuskin johtuu, erilaisista tarpeista ja erilaisista kyvyistä kommunikoida, erilaisista arvoista ja asenteista.

Mutta oletko aivan varma, että juuri sinunlainen ihminen on se ainoa oikea ja oikein ajatteleva ihminen? Eikös siitä niin hirveästi puhuta ja kirjoiteta ym. että uskottomuus on niin paljon lisääntynyt ja yleistynyt? Tiesitkö, että evoluution saatossa ne ominaisuudet, jotka ovat vahvistaneet lajia ja taanneet sen elinkelpoisuuden, ne pyrkivät lisääntymään? Se on fakta, tosin en tiedä, voiko aivan noin suoraviivaisesti ajatella uskottomuudesta. Vaikka onhan täällä suoraviivaisia kommentteja ollut uskollisuudestakin.

• ihminen .....

Vastuullin aikuinen yhteiskunta kelpoinen VOI HALLIT TUNTEENSA , joka siihen ei pysty ,hän on arvaamaton epäluotettava vastuuton ihminen , hänelle ei koskaan voi antaa vastuulisia työ tehtäviäkään , koska hän elää tunteitten vallassa , tällainen ihminen voi tehdä tunteen perusteella todella suuria korvaamattomia virheitä , tämä palsta kuhisee vastuuttomia ihmisiä "EI TUNTEILLE VOI MITÄÄN JA SÄNKYYN PITÄÄ MENNÄ " vaikka tietää särkevänsä oman ja toisen liiton , kylläkin itseään pettäen vakuutetaan ettemme puolisoita sotke asiaan ,se on pahaa itse petosta , kaikki on jo rikki sen jälkeen kun käyty vieraassa sängyssä ,kuten tästäkin tekstistä on käynyt ilmi .

tilanteen... kirjoitti:

toivottomuuden...huomasit ettei mies ole omastaan eroamassa sinun vuoksesi...sillon on pakko mennä eteenpäin jos ei halua lopuksi elämää jäädä pelkäksi patjaksi miehelle...ja näkeehän miten sinuakin kirpoi se että jouduit jättämään miehen taaksesi...etkä takuulla olisi jättänyt jos olisit hänet kokonaan omaksesi saanut...

Tulkintasi ei osunut täysin oikeaan. Jos muistat, että mies oli varattu kun tapasimme. Ja siinä olen täysin samaa mieltä kanssasi, että vain täysin hölmö kuvitteleekaan saavansa varatun miehen tai naisen itselleen. Niin, se oli tosiaan toivotonta jo ennen kuin edes tunsin miestä ja olimme sopineet, ettei koskaan kumpikaan riko toisen parisuhdetta, ennen kuin siis olin koskaan ikinä edes miestä nähnytkään. Sillä rajat sovimme heti ensikeskustelussamme. Niin siis en ollut niin hölmö, että olin edes sellaista kuvitellut. Mutta, jos tässä nyt jossitellaan, että jos lehmä osaisi lentää...Jos se mies olisi ollut sinkkumies siinä vaiheessa kun aloimme keskustella, niin tilanne olisi ehdottomasti ollut toinen. Mutta siis hän oli varattu ja tiesin rajat jo siis ennen kuin hänet tapasin. Eli lähdin suhteeseen täysin huvi ja hyöty motiivilla elämäntilanteeseeni sopien. Aivan kuin joku toinen nainen olisi jättänyt kyseiseen mieheen edes tutustumatta, kun ei halunnut toiseksi naiseksi. Minä tein oman ratkaisuni.

• sinustakin ............

paljastui sitten totuus , oletkin HUORA kertomasi mukaan ,heh heh "EI MEILLÄ OLLUT TAROTUSTAKAAN RIKKOA PERHEITÄ " , nyt voit myöntää itsellesikin mikä oikeesti olet ,huorahan sieltä paljastui .

ihminen ..... kirjoitti:

Vastuullin aikuinen yhteiskunta kelpoinen VOI HALLIT TUNTEENSA , joka siihen ei pysty ,hän on arvaamaton epäluotettava vastuuton ihminen , hänelle ei koskaan voi antaa vastuulisia työ tehtäviäkään , koska hän elää tunteitten vallassa , tällainen ihminen voi tehdä tunteen perusteella todella suuria korvaamattomia virheitä , tämä palsta kuhisee vastuuttomia ihmisiä "EI TUNTEILLE VOI MITÄÄN JA SÄNKYYN PITÄÄ MENNÄ " vaikka tietää särkevänsä oman ja toisen liiton , kylläkin itseään pettäen vakuutetaan ettemme puolisoita sotke asiaan ,se on pahaa itse petosta , kaikki on jo rikki sen jälkeen kun käyty vieraassa sängyssä ,kuten tästäkin tekstistä on käynyt ilmi .

