Löysin tuolta isältä vanhoja punatiilejä. Mietin et oisko niitä tyhmää käyttää pihakivinä. Kuitenkin ovat niin hyvässä kunnossa.
Vanhat punatiilet
4
2830
Vastaukset
- mapee
Vaikka tiili kestää seinässä lähes ikuisesti niin maassa ei. Eli ellei tiili ole todella ympäripoltettu ja ehjä niin se imee itseensä vettä maasta ja kun talvi tulee se murenee.
Joskus jollakin käy hulluntuuri ja projektit onnistuu jostain syystä, mutta rakennustiili on eri tavara kuin tiilet, jotka on maahan tarkoitettu asetettavaksi. - kokeiltu on jotakin
Mulla on mökillä yli 50v. vanhoja punatiiliä, jotka ajan hammas on pikku hiljaa murentanut mutta ne kestävät kyllä jonkun aikaa.Ne eivät ole hyvää laatua edes ja imevät kosteutta kuin sienet. Käyttöä on kuitenkin ollut monessakin tarkoituksessa ja sen vuoksi voisit ajatella, että otat omasi käyttöön siksi kunnes on aika vaihtaa uusiin tai käytät vain osana niin että rakennat kokonaisuuden jostakin uudesta ja korostat sitten tiilillä.Kunhan et nyt ala julkista kulkuväylää päällystämään ;)
Ajan patinoima tiili on ihan nätti ja vain mielikuvitus rajana miten sen hyödyntäisi.- silikooniliuoksessa
Tiiletkin käyvät omassa pihassa piharakentamiseen kunhan ne ensin liottaa silikooniliuoksessa. Hieman lisähommaahan siitä tulee, mutta jos tiilet saa ilmaiseksi niin mikäs siinä.
- Hölmöläinen-18
silikooniliuoksessa kirjoitti:
Tiiletkin käyvät omassa pihassa piharakentamiseen kunhan ne ensin liottaa silikooniliuoksessa. Hieman lisähommaahan siitä tulee, mutta jos tiilet saa ilmaiseksi niin mikäs siinä.
vastauksista. :) Enköhän saa niistä jotain aikaiseksi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657