Silmäpeli-

kysely

Harrastatko silmäpeliä? Onko sinulla useita ihmisiä yhtäaikaa, jonka kanssa pelaat silmilläsi? Voivatko olla samassa paikassa yhtä aikaa (esim. ravintolassa)? Onko silmäpeleistäsi syntynyt suhdetta tai edes yhden illan juttua? Miten silmäpelistä edetään lähempään kanssakäymiseen?

17

1204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuijotan,,,,

tuoppiani intensiivisesti ja keinutan itseäni autistiseen tapaan.

• Yksinkertainen blondi

tuppaa naurattamaan jo tässä iässä:D Se kun on kovin kohtalokasta ja merkitsevää... Nykyään kun on aika paljon miespuolisia kavereita ja töissä paljon miesten kanssa tekemisissä, niin tuntee jotenkin äijien aivoitukset paremmin eikä osaa enää sitä peliä. Nuorena, ujona tyttönä kyllä harrastin. Ei siitä paljon mitään kehkeytynyt. Yksi väkisinsuutelu-yritys lähinnä, joka sai lopullisesti päättämään tämäntyyppisen pelleilyn. Nolointa muuten on, jos tällasen silmäpeli-tuttavuuden kanssa joutuu myöhemmin asialliseen, vaikka työ-tuttavuuteen. Siinä on vähän vaikea keksiä, miten ne silmät silloin laittaaXP Joten ei, en enää harrasta. Ja ihmisuhteet on syntyneet ihan keskustelun kautta. Toki sitä ennen on voitu katseita luoda, muttei mitään tuntien, päivien tai viikkojen vahtailuja. Joku saattaa yrittää vieläkin raflassa sp:tä, mutta en mee mukaan siihen. Saatan ruveta heti puhumaan kyseiselle ihmiselle tai jos ei kiinnosta, niin katselen muualle. Näin ainakin yleensä... Vaikka ei sitä koskaan elämästä ja omasta käytöksestä tiedä...

• ja ei.

Tapaani katsoa voi joku mieltää silmäpeliksi. Moni varmaan mieltääkin.

• cookos

sitten tarkoitetaan? Saatan harrastaa...mutta en tarkoituksella, vaan se tulee luonnostaan, koska tykkään ihmisistä ja pidän myös heidän katselemisestaan, sitä ei kait voida pitää silmäpelinä. Mut joku voi sen niin käsittää...

Mut miehet on harrastaneet sitä mun kanssa, niin perin. Ja se voi olla lopulta ikävää. Aina kun katsot tiettyyn henkilöön, tämä tuijottaa sinua. Se voi alkaa ahdistaa jossakin vaiheessa. Tai tunnet, että sinua katsotaan..ja niin myös onkin.

Mutta se peli on ollut toiselta tulevaa, itse katson mitään pelailuja :)

• villiruusu-kristalli

ja ei aina johtaneet mihinkään,joskus yhdenyön juttuun,joskus vain jutteluun,joskus ystävyyteen asti.

• kun mulla on sanottu olevan suora katse, menee sit tuijottamisen puolelle.Itseäni ainkin ärsyttää kun joku tuijottaa. Tai sit olen jo tippunu kelkasta ja en osaa hommaa:)

• En edes osaa iskeä silmää. Mieheni nauraakin mulle kun yritän. Näytän varmaan aivan pöllöltä kun molemmat silmät räpsyy.
      Silmäpeli on varmaan taitolaji erinlaisia katseita mielitietyn tai mielitiettyjen suuntaan.

Silmiä räpyttelen silloin kun roska menee silmään :)

• Serpico

Se lieneekin ainoa peli jonka osaan. Enkä tässäkään tapauksessa ole varma säännöistä, ja että onko ne kaikilla samat. Flirttailu mun mielestä kuuluu asiaan ja piristäähän se mieltä. Ei sen nyt sen vakavampaa täydy olla. Hyvän mielen tuottamista. Mutta toisaalta eikös suhde kutenkin alkaakseen yleensä tarvitse jonkinlaisen silmäpelin tms.?

• Yksinkertainen blondi

onkin vähän eri asia, kuin sellainen tunteja kestävä synkeä tuijotus baarin toiselta puolelta. Katseet ovat oleellisia ja kertovat paljon, mut jos siitä tulee jotenkin painostavaa ja vaativaa, niin menee maku...

• Serpico
        Yksinkertainen blondi kirjoitti:

onkin vähän eri asia, kuin sellainen tunteja kestävä synkeä tuijotus baarin toiselta puolelta. Katseet ovat oleellisia ja kertovat paljon, mut jos siitä tulee jotenkin painostavaa ja vaativaa, niin menee maku...

Kai se sit vaatii vähän osaamista? Ehkä. Jotkut katsoo leikkisästi ja toiset tuijottelee haukankatseella. Sehän on myöskin siitä kiinni miten sen tulkitsee. Kyllä tapaan ihmisiä jotka katseemme kohdatessa kääntävät päänsä inhosta väristen. Samoin ihmisiä jotka hymyilevät. Se on niin kiinni kaikesta.