Väitätkö, että voit päättää olla rakastamatta miestäsi, jos olet kypsä yhteiskunta kelpoinen vastuullinen aikuinen? Jos olet rakastunut niin noilla mainitsemillasi ominaisuuksilla pystyt päättämään, että et rakasta ja voit tehdä vastuullisia työtehtäviä.

Tarkoitin, seuraavaa viittaamassasi kommentissani.
        Olimme siis alkaneet SEKSIsuhteeseen, minkäänlaisia tunteita ei toisiamme kohtaan pitänyt koskaan syntyä. Mutta ainakin meille niiden tunteiden hallitseminen oli mahdotonta ja siksi juuri siksi, me emme voineet jatkaa suhdetta.

No, ajatteletko, että ihminen joka on uskoton ei voi olla vastuullisessa työssä? No johan tuli sinun työehtosopimuksella työpaikkoja auki alkaen eduskunnasta kansanedustajista ja heidän avustajistaan...On aivan varmaa, että sielläkin on joku/joitakin uskottomia yksilöitä ja vastuullisella jakkaralla istuvat.

sinustakin ............ kirjoitti:

paljastui sitten totuus , oletkin HUORA kertomasi mukaan ,heh heh "EI MEILLÄ OLLUT TAROTUSTAKAAN RIKKOA PERHEITÄ " , nyt voit myöntää itsellesikin mikä oikeesti olet ,huorahan sieltä paljastui .

toista haukkuva alentaa vain itsensä...

• hieman ..........

Väitätkö, että voit päättää olla rakastamatta miestäsi, jos olet kypsä yhteiskunta kelpoinen vastuullinen aikuinen? Jos olet rakastunut niin noilla mainitsemillasi ominaisuuksilla pystyt päättämään, että et rakasta ja voit tehdä vastuullisia työtehtäviä.

Olimme siis alkaneet SEKSIsuhteeseen, minkäänlaisia tunteita ei toisiamme kohtaan pitänyt koskaan syntyä. Mutta ainakin meille niiden tunteiden hallitseminen oli mahdotonta ja siksi juuri siksi, me emme voineet jatkaa suhdetta.

No, ajatteletko, että ihminen joka on uskoton ei voi olla vastuullisessa työssä? No johan tuli sinun työehtosopimuksella työpaikkoja auki alkaen eduskunnasta kansanedustajista ja heidän avustajistaan...On aivan varmaa, että sielläkin on joku/joitakin uskottomia yksilöitä ja vastuullisella jakkaralla istuvat.

mitä tarkoitin , siis vastuullinen aikuinen hallitsee tunteensa , ehkä tämä sinulle kokonaisuuten on vaikea käsittää , toinen käsittää ja toinen ei vaikka raytalangasta vääntäisi .

• se ...........

ollut haukkumista se oli toteamus sinun oman kirjoituksen perusteella , ilmeisesti et itsekkään käsitä mitä kirjoitat .

• loukannut....

kovin, jos kirjoitukseni loukkasi, se ei todellakaan ollut tarkoitus. Enkä kyllä ketään nimennytkään, kuka itseään olisi ylentänyt...juuri tässä keskustelussa.

Niin, toiset pystyy toisenlaiseen käyttäytymiseen toiset taas toisenlaiseen, kuten kirjoitustemme erojen sävystäkin on havaittavissa. Huomaatko, minä ja sinä, me olemme kovin erilaisia ihmisiä ja vielä lukematon määrä erilaisia on, jotka eivät tähän keskusteluun osallistu. Ajatteles miten tylsä paikka tämä maailma olisi, jos kaikki olisimme samanlaisia...siitä erilaisuudesta se uskottomuuskin johtuu, erilaisista tarpeista ja erilaisista kyvyistä kommunikoida, erilaisista arvoista ja asenteista.

Mutta oletko aivan varma, että juuri sinunlainen ihminen on se ainoa oikea ja oikein ajatteleva ihminen? Eikös siitä niin hirveästi puhuta ja kirjoiteta ym. että uskottomuus on niin paljon lisääntynyt ja yleistynyt? Tiesitkö, että evoluution saatossa ne ominaisuudet, jotka ovat vahvistaneet lajia ja taanneet sen elinkelpoisuuden, ne pyrkivät lisääntymään? Se on fakta, tosin en tiedä, voiko aivan noin suoraviivaisesti ajatella uskottomuudesta. Vaikka onhan täällä suoraviivaisia kommentteja ollut uskollisuudestakin.

uskottomuus ei ylipäätään ole minulle ainakaan toistaiseksi kovin läheinen asia...ja ihan sattumalta ajauduin tällekin palstalle ettei siitä tarvitse erikseen kysellä mitä täällä sitten teen...

