Olen

46v

ja iloluontoinen. Huumoria olla täytyy ja pientä flirttiä...pitää mielen virkeänä ; )
Töissä saan kuitenkin kuulla vähän väliä (vihjaillen) kuinka minun ikäisteni naisten pitäisi käyttäytyä ikänsä mukaisesti! Pukeudun farkkuihin ja tarpeen tullen minihamoseen (kokoni puolesta passaa). Kun pukeuden katson myöskin ettei "makkarat" pursua, eli ei siis mitään liian tiukkoja vaatteita. Haluaisinkin kysellä täällä, etää miten minun oikein pitäisi käyttäytyä että se tyydyttäisi muita?! Välillä tuntuu, että pitäisi olla hapannaama, niinkuin muutkin töissä. Huomenta tuskin sanotaan ja koko päivän naama on norsun v-tulla... Näytän ikäistäni nuoremmalta, muuta eihän se ole minun vikani....Siis...neuvoja-kiitos!

9

813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi pitäisi käyttäytyä niin,että se miellyttäisi muita?Jos haluat pukeutua vaikkapa siihen minihameeseen,niin sitten sinä pukeudut..

On se muutes kumma,että kun nainen tulee nelikymppiseksi,niin heti pitäisi olla kuin vanhat mummot! :/

• että??

sitten kyselet täällä miten pitää käyttäytyä?
      Jollei yli nelikymppinen sitä kykene itse arvostelemasan niin kuinka joku tuntematon sen vois kertoo?

• easyrider-woman..

Ole vain oma itsesi, äläkä kuuntele muita.Jokainen saa olla sellainen kuin haluaa.
      Itse olen 45v ja pukeudun farkkuihin ja usein nahkahousuihin ja -hameeseen. Korvat ovat lävistetyt useasta kohdasta ja omistan muutaman tatuoinninkin.Kuuntelen heviä ja ajelen moottoripyörällä.Minullekin on usein sanottu, että lopeta jo nuo lapsellisuudet ja ala käyttäytyä ikäistesi lailla.Hah, minä haluan elää niin kuin tahdon, eikä kenelläkään ole oikeutta puuttua toisten tekemisiin tällaisissa asioissa.
      Tsemppiä vaan sinulle, ja älä muuta itseäsi toisten tahdon mukaiseksi.

• ihan

sellainen kuin haluat! Älä anna ilkeämielisten ja kateellisten ihmisten pahoittaa mieltäsi. Anna hapannaamojen olla happamia...niiltä puuttuu varmaankin "elämä". Jos on kroppaa, pukeudu siihen minihamoseen tai vaikka kuinka seksikkääseen haluat. Lämmintä kesää sinulle ja iloista mieltä...huumoria unohtamatta!!!

• on sanottu minullekin. Jaa, ja vittuakos minä muitten sanomisista välitän, tää on mun elämä ja elän ja olen niinkuin haluan. Pukeudun itseni takia, kuuntelen korvalleni ja sielulleni sopivaa musiikkia ja se musiikki ei tosiaan ole suomi-iskelmää. Minua ei saa nelikymppis-kategoriaan ja yhteiskunnan tyypitettyihin normeihin sitten millään. No, jopas helpotti kun sai vähän mellastaa...

• simasuu 63

Olen 45 vuotias, pukeudun naisellisesti.Käytän piikkikorko kenkiä,nahkahousuja yms.Kuuntelen musaa laidasta laitaan olen nuorekas.Senpä takia varmaan mua pidetään hepsankeikkana,pitäis olla tukka harmaana ja mummokengät jalassa ja naama mörtsinä.Nautin elämästä,sillä olenhan ihana nainen.

• Arska

Jatka samaan malliin vaan ja samaa kehoitan muillekkin yli 40:sille naisille et pukeutukaa nuorekkaasti. Minusta on ainakin hyvä et mun ikäiset naiset pukeutuvat nuorekkaast itsekkin pukeudun nuorekkaasti en halua näyttää miltään papalta. Minusta farkut ja hameet etenkin minihameet naisella ikään katsomatta on tosi jees. Mitä tohon käyttäytymiseen tulee niin jokainen on sellainen kun on itsekkin käyttäydyn tosi nuorekkaasti on varmaankin tarttunut työpaikalta kun henggailen siellä nuorten kanssa enemmän kuin omanikäissteni kanssa.

• Nainen 49 v.

Miksi kiinnität noin paljon huomiota siihen, mitä muut ajattelevat tai oikeammin, mitä luulet muiden ajattelevan...?

On hirveän itsekästä kuvitella, että toiset odottavat minun käyttäytytävn tietyllä tavalla ja että se sitten miellyttäisi kaikkia ja sitten kaikki olisivat iloisia ja onnellisia.

Kai jo sinun ikääsi mennessä olisi pitänyt oppia jotakin?! Ainakin se, ettet koskaan voi miellyttää kaikkia eikä kenenkää tarvitse miellyttää ketään sen kummemin, varsinkaan työpaikalla, siellähän tehdään töitä' ja tullaan toimeen toisten kanssa, olipa tuuli mikä tahansa.

Pukeudu niin kuin itse parhaaksi näet ja koet, ja anna muidenkin olla omina itsenään. Jos joku on aina pahantuulinen, se on hänen ratkaisunsa ja ei ole sinun ongelmasi.

Kannattaa aina muistaa sekin mahdollisuus, että ihmsiä ei niin hirveäsi kiinnosta se, miten kukain pukeutuu vai näyttääkö ikäistään nuoremmalta vai ei, aivan muunlaiset ajatukset voivat olla mielessä mutta kanssaeläjien tulkinnat vain lähtevät siitä omasta itsestä.

• kiinitän

huomioni siihen mitä muut ajattelevat (tai luulen). Juuri sen takia, että töissä keskustellaan toisen kanssa kovaan ääneen (tietenkin tarkoituksella)vihjaillen, mutta kuitenkin niin että tajuan että minusta puhutaan...monta kertaa on näin käynyt!Olen yrittänyt tulla toimeen kahden ihmisen kanssa mutta...hetken aikaa kaikki on hyvin, sitten saan taas kuulla vihjailuja...enkä tosin ole ollut ainoa. Muut ovat kyllä lähteneet pois...snif.....Jos joku on pahantuulinen, anna tosiaan hänen olla rauhassa! Jos vain juttelenkin useamman kerran jonkun nuoremman miehen kanssa, tulee vihjailuita syrjähypystä! No, eikös joka työpaikassa ole se niin sanottu "kyttä" joka luulee tietävänsä kaiken...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6275
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      642
      2594
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1113
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      75
      1064
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      59
      1064
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      65
      942
    9. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      69