Terve.
Mulla olis semmonen ongelma kun kestävyys. kun harrastan seksiä tyttöni kanssa niin kestän 10-15min. tai joskus jopa vähemmän ja se ketuttaa kun tyttökaverini pääsee vauhtiin niin itse on tulossa ja siihen se sitten loppunu.huomaan naisestani että sitä harmittaa se vaikka se ei sitä myönnä tätä on ollut jo parivuotta. harmittaa kun en saa tyydettyä omaa naista kunnolla. pelkään että hän lemppaa minut ja sanoo et löysin toisen tai jotain sinne päin.
mutta miten saan pidettyä itseäni pidempään onko kellään ollut saman tapasita ongelmaan? selvinpäin kestän hyvin vähän aikaa mutta kännissä ni paljon pidempään
Apua!
4
486
Vastaukset
Moi! Kokeiletteko eri paikkoja asentoja vai onko se pelkkää suoraa toimintaa yhtä jaksoisesti?
- minä vaa
ollaan kokeiltu ei mitään muutosta ole. Sama minuutti mies :)
- ihmeissään turhista paineis...
Jos todella kestät 10-15 minuuttia niin se on jo todella hyvin. Minun mieheni kestää minuutin jos edes sitäkään. Mutta ratkaisuna on esim. se että sormetat tai nuolet tyttösi huippuunsa ennen kuin ryhdytty aktiin. Tai samanaikaisesti yhdynnyn aikana hyväilet häntä. Kyllä senkin pitäisi auttaa asiaa.
Itse en edes voi haaveilla mistään 10 tai edes 15 minuutista.
Ja puhu asiasta naisesi kanssa ja peloistasi. Sekin voi auttaa.- ei ole kestävyydessä
vaan tekniikassa.
Esim esileikkiä jonka aikana ensimmäinen laukeaminen.
Sen jälkeen pidetään noin puolen tunnin rauhallinen hyväily tauko.
Nyt on aika kypsä seuraavaa sessiota varten sitten taas noin puoli tuntia palautusta.
Sitten vaan naista tyydyttämään vaikka tuntuu että laukeaa niin kulli ei repsahda vaan pysyy ihan toimintakunnossa.
Itse käytän aina suurin piirtein tätä systeemiä ja yleensä tulee aamu vastaan.
Siis älä lopeta liian aikaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450