Tottakai se on hyvä että olemme erilaisia...mutta silti olsi suotavaa että jokainen ottaisi parisuhteen yhtä vakaissaan kun esim minä...ja ne jotka eivät siihen kykene niin pysyisivät sinkkuina...ja itsekkyys nyt ei ole mikään erityisen hieno piirre kenelläkään...

Olen varma että "minunlainen" ei ole ainoa oikea ja oikein ajatteleva ihminen...kukaanhan ei ole täydellinen...mutta joissakin asioissa minulla on todella hyvät periaatteet joita soisi kaikilla muillakin olevan...
        Tässä on nyt ihan turha puolustautua millään evoluutiolla...ihmisellä on myös aivot joilla kukanenkin pystyy ajattelemaan tekojaan ja niiden seurauksia...vain heikko ihminen on himojen ja halujen vietävissä...

• SE:::::::

ollut haukkumista , se oli toteamus sinun oman kirjoituksen perusteella ,et taida itsekkään tietävän mitä kirjoitat .

se ........... kirjoitti:

ollut haukkumista se oli toteamus sinun oman kirjoituksen perusteella , ilmeisesti et itsekkään käsitä mitä kirjoitat .

että jos sanon sinulle tai kenelle hyväänsä, että huora, ettei se ole haukkumista? Sallitko lapsesi sanoa jotakin toista ihmistä huoraksi? Omien kirjoitusteni käsittämisessä minulla ei ole lainkaan ongelmia, mutta kyllä täällä näitä on, jotka eivät sitten edes selitä mitä ajattelevat, kun sanovat jotakin. En ikinä toteaisi kenestäkään, että on huora. Täysin käsittämätöntä minulle. Mutta olenhan jo muutamaan kertaan todennut, että kun meitä on niin monenlaisia, eikä kaikkea jokaisen tarvitsekaan käsittää.

• ainahan....
        tilanteen... kirjoitti:

sitä voi sopia ns "säännöt" heti alkuunsa mutta takuulla sinäkin kuvittelit että saat miehen vielä rakastumaan itseesi ja se jättää naisensa...mutta siinä kävikin sitten niin että sinä rakastuit ja sait särkyneen sydämen...ja oliko nuo "säännöt" muutenkaan yhteiset vai ainoastaan miehen sanelema ehto ettet sitten ala hänen suhteellaan kiristämään...

Miksi kukaan lähtisi tieten tahtoen rikkomaan omaa sydäntään? Jos olisit todella ollut tuolla asenteella liikkeellä niin et olisi varmasti antanut itsesi rakastua mieheen...olisit pitänyt huvin ja tunteet erillään...aivan varmasti siis toivoit salaa jotain muuta teidän suhteeltanne...
        Ja miksi lähteä vain oman huvinsa vuoksi varatun patjaksi ja leluksi kun voi olla sitä aivan yhtä hyvin sinkullekin? Aika outoa tosiaan... :)

• ainakin minun ......

tunteet kuuluu miehelleni ,silloin tunteet on hallinnassa , kun on laillisesti sitoutunut kuten avioliittoon , sulle voi olla vaikea käsittää lailleset parisuhteet ja niihin kuuluvat tunteet ,sinähän et voi hallita tunteita sekoilet varattuihin miehiin kun et voi tunteille mitään ,minä voin ja minun tunteet kuuluu vain miehelleni.

• oli siis...

Tulkintasi ei osunut täysin oikeaan. Jos muistat, että mies oli varattu kun tapasimme. Ja siinä olen täysin samaa mieltä kanssasi, että vain täysin hölmö kuvitteleekaan saavansa varatun miehen tai naisen itselleen. Niin, se oli tosiaan toivotonta jo ennen kuin edes tunsin miestä ja olimme sopineet, ettei koskaan kumpikaan riko toisen parisuhdetta, ennen kuin siis olin koskaan ikinä edes miestä nähnytkään. Sillä rajat sovimme heti ensikeskustelussamme. Niin siis en ollut niin hölmö, että olin edes sellaista kuvitellut. Mutta, jos tässä nyt jossitellaan, että jos lehmä osaisi lentää...Jos se mies olisi ollut sinkkumies siinä vaiheessa kun aloimme keskustella, niin tilanne olisi ehdottomasti ollut toinen. Mutta siis hän oli varattu ja tiesin rajat jo siis ennen kuin hänet tapasin. Eli lähdin suhteeseen täysin huvi ja hyöty motiivilla elämäntilanteeseeni sopien. Aivan kuin joku toinen nainen olisi jättänyt kyseiseen mieheen edes tutustumatta, kun ei halunnut toiseksi naiseksi. Minä tein oman ratkaisuni.

tarkoitettu vastaukseksi tähän väliin ja sinulle...meni vahingossa väärään väliin...

loukannut.... kirjoitti:

uskottomuus ei ylipäätään ole minulle ainakaan toistaiseksi kovin läheinen asia...ja ihan sattumalta ajauduin tällekin palstalle ettei siitä tarvitse erikseen kysellä mitä täällä sitten teen...