• Yksinkertainen blondi
        Serpico kirjoitti:

Kai se sit vaatii vähän osaamista? Ehkä. Jotkut katsoo leikkisästi ja toiset tuijottelee haukankatseella. Sehän on myöskin siitä kiinni miten sen tulkitsee. Kyllä tapaan ihmisiä jotka katseemme kohdatessa kääntävät päänsä inhosta väristen. Samoin ihmisiä jotka hymyilevät. Se on niin kiinni kaikesta.

kyllä ylitulkintaa:"inhosta väristen":O Ei kenekään katsetta kai voi inhota sentään, en mä ainakaan.

• Serpico
        Yksinkertainen blondi kirjoitti:

kyllä ylitulkintaa:"inhosta väristen":O Ei kenekään katsetta kai voi inhota sentään, en mä ainakaan.

tai sitten ylireagointia tyyliin "luuleeks toi limainen setä et mä voisin olla siitä kiinnostunut, nyt pitää näyttää yrmyltä", eli siis tämä tässä kansassa syvällä oleva suruttomuuden pelko. Hyväntuulisuus on jotenkin jo pelottavan vakavaa.

• Yksinkertainen blondi
        Serpico kirjoitti:

tai sitten ylireagointia tyyliin "luuleeks toi limainen setä et mä voisin olla siitä kiinnostunut, nyt pitää näyttää yrmyltä", eli siis tämä tässä kansassa syvällä oleva suruttomuuden pelko. Hyväntuulisuus on jotenkin jo pelottavan vakavaa.

ton naisen asenteen mä kyllä tunnistan. En tietenkään itsestäni;P mut muuten... Jep, hyväntuulisuus on ehkä joistakin pelottavaa. Mut itsestä kyllä lähinnä just sellanen synkeä ja vaativa katse. Itse olen törmännyt kyllä myös ylitulkintaan, kun olen silmäpeliin aikanani ryhtynyt. Siksi musta on parempi päästä mahd. nopeasti puhekontaktiin, ennen kuin väärinkäsityksiä ja-tulkintoja syntyy:)

• Mä en ymmärrä yhtään silmäpelin päälle. Mä en osaa sitä ja oon harvoin törmännyt ihmisiin, jotka sen todella hallitsee. Useimmiten se menee överiks...

Tää tarina ei oo mairittelevaa mulle, mutta kerron sen kuitenkin. Eräs erittäin lipevän näköinen mies alkoi pitämään selkeää silmäpeliä mun kanssa baarissa. Se siristeli silmiään, nosteli kulmiaan, lähetteli pusuja ja otti jotain ihme peilin edessä harjoteltuja "uulalaa"-katseita. Mä en kertakaikkisesti voinut muuta kuin räjähtää nauruun, se oli liian koomista.

Mä en yleensä tietenkään naura ihmisten lähestymisyrityksille ja pyrin suhtautumaan kaikkiin kohteliaasti, mutta kuvitelkaa itse joku liimaletti lipomassa huuliaan ja siristelemässä silmiään...

Ei jessus, taas tuli naurukohtaus... :D

Mutta siis toki sitä katsekontaktia täytyy ihmisiin ottaa jos meinaa mihinkään päästä. Kunhan tekee sen asiallisen kiinnostuneena ja jättää turhat temput don juan-leffoihin, niin hyvä tulee.

• dayum

Kuulemma pelailen silmäpelejä myyjättärien kanssa. Joskus taas sattuu niin, että baarissa onkin joku, jonka kanssa ne katseet sattuvat kohtaamaan useammankin kerran. Mitään niistä ei ole ikinä seurannut, korkeintaan pahaa mieltä. Tai siis ei ole seurannut ainakaan sellaisten kanssa, joiden kanssa olisi ollut positiivista jos jotain olisi tapahtunut.

Jaa että miten siitä edetään lähempään kanssakäymiseen? Tarvitseekos siitä edes edetä? No, oishan se joskus mukavaa tietenkin. Jommankumman tulisi rohkaista mielensä ja mennä juttelemaan / aloittaa juttelu. Ihmeellistä että myös jo valmiiksi miesten seurassa olevat naiset harrastavat katsekontaktin ottamista.

• vänkyrä-nainen

kuulu mun toimenkuvaan tollanen. Yks tuttu mies vaan saanu katseellaan mut lumottua. Muitten kohdalla tulee todella vaivaantunut olo, jos joku katsoo mua silmiin.

• monte1

"Muitten kohdalla tulee todella vaivaantunut olo, jos joku katsoo mua silmiin"

stripparia esiintymisen aikana,tuijotin sitä vain silmiin enkä kroppaa.
        alkoi olla aika pasmat sekaisin sillä naisella,luuli varmaan psykopaatiksi.

joskus vain tekee mieli kiusata hellästi jotain.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6763
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2932
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1261
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1110
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223