Niin tietääkö kukaan kuka laulaa ja mikä on biisin nimi SUOMEKSI kun shrek 2 tulee ne tanssijaiset ja se hyvä haltiatar alkaa laulaan sitä laulua, englanniksi se oli joku holding out for a hero ja laulaja bonnie tyler mutta siinä sen laulo joku toinen. Olen ettinyt tätä jo kauan joten olisi kiva jos joku kertoisi.
Shrek 2 I need a hero
7
3855
Vastaukset
- hmm........
frau frau - holding out for a hero
kyl se varmaa frau frau oli.. jos ei ollu frau frau nii kokeile freu freu eiku se on faru frau :D- Nekku
Eli tuon saman biisin (Holding out for a hero) esittää elokuvassa kaksi eri artistia; lopputekstien aikana FrouFrou ja haltiattaren hahmossa Jennifer Saunders.
- kolikoli
Nekku kirjoitti:
Eli tuon saman biisin (Holding out for a hero) esittää elokuvassa kaksi eri artistia; lopputekstien aikana FrouFrou ja haltiattaren hahmossa Jennifer Saunders.
Tietääkö kukaan kuka esittää sen SUOMEKSI? ko nuohan ovat varmaan ne enkun kielisen.
- jorgos piparin perää
i need hero se on bonny tyler mut just sitä suomalaist oon ettimäs
- Vanilla
http://www.youtube.com/watch?v=5BTnKydp-zE
Ääninäyttelijät ton videon kuvauksessa, hyvä haltiatar on Kristiina Halttu :D- MadLad
Sehän on mun tätini Kristiina Halttu
Onko kellään tietoon kuka laulaa suomeksi ja onko karaokessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667