Tottakai se on hyvä että olemme erilaisia...mutta silti olsi suotavaa että jokainen ottaisi parisuhteen yhtä vakaissaan kun esim minä...ja ne jotka eivät siihen kykene niin pysyisivät sinkkuina...ja itsekkyys nyt ei ole mikään erityisen hieno piirre kenelläkään...

Olen varma että "minunlainen" ei ole ainoa oikea ja oikein ajatteleva ihminen...kukaanhan ei ole täydellinen...mutta joissakin asioissa minulla on todella hyvät periaatteet joita soisi kaikilla muillakin olevan...
        Tässä on nyt ihan turha puolustautua millään evoluutiolla...ihmisellä on myös aivot joilla kukanenkin pystyy ajattelemaan tekojaan ja niiden seurauksia...vain heikko ihminen on himojen ja halujen vietävissä...

Niinhän totesin itsekin, että aika suoraviivainen veto, mutta evoluution kehitys on faktaa, ehkäpä se on liian suoraviivainen veto.
        Toisaalta, on aika suoraviivaista myös vetää yksiselitteinen raja, millaisten ihmisten pitäisi olla sinkkuja. On niin erilaisia parisuhteita ja elämäntilanteita.
        Minun mielestäni sellainen tunteiden tuuliviiri joka kerran pettää, sellainen voi olla kuvaamasi heikko ihminen. En taasen usko, että sisäisesti heikko ihminen pystyy elämään kaksoiselämää, siihen luulen vaadittavan vahvaa luonnetta.
        Näin asiallisesti keskustellen, mikäs tässä jutellessa.

• olla...

huoraamatta ja näin ollen sitä rakkauttakaan ei pääse syntymään varattuun mieheen...niin yksinkertaista se on...mutta jotkut eivät kykene ymmärtämään noinkaan yksinkertaisia juttuja...
        Kun sinäkin tunnut tiedostavat "ettei sille mitään voi kun ihastuu ja rakastuu" niin kannattaako itseä sitten laittaa sellaiseen tilanteeseen missä näin voi päästä käymään? On kypsää ja aikuismaista osata hillitä itseään tilanteissa joissa sitä itsehillintää tarvitaan...
        Mutta joillekin vain se tarve huorata menee kaiken muun edelle...

• ei...

Niinhän totesin itsekin, että aika suoraviivainen veto, mutta evoluution kehitys on faktaa, ehkäpä se on liian suoraviivainen veto.
        Toisaalta, on aika suoraviivaista myös vetää yksiselitteinen raja, millaisten ihmisten pitäisi olla sinkkuja. On niin erilaisia parisuhteita ja elämäntilanteita.
        Minun mielestäni sellainen tunteiden tuuliviiri joka kerran pettää, sellainen voi olla kuvaamasi heikko ihminen. En taasen usko, että sisäisesti heikko ihminen pystyy elämään kaksoiselämää, siihen luulen vaadittavan vahvaa luonnetta.
        Näin asiallisesti keskustellen, mikäs tässä jutellessa.

ihminen kykene olemaan uskollinen toiselle...mikä on kuitenkin suhteen perus edellytys...lähes aina...niin eihän sellaisen ihmisen pidä sitten alkaa seurustelemaankaan...jos ei sitten onnistu luomaan jonkun kanssa vapaata suhdetta jossa saa naida napsutella ympäriinsä niin paljon kun vehkeet kestää...

Mielestäni se on hyvinkin yksiselitteistä...toisen tunteilla ei pidä alkaa pelleilemään...
        Ja sama virsi pätee myös naisiin/miehiin jotka tunkevat toisten suhteen väliin...se on aina hyvin itsekästä ja pelleilyä toisten tunteiden kustannuksella...joskus sillä voi olla myös hyvin vakvaia seurauksia...onhan niitä tapauksia nähty pilvin pimein!!

ainahan.... kirjoitti:

sitä voi sopia ns "säännöt" heti alkuunsa mutta takuulla sinäkin kuvittelit että saat miehen vielä rakastumaan itseesi ja se jättää naisensa...mutta siinä kävikin sitten niin että sinä rakastuit ja sait särkyneen sydämen...ja oliko nuo "säännöt" muutenkaan yhteiset vai ainoastaan miehen sanelema ehto ettet sitten ala hänen suhteellaan kiristämään...

