olisiko

mäyris tyttöä

joka olisi kiinnostunut minusta 13v lyhytkarvaisesta
mäyris herrasta? Olen KVA-L JA FIN MVA
Emäntä on haikaillut, että haluaisi vielä jälkeläisen meikäläisestä.Olen kuulemma vähän harmaantunut ja kuuloni on vähän muuttunut valikoivaksi.Mitäs mieltä tytöt olette?

7

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain kaverina

olet kuules jo kunnioitettavassa miehen iässä. miehen pitää tietää mihin miehen kannattaa enää ryhtyä... jätä nuo pentu-puuhat suosiolla nuoremmille "klopeille", ja keskity nauttimaan eläkepäivistä ja hyvästä ruuasta.hyvää ju8hannusta sinulle ja perheellesi!!

• juhannus toivotuksesta

mutta kun olen viriili herra. Silmät ok ja sanoivat et "tavarakin" ois vielä ihan kelpaavaa. Sukukin on ihan hyvä. Sukusiitos prosentti ok. Mielipä tekisi vielä saada poika jatkamaan tätä sukua. . .!

• kysynyt
        juhannus toivotuksesta kirjoitti:

mutta kun olen viriili herra. Silmät ok ja sanoivat et "tavarakin" ois vielä ihan kelpaavaa. Sukukin on ihan hyvä. Sukusiitos prosentti ok. Mielipä tekisi vielä saada poika jatkamaan tätä sukua. . .!

oletko kysynyt asiaan eläinlääkärin mielipidettä? suosittelisin kysymään.

• kysytty on
        kysynyt kirjoitti:

oletko kysynyt asiaan eläinlääkärin mielipidettä? suosittelisin kysymään.

tavara tarkastettu. Puoli vuotta sitten kysyttiin jalostukseen,mutta silloin en ollut innokas tarjoamaan herraa astutukseen.Kysymys on lähinnä siitä että on oma kasvatti.Emä oli hyvä sukuinen ja sitten tällä astutettu kloppina 2 kertaa ja hyvää perimää jätti ja nyt tullut jo haikeus että kohta alkaa olla luopumisen aika,joten kiinnoistaisi vielä saada tästä herra hidalkosta suvun jatkaja.

• pimu

Tarjolla on pilvinpimein NUORIA upeita uroksia
      niin eiköhän anneta sinun vanheta rauhassa ja viettää hyviä supereläkepäiviäsi !? Onnea ja terveyttä 13- vuotiaalle vanhukselle !

• minäkin olen

ollut nuori komea uros. Sanottakoon että nuoruus meni,mutta komeus jäi! Eiköhän se perimä ja komeus tule sieltä tavaran mukana eikä tän hetken iän mukana. Kattellaan! Kaikea hyvää jatkoa mäykyille!
        Erittäin suuri kiitos asiallisista kannan otoista. Täytyy sanoa että me mäyris porukat olla tosi fiksua porukkaa!

• on tutkittu,

niin eihän tuo mahdotonta ole, että joku kiinnostuisi, kun meriitit kuitenkin ovat huippua. Koiranetin mukaan ei kyllä löytynyt ainuttakaan vuosina 1994-1995 syntynyttä lk. urosta, jolla olisi silmätarkastus voimassa.

Ilman sitä ei voi astuttaa, vaikka kuinka kiinnostaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33