Miksi kukaan lähtisi tieten tahtoen rikkomaan omaa sydäntään? Jos olisit todella ollut tuolla asenteella liikkeellä niin et olisi varmasti antanut itsesi rakastua mieheen...olisit pitänyt huvin ja tunteet erillään...aivan varmasti siis toivoit salaa jotain muuta teidän suhteeltanne...
        Ja miksi lähteä vain oman huvinsa vuoksi varatun patjaksi ja leluksi kun voi olla sitä aivan yhtä hyvin sinkullekin? Aika outoa tosiaan... :)

Hei, kuules. Me siis tutustuttiin näin ihan kuin sinunkin kanssa nyt. Internetin välityksellä keskustellen. En tiennyt minkä näköinen, tapainen, en mitään tienyt miehestä. Joten en todellakaan kuvittele nyt sinustakaan, että yritän saada sinut itselleni tai kenenkään toisen täältä :D Enkä yritä ketään saada rakastumaan itseeni. Siltä osin tilanne oli täysin sama kuin nyt, me keskustelimme ja mies kertoi etsivänsä vain ja ainoastaan seksisuhdetta. Tässä keskustelussa molemmat yhdessä sovimme säännöt. Aivan kuin me äsken sovimme, että keskustelemme aiheesta.

En missään nimessä lähtenyt rikkomaan sydäntäni. En ikinä uskonut, että edes alkaisin pitämään pettävästä miehestä - ajatus suorastaan puistatti. Se oli alkuun minulle vain häntäheikki, ihan mukavan tuntunen ja katseltavan näkönen ja siihen seksitarkoitukseeni käyttökelpoinen. En ikinä olisi antanutkaan itseni rakastua, jos olisin voinut sen päättää. Sitä vaan kun on paljon yhdessä niin tunteet tulee niin salakavalasti kuvioihin mukaan. No, minulla oli elämäntilanne mikä oli ja se varmasti vaikutti omalta osaltaan. Mutta kyllä se mieskin kertoi näiden tunneongelmien olevan molemmanpuolisia. Alkuun ikään kuin käytimmekin toisiamme hyväksemme toistemme luvalla, hän oli minun lelu ja patja, minä hänen (*hymy* muistan kyllä hänen joskus leikkineen ittekseenkin).

No tästä on viisastuttu, taisimme molemmat oppia, ettei tunteitaan voi seksisuhteessa hallita jos on kiva kumppani. Siinä vaan väkisin rakastuu. Enää en ottaisi samaa riskiä, sen olen päättänyt, sen verran rankka se salaero viime talvena oli.

• olet...

Hei, kuules. Me siis tutustuttiin näin ihan kuin sinunkin kanssa nyt. Internetin välityksellä keskustellen. En tiennyt minkä näköinen, tapainen, en mitään tienyt miehestä. Joten en todellakaan kuvittele nyt sinustakaan, että yritän saada sinut itselleni tai kenenkään toisen täältä :D Enkä yritä ketään saada rakastumaan itseeni. Siltä osin tilanne oli täysin sama kuin nyt, me keskustelimme ja mies kertoi etsivänsä vain ja ainoastaan seksisuhdetta. Tässä keskustelussa molemmat yhdessä sovimme säännöt. Aivan kuin me äsken sovimme, että keskustelemme aiheesta.

En missään nimessä lähtenyt rikkomaan sydäntäni. En ikinä uskonut, että edes alkaisin pitämään pettävästä miehestä - ajatus suorastaan puistatti. Se oli alkuun minulle vain häntäheikki, ihan mukavan tuntunen ja katseltavan näkönen ja siihen seksitarkoitukseeni käyttökelpoinen. En ikinä olisi antanutkaan itseni rakastua, jos olisin voinut sen päättää. Sitä vaan kun on paljon yhdessä niin tunteet tulee niin salakavalasti kuvioihin mukaan. No, minulla oli elämäntilanne mikä oli ja se varmasti vaikutti omalta osaltaan. Mutta kyllä se mieskin kertoi näiden tunneongelmien olevan molemmanpuolisia. Alkuun ikään kuin käytimmekin toisiamme hyväksemme toistemme luvalla, hän oli minun lelu ja patja, minä hänen (*hymy* muistan kyllä hänen joskus leikkineen ittekseenkin).

No tästä on viisastuttu, taisimme molemmat oppia, ettei tunteitaan voi seksisuhteessa hallita jos on kiva kumppani. Siinä vaan väkisin rakastuu. Enää en ottaisi samaa riskiä, sen olen päättänyt, sen verran rankka se salaero viime talvena oli.

kyllä kun lähdit leikkiin mukaan vaikka tiesit miehen tilanteen...jos sinulla olisi ollut järkeä päässä niin olisit lopettanut hommat heti kun sait tietoosi että tällä häntäheikillä on nainen...
        Ja huh miten helppo nainen voi olla...heti ollaan peffa ojossa kun mies sitä ehdottaa netissä...huh huh! Ei mitään haastetta edes tuollaisessa...

Tämä nyt pätee näin yleisesti ottaen varatuissa roikkuviin huoriin "aivottomalle on turha yrittää takoa järkeä päähän" :D

oli siis... kirjoitti:

tarkoitettu vastaukseksi tähän väliin ja sinulle...meni vahingossa väärään väliin...

ei jäänyt enää kysyttävää...paitsi, että nimiä enkä tarkkoja faktoja, että ihmiset voisi tunnistaa, niitä en ikinä koskaan kenellekään kerro.

Minun täytyy nyt sulkea tietokoneeni, sain työni tässä tehtyä ja lähden tienpäälle. En varmaan palaa aiheeseen ennen kuin parin viikon kuluttua, joten silloin tämä keskustelu on jo kaukana takana...

Hyvää juhannusta ja olkaa onnellisia elämässänne kukin sillä parhaaksi katsomallanne tavalla!

olet... kirjoitti:

kyllä kun lähdit leikkiin mukaan vaikka tiesit miehen tilanteen...jos sinulla olisi ollut järkeä päässä niin olisit lopettanut hommat heti kun sait tietoosi että tällä häntäheikillä on nainen...
        Ja huh miten helppo nainen voi olla...heti ollaan peffa ojossa kun mies sitä ehdottaa netissä...huh huh! Ei mitään haastetta edes tuollaisessa...

Tämä nyt pätee näin yleisesti ottaen varatuissa roikkuviin huoriin "aivottomalle on turha yrittää takoa järkeä päähän" :D

Oli ihan pakko vastata...
        "Ei mitään haastetta edes tuollaisessa"
        *Hymy* etpä tiedä mistä puhut :D

Mut sitä hyvää juhannusta ja onnellista parisuhde-elämää kaikille!

• sullekin...

Oli ihan pakko vastata...
        "Ei mitään haastetta edes tuollaisessa"
        *Hymy* etpä tiedä mistä puhut :D

Mut sitä hyvää juhannusta ja onnellista parisuhde-elämää kaikille!

ja kiitos...siitä huolimatta vaikka tässä nyt sodittiinkin :D

• mieltä .........
        olla... kirjoitti:

huoraamatta ja näin ollen sitä rakkauttakaan ei pääse syntymään varattuun mieheen...niin yksinkertaista se on...mutta jotkut eivät kykene ymmärtämään noinkaan yksinkertaisia juttuja...
        Kun sinäkin tunnut tiedostavat "ettei sille mitään voi kun ihastuu ja rakastuu" niin kannattaako itseä sitten laittaa sellaiseen tilanteeseen missä näin voi päästä käymään? On kypsää ja aikuismaista osata hillitä itseään tilanteissa joissa sitä itsehillintää tarvitaan...

jos muka ei tunteilleen voi mitään ,silloin ihminen ei halua voidakkaan mitään , vaan antaa itsellen luvan huoraamiseen , näin hän yrittää pettää itseään ,mutta sisimmässään tietää olevansa huora .

• Poika Mies
        SE::::::: kirjoitti:

ollut haukkumista , se oli toteamus sinun oman kirjoituksen perusteella ,et taida itsekkään tietävän mitä kirjoitat .

selviäisi mitä sinä kirjotat, jos vielä olisit
        tässä maailmassa ja nykyajassa, jättäisin kirjottamatta.
        Siis jos naiset on miehille huoria sillonhan
        aviovaimo on ykköshuora, aika usein saa
        rahaa siltä mieheltä ja se kakkonen on vaan toinen huora.
        Kauniimmin vois huora sanan korvata vaikka
        sanoilla rakastettu, ystävä tai treenikaveri.
        Yhteiset harrastukset ja rakastelu ja seksi
        vaan paranee kun sitä tarpeeksi harrastaa.
        Se ilmaus joka usein on täällä "patja" on
        aika surkea asento mutta ilmeisesti
        se on joillekkin ainoa asento jonka tietävät
        koska siitä paljon puhuvat.
        Varsin tylsäksi seksielämä menee
        jos patjan kanssa on aviossa ja epäilen että
        kakkosen ensimmäisiä vaatimuksia sängyssä on
        tutustuminen muihinkin asentoihin.
        Mutta nämä oli vaan mun omia ajatuksia
        kun en ole vielä tässä pelissä edennyt kakkostasolle.
        Juhannukseen panostan tiedä kumosia patjoja vastaan kävelee.

• naurattaa
        olla... kirjoitti:

tämä huora - huoraamis-keskustelu, johon jatkuvasti sorrut.

Jos et ihmisparka tiedä, niin huoria ovat ne, joille maksetaan palvelusten antamisesta. Vaimoille yleensä annetaan rahaa - ovatko vaimot sitten huoria =)

Säälittävää keskustelun tasoa täällä ja rajoittuneita ihmisiä. Ihana, etten itse ole samanlainen.

• Kun sanon
        Poika Mies kirjoitti:

huoraa patjaksi en tarkoita sitä ihan niin kirjaimmellisesti...vaikka varmasti moni huora on vain se patja ihan täysin sanan merkityksessään...
        Se ei silti tarkoita että itse olisin sellainen :D

• ihanaa...
        naurattaa kirjoitti:

Jos et ihmisparka tiedä, niin huoria ovat ne, joille maksetaan palvelusten antamisesta. Vaimoille yleensä annetaan rahaa - ovatko vaimot sitten huoria =)

Säälittävää keskustelun tasoa täällä ja rajoittuneita ihmisiä. Ihana, etten itse ole samanlainen.

etten ole huora...kaltaisesi "naiset" kyllä hoitaa ne hommat...
        Ja mitä sitten vaikka sanonkin ämmiä jotka roikkuvat varatun miehen munassa huoriksi...kun sitähän he ovat!! Minun silmissäni se tilanne on tämä...jätä lukematta jos totuus on liian tuskallinen kestää...

Vaimot eivät ole huoria...avioliitossa taloutta hoidetaan yhdessä ja yhteisin varoin...ja seksikin kuuluu avioliittoon...ja normaalisti sitä harrastetaan vain oman puolisonsa kanssa...
        Sen sijaan kakkonen on hyvinkin pitkälti huora...jakaa persettä varatulle miehelle jotain rahan arvoista hyödykettä vastaan...
        Jos teidän satuihin on uskominen niin mieshän kantaa teille lahjoja yms yms ja huora sitten pyllistää tyytyväisenä...
        Mitäs tuo sitten on jos ei huoraamista? Mitä nimitystä siitä pitäisi käyttää? Millainen nainen tuollainen sitten on?

Se on vain hyvä että on hieman rajoittunut...toiset ei tunne mitään rajoja...nussii vapaata ja varattua...on perse levällään jokaisen seisahtavan kullin kohdalla...kyllä minä ennemmin olen hieman rajoittunut :D

• Naikkonen vapaana
        ihanaa... kirjoitti:

etten ole huora...kaltaisesi "naiset" kyllä hoitaa ne hommat...
        Ja mitä sitten vaikka sanonkin ämmiä jotka roikkuvat varatun miehen munassa huoriksi...kun sitähän he ovat!! Minun silmissäni se tilanne on tämä...jätä lukematta jos totuus on liian tuskallinen kestää...

Vaimot eivät ole huoria...avioliitossa taloutta hoidetaan yhdessä ja yhteisin varoin...ja seksikin kuuluu avioliittoon...ja normaalisti sitä harrastetaan vain oman puolisonsa kanssa...
        Sen sijaan kakkonen on hyvinkin pitkälti huora...jakaa persettä varatulle miehelle jotain rahan arvoista hyödykettä vastaan...
        Jos teidän satuihin on uskominen niin mieshän kantaa teille lahjoja yms yms ja huora sitten pyllistää tyytyväisenä...
        Mitäs tuo sitten on jos ei huoraamista? Mitä nimitystä siitä pitäisi käyttää? Millainen nainen tuollainen sitten on?

Se on vain hyvä että on hieman rajoittunut...toiset ei tunne mitään rajoja...nussii vapaata ja varattua...on perse levällään jokaisen seisahtavan kullin kohdalla...kyllä minä ennemmin olen hieman rajoittunut :D

näköjään jo laskenut miehesi
        kalun arvon rahassa!
        Siis todella yhteistä taloudenpitoa.
        Sitähän se kakkonen saa kuten ilmeisesti
        sinäkin joskus rahan arvoista hyödykettä.
        Ihana nimi miehen elimelle. ; DDD

• OLE ...........
        Poika Mies kirjoitti:

avioliitossaan koskaan huoria ,itse et käsitä mistä puhut , avioliitot on lailla suojattuja ,sinä et ole mikään poika ,olet vähä älyinen naikkonen joka koittaa puolustella tekojaan jotka ei kestä päivän valoa .

• ole...
        Naikkonen vapaana kirjoitti:

kalun arvon rahassa!

ja mitäs sitten kun nainen tienaa miestään enemmän...onko se mies sitten huora kun joutuu vaimonsa elätettäväksi? Ja avioliitossa molemmat saa rahansarvoisia hyödykkeitä ja molemmat myös tienaavat rahaa yhteisen talouden pyörittämiseen... Avioliittoon kuuluu myös seksi...sinusta saisi aika surkean vaimon kun kinuaisit aina rahaa sen jälkeen kun olet nussinut miestäsi...

Ja tarkoitin muuten sillä rahan arvoisella hyödykkeellä jotain rojua mitä huora saa mieheltä ja sitten se roju maksetaan pyllistämällä miehelle...huoraamistahan se on!
        Mieskin tietää sen jo että vie lahja niin huora pyllistää hymyssä suin...huorakin tietää että tavara on maksettava luonnossa pikimmiten :D

• sinullakin .....
        naurattaa kirjoitti:

on ymmärtämis vaikeuksia , avioliitto on yhteinen ,siinä raha on yhteistä JOS EI TOISIN OLE SOVITTU , vaimo tuo perheeseen yhtälailla rahaa perheeseen kuin mieskin sekä työ panoksen ,VAIMOJA EI VOI VERRATA HUORIIN MISSÄÄN TAPAUKSESSA , huora on se joka sekaantuu perheelliseen NAISEEN/MIEHEEN ja solmii seksuaalisen suhteen ,turha sinun on siellä jankuttaa mielipiteitäsi et saa synninpäästöä tekosistasi jos olet sekaantunut perheellisiin. EIKÄ SE HUORILLE PERHEEN RAHA ASIAT KUULU MILLÄÄN TAPAA NE ON PUHTAASTI PERHEEN OMA ASIA KUINKA OVAT ASIAN SOPINEET .

• KATKERA KATEELLINEN

kalun arvon rahassa!

kakkos nainen onkohan sinun älykkyydessä jotain vikaa , ota selvää mitä avioliitto laki sisältää , jos yleensä käsität yhtään mitään, sinullahan on vain miesten munat mielessä ja valtava kateus vaimoja kohtaan .

• Poika Mies
        OLE ........... kirjoitti:

avioliitossaan koskaan huoria ,itse et käsitä mistä puhut , avioliitot on lailla suojattuja ,sinä et ole mikään poika ,olet vähä älyinen naikkonen joka koittaa puolustella tekojaan jotka ei kestä päivän valoa .

on lainsuoja avioliitolle enää nykyään.
        Kukavaan siihen voi mennä ja pois pääsee helposti.
        Ehkä minullakin poikuus on jo mennyt,
        mutta mies tunnen olevani vielä.

• Naikkonen vapaana
        KATKERA KATEELLINEN kirjoitti:

kakkos nainen onkohan sinun älykkyydessä jotain vikaa , ota selvää mitä avioliitto laki sisältää , jos yleensä käsität yhtään mitään, sinullahan on vain miesten munat mielessä ja valtava kateus vaimoja kohtaan .

Eikö siinä laissa ole vaan ne lasten oikeudet jotka teillä on.
        Ota itse selvää.
        Millähän aivoilla sinä muiden järkeä arvioit?
        Et kauheen neropatilta vaikuta. Enkä ole vasta
        kun lukenut muutaman rivin sinun ajatuksia.
        Jossain viinahöyryissäkö kirjottelet?
        Mies parka joka tollasen vaimon on löytänyt.

• siis ............

Eikö siinä laissa ole vaan ne lasten oikeudet jotka teillä on.
        Ota itse selvää.
        Millähän aivoilla sinä muiden järkeä arvioit?
        Et kauheen neropatilta vaikuta. Enkä ole vasta
        kun lukenut muutaman rivin sinun ajatuksia.
        Jossain viinahöyryissäkö kirjottelet?
        Mies parka joka tollasen vaimon on löytänyt.

tyhmyytesi ,se oli tarkoituskin , sinä kiehut raivosta ja kateudesta vaimoja kohtaan .

• Minulla on salarakas joka on lapsuuden ystävä ja ex poikakaveri. ollaan melkein päivittäin tekemisissä ja aika usein käy niin että yksi asia johtaa toiseen ja toinen kolmanteen. molemmat tedämme et juttu ei välttämättä toimi ja mun osaltani riskipeliä mut kun ei osaa irrottaa. hän tietää että rakastan nykyistä poikakaveriani paljon ja meillä menee muuten ihan hyvin ei ongelmia. minä / ex emme tiedä mikä toisessa aina vetää puoleensa / himottaa...

• raaka mies

Kysyit Mikä ihme päätäni ja tunteitani vaivaa?

Vastaus on, olet sairas ja itsekäs!

Miehesi ei varmasti halua olla kanssasi, jos tietäisi! Kerro ja eroa ja jos et kerro, niin eroa kuitenkin, sillä olen varma ettei miehesi halua sinua, jos tietäisi, ryhtiä rouva ja vastaa teoistasi ja äläkä ole itsekäs!

• hämmentynyt nainen

Yksinkertaisesti keskustelimme. Totesimme, että on parempi tosiaan yrittää unohtaa kaikki, mitä välillämme on ollut. Joimme fiksusti kahvia - muutakin olisi kyllä mieli tehnyt tehdä - ja erosimme lopullisesti.

Surullista, mutta oikeasti olen helpottunut. Mies laittoi tänään viestiä, olisi halunnut puhua puhelimessa jälleen. Laitoin tekstiviestin takaisin, jossa muistutin sopimuksestamme ja ettemme tosiaan enää soittele kuin oikeasta asiasta. Hän ei vastannut, ehkä suuttui. Oikeastaan olisi parempikin niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe