Implantti "bio-siru" on uusi kehitystuote, joka eliminoi käteisen rahan tai luottokorttien käytön!
Sinä voit käyttää sitä, sen etuja ja auttaa estämään huijauksia ja identtiteetti varkauksia...
Rikkaat käyttävät sitä jo keinona auttaa estämään kidnappauksia.
PAKENE SITÄ!
TOTEA SEURAAVASSA MIKSI ...
MOTOROLA on yhtiö, joka valmistaa mikrosirua MONDEX SMARTCARD'iin.
He kehittivät useita implantteja ihmisille käyttäen "Bio-sirua".
"Bio-sirun" mitat ovat 7mm pitkä ja 0,7mm paksu, riisinjyvän kokoinen. Se sisältää transponderin ja latautuvan Lithium pariston. Paristo latautuu uudelleen lämpövaihteluista, mikä tuottaa sähkövirtaa ruumiin lämmönvaihteluista.
TRANSPONDERI ON MUISTIJÄRJESTELMÄ TIETOJEN LUKEMISEKSI MIKROSIRULTA.
lUKEMINEN TAPAHTUU SINGNAALEISTA KUTEN KAUKOKONTROLLI LUKULAITTEELLA.
MUISTA TÄMÄN (MONDEX) YHTIÖN NIMI JA LOGO!
Enemmän kuin 250 yhtiötä ja 20 maata on mukana MONDEX'in jakelussa maailmalla ja monet kansat ovat "etuoikeutettuja" käyttämään tätä järjestelmää, niiden joukossa: Iso Britannia, Canada, U.S.A., Australia, Uusi Seelanti, Israel, Hong Kong, Kiina, Indonesia, Macao, Malesia, Philippiinit, Singapore, Thaimaa, Intia, Taiwan, Sri Lanka, Costa Rica, Guatemala, Nicaragua, Panama, El Salvador, Brasilia.
On muitakin SMARTCARD (älykortti) systeemejä, joita käytetään MONDEX'in kautta, varsinkin, kun MasterCard osti 51% osuuden yhtiöstä.
Kysynet itseltäsi...
Mitä tekemistä tällä on minun kanssani?
He käyttivät enemmän, kuin $1,5 Miljoonaa Dollaria tutkimukseen vain löytääkseen parhaan paikan "bio-sirulle" ihmisruumiissa.
He löysivät vain kaksi tyydyttävää ja tehokasta paikkaa - PÄÄ, päänahan alla ja kämmenselässä, erityisesti... OIKEASSA KÄDESSÄ!
"Ja se (antikristusdiktaattori) saa kaikki pienet ja suuret, sekä rikkaat ja köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku". ...Johannekselle näytettiin tämä jo noin v90. (Ilmestyskirja 13:16-17).
ETTÄ EIPÄ JUURI SATTUMAA?
MILJARDI "bio-sirua" tuotettu MONDEX'in kautta vuodessa. Se on ollut tuotannossa ainakin vuoden.
He totesivat, että jos siru olisi kortissa, he kohtaisivat vakavia ongelmia. Siru voitaisiin leikata irti ja tietoja voitaisiin muuttaa ja väärentää. Arvoja voitaisiin manipuloida, varastaa tai kadottaa. Kun saat pankin luottokortin, se raukeaa vuodessa tai kahdessa.
Lopulta raha tulee olemaan epävarma yleisillä markkinoilla.
On vain yksi ratkaisu tähän ongelmaan: MOTOROLA'n hyväksymä "bio-sirun" istuttaminen oikeaan käteen tai otsaan, mistä sitä ei voi siirtää. Jos se siirretään kirurgisesti, pieni kapseli voi hajota ja ihminen voisi saastua Lithiumista ja kemikaaleista ja mikrobakteereista, ja Global Positioning (paikannus) System (GPS) havaitsee, jos sitä siirretään, ja hälyttää viranomaiset. Huomaa, että MONDEX tarkoittaa "Money on your hand" (raha kädessäsi).
MON = MONetary, DEX = DEXter = oikean käden sivu.
OTATKO TÄMÄN VAKAVASTI?
Jos tämä sanoma on mielenkiintoinen, LEVITÄ SANAA!
Kuvittelepa, vanhempasi, sisaruksesi, ystäväsi, jokaisen jonka tunnet... olevan "merkittyjä".
Nyt kun olet informoitu ja jos epäilet tietoja, niin mene www.google.com ja etsi sana VERICHIP ja lue joitakin linkkejä. Tee sama MONDEX SMARTCARD -sanan kohdalla.
Et voi väittää olevasi tietämätön. Olet nyt vastuusssa. Raamatun mukaan pedon kumartaminen ja merkin ottaminen johtaa ihmisen ikuiseen kadotukseen.
Ilmestyskirjan kolmannen enkelin sanoma luvussa 14 jakeet 9-13 on ilmoitettu kaikille kansoille.
Saakoon Jumala siunata sinua sanan ymmärtämisessä!
Riisinjyvän kokoinen..
44
1032
Vastaukset
- mikrosiru..
ole kuin maallinen valta.Se valta josta puhutaan Ilmestyskirjassa on hengellinen valta, lueppa Ilm.13.1-18 siitä jo selviää että se peto puhuukin suuria sanoja ja pilkkapuheita Korkeinta vastaan, eihän mikään kortti voisi puhua Jumalaa vastaan, se on ihan maallista touhua koko juttu.
Ihmettelen suuresti että ihmiset uskoo enemmän maallista selitystä kuin mitä raamattu sanoo.sinä et tietenkään voi hyväksyä pedonmerkiksi yms:ksi muuta kuin sen, jonka myöskin adventistien johtoporras ja opintosuunnitelma hyväksyy..
Sunnuntainhan adventistit ovat aivan yleisesti määritelleet pedonmerkiksi..
Pahan valta, jota peto käyttää. Sitä hallitsevat ja käyttävät maailman ihmiset aivan samalla tavalla, kuin uskovat hallitsevat ja käyttävät Jumalan Voimaa evankelioinnissaan..adventistien nimittämä "pedonmerkki-sunnuntai" sitten, vaikka se on viikonpäivän nimitys, jota käytetään viikon ensimmäisestä työpäivästä..
stefanus kirjoitti:
adventistien nimittämä "pedonmerkki-sunnuntai" sitten, vaikka se on viikonpäivän nimitys, jota käytetään viikon ensimmäisestä työpäivästä..
Ilm. 13:5-10, 11-18
Ilm. 13:5
Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita,
ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta. (42 kk)
3½ vuotta siitä 7 vuodesta, peto pilkkaa Jumalaa - vain sunnuntaisinko, adventistit? Eikös ennemminkin arkena kauppakeskusten avajaisissa ja mikrosirutehtaiden auditorioissa? Pörssikeskuksissakin. Ja Nobelin-rauhanpalkintoa noutaessaan. YK:n ruokasäännsötelykomiteassa peto voisi
korostaa sitä, että kun luoja ei ole kyennyt nälkäisiä ruokkimaan, niin hän
lupaa ruokkia kaikki - mutta tarvitaan sirujärjestelmä, että kaikki saisivat osansa.
Rauha ja turvallisuus ovelasti taataan vain niille, joita voidaan "suojella"
mikrosirun kautta? Sehän paikantaa yli 10 satellitiin avulla varsin helposti.
6 Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa.
Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä,
jotka asuvat taivaassa.
En ole kuullut paavin tai USA:n presidentin puhuvan pilkkaavia sanoja
Israelin Jumalasta. Mutta Alalhin nimeen vannovien olen kuullut sitä tekevän.
Tuskinpa tulee sellaista sunnuntailakia että su olisi ainoa oikea kauppapäivä.
Pikemminkin päinvastoin. Ja sunnuntaista Jumala tekeekin pedolle vaikean
palan niellä. Se tulee riehumaan ja heristämään nyrkiään taivasta kohti koko
maailman edessä digitaalitekniikan ansiosta: kaupat auki varsinkin sunnuntaisin!
Jos 7. päivän adventismia silloin vielä on, niin niistä peto saa oivan liittolaisen.
Tukevat petoa jos sovitaan kaupat kiinni lauantaisin.
Selvä, sanoo peto - te saatte liiton merkiksi sinetin otsaanne, kun toiset saavat
sen käteensä. Näinhän se tulee käymään. En osaa sulkea silmiäni tulevaisuudelta. Lueaps eteenpäin luotettavan Johanneksen kuvausta ...
7 Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat. [Dan. 7:21-26]
8 Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan. [Luuk. 10:20 ]
Uskon kestäväisyyttä Johannes nyt peräänkuuluttaa - Jeesuksesta kiinni pitämistä:
9 Jolla on korvat, se kuulkoon: [Ilm. 2:7]
10 -- Kenen osana on vankeus, se joutuu vankeuteen, kenen osana on kaatua miekkaan, se kaatuu miekkaan.
Nyt kysytään pyhiltä kestävyyttä ja uskoa. [Jer. 15:2, 43:11]
MUT HEI - OLEMMEKO MILLOINKAAN LUKENEET, MITÄ TÄMÄN JÄLKEEN ?!
Kaikki - paitsi Jeesuksesta kiinni pitävät ja siksi tapetut näkään tai miekkaan -
ovat siis tässä vaiheessa ottaneet merkin pedolta. Mutta nousee vielä 1 peto!
Jakeen 7 mukaan 1. peto teloittaa kaikki tempauksesta jäljelle jääneet - tyhmät -
neitsyet. VASTA toinen peto tekee mikrosirusta pakollisen - näin se on nähtävä?:
Viimeinen peto leikkii nöyrää, koskapa ohjaa mielet edeltävää petoa palvomaan.
Ensimmäinen peto on vallassa 42 kk eli 3½ vuotta. Saa sitten "kuolinhaavan",
mutta toisen pedon toimesta "vironnut henkiin" (j. 14).
Joh. huomauttaa että 2. peto toimii 1. pedon nimissä
TOINEN ELI VIIMEINEN PETO
11 Sitten näin, kuinka toinen peto nousi maan uumenista.
Sillä oli kaksi sarvea, kuin karitsan sarvet, mutta se puhui kuin lohikäärme. [Matt. 7:15]
12 Se käyttää ensimmäisen pedon puolesta tämän koko valtaa ja panee maan ja sen asukkaat kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava oli parantunut.
13 Se tekee suuria tunnustekoja ja saa tulen lyömään taivaasta maahan ihmisten nähden. [5. Moos. 13:2-4; 2. Tess. 2:9]
14 Niillä tunnusteoilla, joita sillä on valta tehdä ensimmäisen pedon nimissä, se johtaa harhaan kaikki maan asukkaat, niin että saa heidät tekemään patsaan sen pedon kunniaksi, jota on isketty miekalla mutta joka on vironnut henkiin.
15 Se on saanut vallan antaa pedon kuvalle hengen, niin että kuva jopa kykenee puhumaan, ja se on myös saanut vallan tappaa kaikki, jotka eivät kumarra pedon kuvaa.
16 Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin.
17 Kenenkään ei ole lupa ostaa eikä myydä mitään, ellei hänellä ole tätä merkkiä, joka on pedon nimi tai sen nimen luku*. [Kreikan ja heprean kirjaimia käytetään myös numeroina.]
18 Tässä vaaditaan viisautta. Se, jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen lukuarvon: se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi.
Sitä vaan tällä kaikella korsotaisin, ettei mitenkään vielä voida olla edes tuon
1. pedon ajassa, koskapa se tosiaan teloittaa kaikki "pyhät"
(7 Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät,)
Jakeen 11 mukaan toinen peto toimii kuin lohikäärme, mutta tekeytyy Kristukseksi. Ensimmäinen petohan pilkkasi Jumalaa avoimesti.
Joten kuolinhaavasta parantunut peto ei voi olla paavi tai paavinistuin.
Toinen peto "nousee MAASTA" - mistä maasta? .
Joka tapauksessa "koko mailma" seuraa - sitten pedonajassa - sitä ensimmäistä
petoa toisen pedon ajassa. Puntaroidaan Ilmestyskirjaa, jooko
Stefanus esitti varsin mielenkiintoista tositietoa.
Paree on meitin kiinnostua siitä ainakin hieman.
Voi tosin olla niinkin, että siru tulee aivan
välttämättömäksi jo ennen antikristuksen
valtaannousua. Siinä tapauksessa on
vaikea päättää itsekunkin meistä
ottaako vai ei sitä.tuotannossa vasta vuoden, niin ei se sen seurauksena ehkä aivan välittömässä lähitulevaisuudesa ole valittavissa..
Kysymys lienee siitä, että kun tällainen 'bio-siru' on kehitetty, niin jokainen voi alkaa ajattelemaan omalla kohdallaan juri nyt sitä mahdollisuutta, että ottaako 'bio-sirun' otsaansa tai käteensä, vai eikö ota..
Ja sitten tulevaisuudessa, kun 'bio-sirun' ottaminen tulee kaikille pakolliseksi, ei enää ole aikaa alkaa harkita sitä, vaan päätös, jonka jokainen on tehnyt ennakkoon on se, joka ratkaisee iankaikkisuusosamme..
- ei lajittele
uskovia ja uskomattomia. Toki sen avulla pystyy seuraamaan tiettyjä uskovia, joilta halutaan evätä ostaminen ja myyminen.
Sen avulla pystyy kontroloimaan.
Väitöksesi on se, että uskomaton voi vältyä pedon merkiltä, kun ei ota mikrosirua?
Väität, että Jumalan kiroaja, syntinen, katumaton on pelastettu, kun ei ota mikrosirua?
Tämäkö on sinun evankeliumi?niinkuin kirjoitat..
Koska implantin asettamiseen täytyy jokaisen ihmisen itse tietoisesti antaa lupa, niin tuskimpa kukaan uskova tuota lupaa pistokseen vapaaehtoisesti vielä antaa lupaa..
Samoinhan kävi digitv:n kanssa, kun Suomi siirtyi digiaikaan. Digitv:n hankkiminen ei ollut pakko ellei itse halunnut. Mutta jokaisen täytyy hankkia digiboxi tai digitv mikäli haluaa katsella tv:n ohjelmatarjontaa..
Minulla ei ole boxia eikä tv:ta..
Jumalaton syntinen katumaton kiroilija ei peri taivasten valtakuntaa on kirjoitettu Raamattuun. Lue Raamattusi tarkemmin, niin tiedät asiat paremmin, kuin mitä luulet; sillä luulo ei ole tiedon väärti..- ei ole
stefanus kirjoitti:
niinkuin kirjoitat..
Koska implantin asettamiseen täytyy jokaisen ihmisen itse tietoisesti antaa lupa, niin tuskimpa kukaan uskova tuota lupaa pistokseen vapaaehtoisesti vielä antaa lupaa..
Samoinhan kävi digitv:n kanssa, kun Suomi siirtyi digiaikaan. Digitv:n hankkiminen ei ollut pakko ellei itse halunnut. Mutta jokaisen täytyy hankkia digiboxi tai digitv mikäli haluaa katsella tv:n ohjelmatarjontaa..
Minulla ei ole boxia eikä tv:ta..
Jumalaton syntinen katumaton kiroilija ei peri taivasten valtakuntaa on kirjoitettu Raamattuun. Lue Raamattusi tarkemmin, niin tiedät asiat paremmin, kuin mitä luulet; sillä luulo ei ole tiedon väärti..pedon merkki!
Se ei erittele uskovia ja uskomattomia. Juuri niin itse todistit.
"Jumalaton syntinen katumaton kiroilija ei peri taivasten valtakuntaa on kirjoitettu Raamattuun. Lue Raamattusi tarkemmin, niin tiedät asiat paremmin, kuin mitä luulet; sillä luulo ei ole tiedon väärti.." ei ole kirjoitti:
pedon merkki!
Se ei erittele uskovia ja uskomattomia. Juuri niin itse todistit.
"Jumalaton syntinen katumaton kiroilija ei peri taivasten valtakuntaa on kirjoitettu Raamattuun. Lue Raamattusi tarkemmin, niin tiedät asiat paremmin, kuin mitä luulet; sillä luulo ei ole tiedon väärti.."ettei 'bio-siru' erittele uskovia jumalattomista, vaan sanoin, että jokainen uskova päättää itse asioista..
Pedon merkiksihän sinä et tällaista 'bio-sirua' hyväksy, koska se romuttaa täysin adventistien käsityksen sunnuntai-pedonmerkistä..- kuvaukseen
stefanus kirjoitti:
ettei 'bio-siru' erittele uskovia jumalattomista, vaan sanoin, että jokainen uskova päättää itse asioista..
Pedon merkiksihän sinä et tällaista 'bio-sirua' hyväksy, koska se romuttaa täysin adventistien käsityksen sunnuntai-pedonmerkistä..pedosta.
Aivan yhtä hyvin sen voi olla ottamatta uskomatonkin, kun tarpeeksi vaan muistutat pelotella.
Aivan oikeasti on täysin jumalaton minulle sanonut, että hän ei sitä mikrosirua ota. On kuulema joku peto takana.
Näin ne ihmiset luulee ja ovat luulleet, että pankkikorttikin on pedon merkki, aikoinaan.
Eli nämä ovat sinun mielestä niitä pedolle kuuluvaa kansaa näin aluksi:
“” Mm. floridalaisissa lastenkodeissa on ainakin 17000 lasta jo merkitty ja heitä valvotaan. Päiväkodeissakin on lapsia merkitty. Valvonnan suorittamista varten taivaalle lähetettiin 23 satelliittia, joilla peilataan merkin ottaneita. Joka 19.minuutti nämä ihmiset astuivat kuvaruutuun. Tämä ei vielä riittänyt, vaan kehitettiin tehokkaampi satelliitti ja niitä on nyt 66 kappaletta. Nyt ne kattavat koko maailman.
Lähde: Aamuset-lehti 18.4.1997 Esa Rinne””
Eli tarkoitat mm, että nämä ovat niitä lapsia, jotka kuuluvat ei uskoviin, kun on jo mikrosirut ja monet aikuisetkin mukaan lukien.
.
Raha on pedon hallintaväline, mutta merkki se ei ole.
Jumalan merkki = sapatti ja pedon merkki = sunnuntai. Kumpaan joukkoon kuulut? Niihin, jotka ottavat oman lepopäivän ohi raamatun vai niihin, jotka kunnioittavat Jumalaa ja antavat Hänelle kunnian ja pitävät kunniassa sen, jonka Jumala on ihmiselle antanut ja siunannut sapatin.
Sinun on valittava joko sapatin Herra tai sitten Lusifer. Kumpi on sinun Herra? kuvaukseen kirjoitti:
pedosta.
Aivan yhtä hyvin sen voi olla ottamatta uskomatonkin, kun tarpeeksi vaan muistutat pelotella.
Aivan oikeasti on täysin jumalaton minulle sanonut, että hän ei sitä mikrosirua ota. On kuulema joku peto takana.
Näin ne ihmiset luulee ja ovat luulleet, että pankkikorttikin on pedon merkki, aikoinaan.
“” Mm. floridalaisissa lastenkodeissa on ainakin 17000 lasta jo merkitty ja heitä valvotaan. Päiväkodeissakin on lapsia merkitty. Valvonnan suorittamista varten taivaalle lähetettiin 23 satelliittia, joilla peilataan merkin ottaneita. Joka 19.minuutti nämä ihmiset astuivat kuvaruutuun. Tämä ei vielä riittänyt, vaan kehitettiin tehokkaampi satelliitti ja niitä on nyt 66 kappaletta. Nyt ne kattavat koko maailman.
Eli tarkoitat mm, että nämä ovat niitä lapsia, jotka kuuluvat ei uskoviin, kun on jo mikrosirut ja monet aikuisetkin mukaan lukien.
.
Jumalan merkki = sapatti ja pedon merkki = sunnuntai. Kumpaan joukkoon kuulut? Niihin, jotka ottavat oman lepopäivän ohi raamatun vai niihin, jotka kunnioittavat Jumalaa ja antavat Hänelle kunnian ja pitävät kunniassa sen, jonka Jumala on ihmiselle antanut ja siunannut sapatin.
Sinun on valittava joko sapatin Herra tai sitten Lusifer. Kumpi on sinun Herra?joista kerroit, ovat SINUN MIELESTÄSI pedolle kuuluvaa kansaa, koska SINÄ ITSE KERROT heistä olettamustesi perusteella. Että turha sinun on yrittää vääntää tuomiotasi minun ajatuksistani lähtöisin olevaksi..
Ja nyt, kun olet lukenut aloituksessani olevan informaation, et enää ole tietämätön asiasta. Ja kun Isä Jumala kysyy sinulta asiasta, (joskus tulevaisuudessa seistessäsi hänen kasvojensa edessä), niin et voi puolustella asiaa tietämättömyydelläsi mietenkään..
Vastaatko hänelle, niinkuin adventistit opettaa, vai vastaatko Jumalan totuuden mukaisesti, niinkuin Pyhä Henki sinulle opettaa..
Valinta vastaukseen on yksinomaan sinun..- Aramiz26
kuvaukseen kirjoitti:
pedosta.
.
Sinun on valittava joko sapatin Herra tai sitten Lusifer. Kumpi on sinun Herra?mitään tietoa mistään microsiruista: Hän Paavali kirjoittaa tästä pedosta seuraavia tunnusmerkkejä. Tämä peto istuu Jumalan Temppeliin ja julistaa olevansa Jumala ja jota myös jumaloitavaksi kutsutaan. 2:Tess: selittää tarpeeksi selvästi kuka on peto.: Itse tämä Jumaluushan selittää tarkemmin oman valtansa oikeudet. Kyllähän kaikilla on tiedossa missa on kaikkien Kristittyjen kirkkojen alkukirkko?
Tämä pääkirkon päämiehet käyttävät itsestään arvo nimeä Jumalan pojan viransijainen. Tämä valta käyttää myös itsestään nimeä maanpäälinen Jumala. Hän myös todistaa itse, että minä Herra Jumala P olen omalla voimallani muuttanut Jumalan sapatin pyhyyden sunnuntaille. Hän jatkaa sanoen eikö tämä jo saa teitä uskomaan ettenkö minä olisi Jumala.
Kos tämäkään ei riitä, niin todisteet omasta valtasuuruudestani ovat että. minä voin lailla mitätöidä lain ja minä voin vapauttaa teidät jopa Kristuksenkin laista. Todisteena minulla on se että minä olen tehnyt muutokset vuoden aikojen alkamis lakiin. Sunnuntai laki on minun paras taidon näyttöni. se on onnistunut hyvin,j jopa protestantitkin taistelevat sen pyhyyden puolesta minun mimiini. Otteita kirjasta Catecismus of Doctorine.
Toin tuossa hiaman julki asioita tuosta Paavalin ennustamasta microsirusta. Eivätpä nämä Tessalonikalaisen kirjeen kirjoittajat huomata, kuinka kaikki tuleva oli jo ennustettu ja tämä virka aloitti virallisen toimintansa vuonna 321. Tällä valta tekiällä on voima takanaan. Tämä voima haluaa koko maailman täydelliseksi voimaksi. Tällä hetkellä se hallitsee merkkinsä kanssa kyllä kaikki kansat Pörssi marketin kanssa. Aika näytää mitä uutta vielä tuleman pitää!? kuvaukseen kirjoitti:
pedosta.
.
Sinun on valittava joko sapatin Herra tai sitten Lusifer. Kumpi on sinun Herra?'löydät' Raamatusta ne sanankohdat, jotka viittaavat sunnuntaihin, kun pedonmerkistä kirjoitetaan..
Alahan julistaa Raamatun sanaa aiheeseen liittyen, äläkä omia juttujasi höpise, niin asia saa uskottavamman sisällön..stefanus kirjoitti:
joista kerroit, ovat SINUN MIELESTÄSI pedolle kuuluvaa kansaa, koska SINÄ ITSE KERROT heistä olettamustesi perusteella. Että turha sinun on yrittää vääntää tuomiotasi minun ajatuksistani lähtöisin olevaksi..
Ja nyt, kun olet lukenut aloituksessani olevan informaation, et enää ole tietämätön asiasta. Ja kun Isä Jumala kysyy sinulta asiasta, (joskus tulevaisuudessa seistessäsi hänen kasvojensa edessä), niin et voi puolustella asiaa tietämättömyydelläsi mietenkään..
Vastaatko hänelle, niinkuin adventistit opettaa, vai vastaatko Jumalan totuuden mukaisesti, niinkuin Pyhä Henki sinulle opettaa..
Valinta vastaukseen on yksinomaan sinun..Nuo lapset ovat niitten varakkaitten ihmisten lapsia, joitten vanhemmat ovat myös 'bio-sirulla' merkittyjä..
Mitä isot edellä - sitä pienemmät perässä, vaikkakin omasta tahdostaan riippumattomina..
Raamatussa ilmoitetut ennustukset näyttävät hahmottuvan esille koko ajan enemmän uusien teknikoiden ilmestymisen myötä. Muutama kymmenen vuotta sitten ei osattu koskaan ajatella, että ihmiskunta voisi saada aikaan tällaisia "bio-siru"keksintöjä kuin jossain "scifijutuissa".
Adventistien tavoissa tarkastella asioita näissä kysymyksissä on lähdetty siitä, että pedonmerkkiin ei voi liittyä mikään mikrosirun tapainen, koska silloin se murentaisi liikkeen perusopetuksiakin"(sunnuntaista=pedonmerkistä)".
Aina on pyritty etsimään vastauksia siihen, mitä ja minkäkaltainen tuo pedonmerkki voisi olla? Ei tietenkään voida vielä täysin vetää lopullisia johtopäätöksiä. Mutta adventistien kaltaiset käsitykset pedonmerkistä ovat täyttä puppua!
Pedonmerkistä ja varmaa tietoa, avainjae on Ilmestyskirja 13:6
Melkein kaikki nykyiset Raamatun käännösversiot sanovat:" …saa ottamaan merkin oikeaan käteensä (on his hand=päälle) tai otsaansa (on his…forehead=päälle)…"
Alkuperäisessä Kuningas Jaakon raamatunkäännöksessä sanotaan.
"… saa ottamaan merkin käteensä tai otsaansa (in their hand=sisäänsä …in their foreheads=sisääns..") Kuvaa hyvin tuonmuotoista "biosirua"
Sitten tuo kohta vielä--> "Ja se (antikristus valta) saa kaikki pienet ja suuret, sekä rikkaat ja köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku". (Ilmestyskirja 13:16-17).
Adventistien mielestä sunnuntainpyhitys muodostuu pedonmerkiksi(luopumisenmerkiksi) Tuollaiset väittämät ovat aivan mielettömiä. Ei väärää lepopäivää voi ostaa, eikä merkata käteen tai otsaan. Olisi adventisteilla syytä päivittää nuo opetuksensa, jotka perustuvat edelleen vielä pitkälle 1800 luvulla syntyneen naiseen (EGW) väärin otaksumiin.- kuulua
mikrosiru.
Totta toki voi järjestelmään kuulua mikrosiru tai aivan uudenlainen rahaväline.
Sillä voi evätä tietyltä ryhmältä ostaminen ja myyminen. Niiltä, jotka eivät suostu sunnuntain pyhittämiseen.
””Ensimmäiset sunnuntailepoa tarkoittavat määräykset julkaisi Konstantinus Suuri, joka nimenomaan tähdensi sunnuntain merkitystä auringonpäivänä. Vielä sen jälkeen kun kaikki muut työt sunnuntaina kiellettiin olivat peltotyöt sallittuja. Maconin synodi 585 ja Chalonsìn syndi 649 kielsivät nimenomaan myöskin peltotyöt. Vasta näinä aikoina kiellettiin sunnuntaityö 3:nnen käskyn perusteella. Tuomas Akvinolaisen kautta tuli tämä käsitys katolisessa kirkossa hyväksytyksi opiksi.”
(lih. meidän) Iso Tietosanakirja (Otava, Helsinki 1937) hakusana sunnuntai. Tila ei salli perusteellisempaa historiallista katsausta, mutta historialliset tosiasiat osoittavat selvästi, että sunnuntain nousu lepopäiväksi on tapahtunut vähitellen vuosisatojen kuluessa. Ja että vasta KATOLLISEN KIRKON TOIMESTA RYHDYTTIIN RAAMATUN SAPATTIKÄSKYT SOVELTAMAAN SUNNUNTAIHIN. kuulua kirjoitti:
mikrosiru.
Totta toki voi järjestelmään kuulua mikrosiru tai aivan uudenlainen rahaväline.
Sillä voi evätä tietyltä ryhmältä ostaminen ja myyminen. Niiltä, jotka eivät suostu sunnuntain pyhittämiseen.
””Ensimmäiset sunnuntailepoa tarkoittavat määräykset julkaisi Konstantinus Suuri, joka nimenomaan tähdensi sunnuntain merkitystä auringonpäivänä. Vielä sen jälkeen kun kaikki muut työt sunnuntaina kiellettiin olivat peltotyöt sallittuja. Maconin synodi 585 ja Chalonsìn syndi 649 kielsivät nimenomaan myöskin peltotyöt. Vasta näinä aikoina kiellettiin sunnuntaityö 3:nnen käskyn perusteella. Tuomas Akvinolaisen kautta tuli tämä käsitys katolisessa kirkossa hyväksytyksi opiksi.”
(lih. meidän) Iso Tietosanakirja (Otava, Helsinki 1937) hakusana sunnuntai. Tila ei salli perusteellisempaa historiallista katsausta, mutta historialliset tosiasiat osoittavat selvästi, että sunnuntain nousu lepopäiväksi on tapahtunut vähitellen vuosisatojen kuluessa. Ja että vasta KATOLLISEN KIRKON TOIMESTA RYHDYTTIIN RAAMATUN SAPATTIKÄSKYT SOVELTAMAAN SUNNUNTAIHIN.Laittomuus ja pahuus toki lisääntyy lopunaikoja kohden mentäessä sen kyllä ymmärrän. Sunnuntailakia pedonmerkkinä ei oikein saa mitenkään mahtumaan lopuajan ennustuksiin. Sitä ei vaan ole missään, eikä Raamatusta löydy.
Raamatussa sanotaan "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan"(ilm.13:8)
Jeesuksen uskovat on edeltä tiedetty ja valittu kun nämä lopuajan hetket tulevat. Eikä Herra jätä mitään ilmoittamatta palveljoilleen, kun Hänessä pysymme. Maailman luomisesta asti on jokainen nähty ja punnittu. Herra meitä jokaista armahtakoon, että nimemme olisi tuossa Karitsan elämänkirjassa.
Lopullinen laittomuus astuu Raamatun kuvaamalla tavalla voimaan, kun epäpyhä kolminaisuus; Saatana, Saatanan poika ja vääräprofettaa astuu maailmaan näyttämölle esille. Tarkoittaa ihmistä joka julistaa itsensä Jumalaksi ja Herjaa elävää Jumalaa kaikella kolminkertaisesti vahvistetulla synnin määrällä ja vetää mukaansa valittunsa pedonmerkkauksella(luodaan uusi maailmanlaajuinen antikristillinen yhteiskuntajärjestelmä). Eikä kyse ole yksistään mistään pakkosunnuntailaista.Utulila kirjoitti:
Laittomuus ja pahuus toki lisääntyy lopunaikoja kohden mentäessä sen kyllä ymmärrän. Sunnuntailakia pedonmerkkinä ei oikein saa mitenkään mahtumaan lopuajan ennustuksiin. Sitä ei vaan ole missään, eikä Raamatusta löydy.
Raamatussa sanotaan "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan"(ilm.13:8)
Jeesuksen uskovat on edeltä tiedetty ja valittu kun nämä lopuajan hetket tulevat. Eikä Herra jätä mitään ilmoittamatta palveljoilleen, kun Hänessä pysymme. Maailman luomisesta asti on jokainen nähty ja punnittu. Herra meitä jokaista armahtakoon, että nimemme olisi tuossa Karitsan elämänkirjassa.
Lopullinen laittomuus astuu Raamatun kuvaamalla tavalla voimaan, kun epäpyhä kolminaisuus; Saatana, Saatanan poika ja vääräprofettaa astuu maailmaan näyttämölle esille. Tarkoittaa ihmistä joka julistaa itsensä Jumalaksi ja Herjaa elävää Jumalaa kaikella kolminkertaisesti vahvistetulla synnin määrällä ja vetää mukaansa valittunsa pedonmerkkauksella(luodaan uusi maailmanlaajuinen antikristillinen yhteiskuntajärjestelmä). Eikä kyse ole yksistään mistään pakkosunnuntailaista.Dollarin setelissä, missä silmä valvoo maallisten varojen käyttöä.
Sama kolmio näkyy myöskin Washingtonissa olevan Obeliskin pylvään päässä, ja myöskin Rooman Pietarin kirkon aukiolla.
Juhannuksen Jumalan palveluksessa televisiossa tämä kolmio näkyi Alttarilla olevan puhujan pöydän edessä.
Siinä olevan kolmion keskellä oli silmä valvomassa.
Merkitseekö tämä Obeliski kristillisyyden tunnus yhtymistä Katoliseen aurinko jumaluuden symbooliin sunnuntaihin, jota sillä tahdotaan korostaa?
Eikö tämä ole epäpyhää kolminaisuutta olla yhteydessä Roomaan ja aurinko-jumaluuden kautta pakanuuteen?
Eikö Katolinen kirkko jota petokirkoksi kutsutaan ole saanut aikaan sunnuntai-lain Saksan moottori teillä rekka-autoille.
Suomessa sunnuntailaki korostuu siten, että sapatista on tehty pakollinen työpäivä virantoimituksessa ja sunnuntaista virallinen lepopäivä valtion viroissa.
Globaaliset lainsäädännöt kaupan ja työelämän säädöksissä saavat vahvistuksensa Roomasta yhtenäisyyden saavuttamisen vuoksi.
Juuri siksi paavi meni Israelin Gnessettiin vaatimaan Israelin kansaa luopumaan sapatistaan kaupallisten syiden vuoksi, niin eikö tämä ala muistuttamaan pedon merkkiä, jota kaikkien on kumarrettava.
Olemme sekä yhtä, että eri mieltä asioista, johtuen siitä kenenkä uskomme olevan tuleva maailman johtaja.- ylifariseus_10
ylifariseus_1 kirjoitti:
Dollarin setelissä, missä silmä valvoo maallisten varojen käyttöä.
Sama kolmio näkyy myöskin Washingtonissa olevan Obeliskin pylvään päässä, ja myöskin Rooman Pietarin kirkon aukiolla.
Juhannuksen Jumalan palveluksessa televisiossa tämä kolmio näkyi Alttarilla olevan puhujan pöydän edessä.
Merkitseekö tämä Obeliski kristillisyyden tunnus yhtymistä Katoliseen aurinko jumaluuden symbooliin sunnuntaihin, jota sillä tahdotaan korostaa?
Eikö tämä ole epäpyhää kolminaisuutta olla yhteydessä Roomaan ja aurinko-jumaluuden kautta pakanuuteen?
Eikö Katolinen kirkko jota petokirkoksi kutsutaan ole saanut aikaan sunnuntai-lain Saksan moottori teillä rekka-autoille.
Suomessa sunnuntailaki korostuu siten, että sapatista on tehty pakollinen työpäivä virantoimituksessa ja sunnuntaista virallinen lepopäivä valtion viroissa.
Globaaliset lainsäädännöt kaupan ja työelämän säädöksissä saavat vahvistuksensa Roomasta yhtenäisyyden saavuttamisen vuoksi.
Juuri siksi paavi meni Israelin Gnessettiin vaatimaan Israelin kansaa luopumaan sapatistaan kaupallisten syiden vuoksi, niin eikö tämä ala muistuttamaan pedon merkkiä, jota kaikkien on kumarrettava.
Olemme sekä yhtä, että eri mieltä asioista, johtuen siitä kenenkä uskomme olevan tuleva maailman johtaja.Matt. 12:34
Te käärmeen sikiöt, kuinka teidän puheenne voisi olla hyvää, kun itse olette pahoja! Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu. [Matt. 3:7 | Matt. 15:18; Luuk. 6:45]
Matt. 23:33
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion? [Matt. 3:7 ]
Matt. 23:27
Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia:
ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!
Esim pyhäkköopin avulla he sulkevat ovet meneväisiltä, kun houkuttelevat uskomaan, ettei
Jeesus täydellistä sovitusta meille ostanutkaan.
Matt. 23:13
Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä. - tehnyt
ylifariseus_10 kirjoitti:
Matt. 12:34
Te käärmeen sikiöt, kuinka teidän puheenne voisi olla hyvää, kun itse olette pahoja! Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu. [Matt. 3:7 | Matt. 15:18; Luuk. 6:45]
Matt. 23:33
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion? [Matt. 3:7 ]
Matt. 23:27
Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia:
ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!
Esim pyhäkköopin avulla he sulkevat ovet meneväisiltä, kun houkuttelevat uskomaan, ettei
Jeesus täydellistä sovitusta meille ostanutkaan.
Matt. 23:13
Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä.lain suureksi ja ihanaksi!
Mietipä Jeesusta ja tule pois sieltä kalkkihaudoistasi ja kaikesta saastastasi, Kristus valoon! ylifariseus_1 kirjoitti:
Olemme sekä yhtä, että eri mieltä asioista, johtuen siitä kenenkä uskomme olevan tuleva maailman johtaja.Mitenkähän lienee Adventistien profeetan osuuden olevan mainitsemaasi obeliskiin?
Nimittäin EGW haudalla näkyy olevan obeliski. Ainakin siltä näyttää. Miksihän EGW haudalla ei ole ristiä, vaan obeliski?
Obeliskista tiedetään..
Obeliskit ovat nelitahoisia pylväitä. Ne hakattiin yhdestä kivestä ja ne kapenevat ylöspäin. Obeliskin pää muodostuu pyramidin muotoiseen näkymään ja se onkin sitä, mutta vain pienemmässä koossa. Obeliskeilla tervehdittiin Auringonjumalia siten, että kun aamulla aurinko nousi se osui ensimmäisenä Auringonjumalalle omistettuun korkeaan pylvääseen ja siinä oli tervehdys. Obeliskeja kutsutaan myös Auringonjumalan patsaiksi.
Katsokaapas kuvaa--> kuva näkymä EGW:n haudalta-->>
http://h0bbes.wordpress.com/2006/11/12/ellen-whites-burial/- meinaa nyt
Utulila kirjoitti:
Mitenkähän lienee Adventistien profeetan osuuden olevan mainitsemaasi obeliskiin?
Nimittäin EGW haudalla näkyy olevan obeliski. Ainakin siltä näyttää. Miksihän EGW haudalla ei ole ristiä, vaan obeliski?
Obeliskista tiedetään..
Obeliskit ovat nelitahoisia pylväitä. Ne hakattiin yhdestä kivestä ja ne kapenevat ylöspäin. Obeliskin pää muodostuu pyramidin muotoiseen näkymään ja se onkin sitä, mutta vain pienemmässä koossa. Obeliskeilla tervehdittiin Auringonjumalia siten, että kun aamulla aurinko nousi se osui ensimmäisenä Auringonjumalalle omistettuun korkeaan pylvääseen ja siinä oli tervehdys. Obeliskeja kutsutaan myös Auringonjumalan patsaiksi.
Katsokaapas kuvaa--> kuva näkymä EGW:n haudalta-->>
http://h0bbes.wordpress.com/2006/11/12/ellen-whites-burial/että E.Whiten haudalla oletettu obeliski muuttuisikin nyt mikro siruksi, sirustahan tässä ketjussa on ollut puhe,vai hyppäsitkö aiheesta toiseen.
meinaa nyt kirjoitti:
että E.Whiten haudalla oletettu obeliski muuttuisikin nyt mikro siruksi, sirustahan tässä ketjussa on ollut puhe,vai hyppäsitkö aiheesta toiseen.
sitä, että E.G.W:n haudalla seisova obeliski muuttuisi 'bio-siruksi', vaan hän kysyy aiheesta sen vuoksi, koska obeliski on aurinkojumalalle pyhitetty patsas, että minkä vuoksi sellainen on Ellenin haudalla pystyssä..
stefanus kirjoitti:
sitä, että E.G.W:n haudalla seisova obeliski muuttuisi 'bio-siruksi', vaan hän kysyy aiheesta sen vuoksi, koska obeliski on aurinkojumalalle pyhitetty patsas, että minkä vuoksi sellainen on Ellenin haudalla pystyssä..
Haudankaatajia pidetään yleensä pahoina. Mutta tällaisessa "obeliski tapauksissa" pitäisi naköjään kristittyjen olla kovasti näitä haudankaatajia.
- kirkkojen kaatajia!
Utulila kirjoitti:
Haudankaatajia pidetään yleensä pahoina. Mutta tällaisessa "obeliski tapauksissa" pitäisi naköjään kristittyjen olla kovasti näitä haudankaatajia.
Mutta ei siellä mormoonien kirkossa tainnut obeliksia olla joka paloi?
Ev. lut. kirkossa se ainakin komeilee alttarin yläpuolella?
Tähän ne ihmiset sitten polvistuu ja kumartavat, mutta ei niitä hautoja taideta kumartaa, että väliäkö sillä mitä sinne haudalle raahaavat.
En pysty siellä mullissa, kun sinne joudun mitään siihen sanomaan, vaikka kantasit kunka monta obeliskia. kirkkojen kaatajia! kirjoitti:
Mutta ei siellä mormoonien kirkossa tainnut obeliksia olla joka paloi?
Ev. lut. kirkossa se ainakin komeilee alttarin yläpuolella?
Tähän ne ihmiset sitten polvistuu ja kumartavat, mutta ei niitä hautoja taideta kumartaa, että väliäkö sillä mitä sinne haudalle raahaavat.
En pysty siellä mullissa, kun sinne joudun mitään siihen sanomaan, vaikka kantasit kunka monta obeliskia.Luulisi kuitenkin EGW omaisten, adventtikirkon tai hänen itsensä ennen kuolemaansa olleen tietoinen obeliskin merkityksistä, vai saattoivatko olla noin tietämättömiä? Joten turhaa on vastuuta yrittää muille vierittää tässä asiassa.
Vai oliko tämä obeliski kuvaavana pisteenä ii päälle siitä mitä adventismin juuristoissa elää?- kuitenkaan
Utulila kirjoitti:
Luulisi kuitenkin EGW omaisten, adventtikirkon tai hänen itsensä ennen kuolemaansa olleen tietoinen obeliskin merkityksistä, vai saattoivatko olla noin tietämättömiä? Joten turhaa on vastuuta yrittää muille vierittää tässä asiassa.
Vai oliko tämä obeliski kuvaavana pisteenä ii päälle siitä mitä adventismin juuristoissa elää?ole adventtikirkossa obeliskiä. Luterilaisessa kirkossa se tosin komeilee ja melkein kaikilla haudoilla!
Oletko tarkistanut oman sukusi haudat ja käynyt vaihtamassa niihin paaluja, vai kuinka on? - tehdyt
ylifariseus_1 kirjoitti:
Olemme sekä yhtä, että eri mieltä asioista, johtuen siitä kenenkä uskomme olevan tuleva maailman johtaja.Adventismissa on tietyillä asioilla annetut merkitykset, joita te projisoitte muihin uskontoihin. Teidän sapattinne te projisoitte suoraan muiden viettämään sunnuntaihin. Tuo on täysin väärä ajattelumalli. Jos teillä on palvontanne kohdentunut johonkin, se ei tarkoita, että muilla olisi vastaavasti sama merkitys jollekin muulle päivälle annettuna.
Te olette kuin puusilmällä varustettu Hamilton.
Esim.kristinuskossa ei ole teidän sapattianne vastaavaa päivää olemassakaan.
Eikä mikään kolmio merkitse muille kuin sitä korostaville yhtään mitään.
Tottakai Ellenin haudan monoliitti on pakanallisen aurinkokultin merkki adventistin ajattelussa? tehdyt kirjoitti:
Adventismissa on tietyillä asioilla annetut merkitykset, joita te projisoitte muihin uskontoihin. Teidän sapattinne te projisoitte suoraan muiden viettämään sunnuntaihin. Tuo on täysin väärä ajattelumalli. Jos teillä on palvontanne kohdentunut johonkin, se ei tarkoita, että muilla olisi vastaavasti sama merkitys jollekin muulle päivälle annettuna.
Te olette kuin puusilmällä varustettu Hamilton.
Esim.kristinuskossa ei ole teidän sapattianne vastaavaa päivää olemassakaan.
Eikä mikään kolmio merkitse muille kuin sitä korostaville yhtään mitään.
Tottakai Ellenin haudan monoliitti on pakanallisen aurinkokultin merkki adventistin ajattelussa?kutsutaankin kulttiuskontokunnaksi..
- käynyt
stefanus kirjoitti:
kutsutaankin kulttiuskontokunnaksi..
kulttiisi kuuluvien henkilöiden haudat tarkastamssa?
Vai oletko ihan leveäperäinen?
- tämän
perusteella on sitten mielestäsi se peto?
Onko se mikrosirun kehittäjä? Vai kenties Suomen presidentti?- .. Siru
Eiköhän ”se” ole ne työläiset, jotka valmistavat ”siruja”! Mitäs menevät sellaisia tekemään?
joka valvoo 'bio-sirun' ottaneita Global Positioning Systemin kautta maailmanlaajuisesti..
Googleta VERICHIP ja MONDEX SMARTCARD ja katso linkit. Ehkäpä ne kertovat enemmän valvovasta elimestä, joka on kaiken taustalla.... Siru kirjoitti:
Eiköhän ”se” ole ne työläiset, jotka valmistavat ”siruja”! Mitäs menevät sellaisia tekemään?
Mutta paha on se peto, johon Jumala antaa saatanan mennä. Se ottaa sirun
valtansa alle.
Room. 1:18
Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa. [Ef. 5:6; Kol. 3:6]
Ilm. 12:12
Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt. [Jes. 44:23, 49:13 | Ilm. 8:13]
Ilm. 16:9
Ihmiset paahtuivat kovassa helteessä mutta herjasivat Jumalaa, jonka vallassa nämä vitsaukset olivat. He eivät kääntyneet, eivät antaneet kunniaa Jumalalle. [Dan. 5:22,23; Ilm. 9:20,21]
Jeesuksesta sanotaan että nöyryys ja hiljaisuus on hänen valtansa salaisuus,
mutta nöyryyttä itseriittoiset ihmiset halveksivat ja ylistävät petoa jolla on
näyttävästi valtaa. Vielä ei ole ilmaantunut tuo, jota KOKO maailma ihailisi.
Ilm. 13:4
Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle,
ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
- Sunnuntaipakko?
Voi olla, että mikrosiru liittyy lopunajan viimeiseen okkultistiseen maailmanvaltaan??
Uskon kuitenkin, että okkultistinen liike NEW AGE valitsee lepopäiväkseen lauantain.
Koska viimeisessä eksytyksessä yritetään pelastaa maa planeettaa.
Ja koko maailma saa nähdä pian miten Nooan arkki löytyy kasvihoneilmiön sulattaessa jään Araratilta ja ihmiset tajuavat, että Jumala on kaiken luonut!!
Sitten alkaa rytinä!!- sivuseikka
Ei kait sentään Jumala ole luonut arkkia? Eikö se ollut Nooa, joka rakensi sen?
- itsestäänselvyyskö?
Uskovaisuuden irvikuvia!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vainoharhaisuustekstin ja olet nyt tietoinen asiasta. Niinpä et voi Jumalan edessä seistessäsi kieltää tuota lukemaasi informaatiota. Ja kun Isä Jumala kysyy sinulta: 'Miksi et ottanut asiaa vakavasti', et voi puolustella asiaa tietämättömyydelläsi..
tässä Stefanuksen avauksessa.
Asiaa on sirun kuvaus, pääpiirteissään.
Sen sijaan käsittääkseni on urbaani legenda, että
"He löysivät vain kaksi tyydyttävää ja tehokasta paikkaa - PÄÄ, päänahan alla ja kämmenselässä, erityisesti... OIKEASSA KÄDESSÄ!"
Ei ole olemassa mitään teknistä tai lääketieteellistä syytä, miksi siru toimisi paremmin oikeassa kuin vasemmassa kädessä.
Huomautan, että merkittävä osa ihmisistä on vasenkätisiä ja sitä paitsi sellaisiakin ihmisiä on runsaasti, joilla oikeaa yläraajaa ei ole tai jos onkin, juuri siihen ei ole soveliasta istutella mitään.
Jos se olisi noin yksinkertaista se pedon merkin välttäminen, suosittelisin siruintoilijoille oikean yläraajan amputaatiota.
Vasenhan ei kelpaa pedolle, jos Ilm. 13:16 pitää paikkansa.
Ja mitä otsaan tulee, suosittelen pelokkaille alas otsalle ulottuvaa päähinettä, joka on sisäpuolelta vuorattu pellillä.
Sellainen hattu päähän kassalla asioitaessa, niin johan homma lutviutuu.
Tätä mikrosiruhommaa on vaahdottu ainakin 80-luvulta alkaen. En pidä sitä erityisen kristillisenä harrastuksena.
Toki sielunvihollinen voi nauttia lukiessaan noita siruvuodatuksia, mutta arveluni mukaan ei Luoja.
P.S.
Siitä on jo yli 30 vuotta, kun aloitin tietokoneiden ohjelmoinnin. Minulla on siitä oikein virallinen todistuskin.- vasenkätisen
kannalta, ehkä kannattaa oikeakätistenkin pidellä sitä sirukorttia vaan vasemmassa kädessään.
Luulisi sen useimmalla onnistuvan! #Jos se olisi noin yksinkertaista se pedon merkin välttäminen, suosittelisin siruintoilijoille oikean yläraajan amputaatiota. " - epäilevä tuomas
Kyllä Stefanus-aloitus oli kokonaisudessaan erittäin painavaa sanaa.
Eikä sirusta ole mitenkään helppo vapautua. Ihminen ottaa sirun vaikka
kullin päähän, jos ei kehossa ole enää muuta kykenevää paikkaa.
Sillä siruttomalle ei pedonajassa ole lupa antaa ruokaa eikä mitään muutakaan.
Ei varmasti saa naistakaan, mikä tuntuu lelvan tärkeä asia nykynuorisolle.
Myös lainsuojaton siruton tulee olemaan - maailmanrauhansopimus ei koske heitä.
Et voi löytää mitään muuta keinoa Ilmestyskirjan pedonvallan toteutumiselle kuin
vain mikrosiru. Lainsuojattomuus ei ole edes uusi asia. Esimerkiksi monissa
uskonnoissa, kuten esim. amerikkalaisissa mormonismi ja kristillinen amissi-kirkko - sen hyljänneet ovat riistaa. Islamin hyljänneistä puhumattakaan.
(Tosin mm. Suomessa ei niin jyrkkiä islamistit ole vaan sivistyneitä).
Todelal asiallinen ja tärkeä viesti Stefanukselta.
Aluksi tuo siru on tietysti vapaaehtoinen, mutta on musitettava, että sitten on
rekisteröitynyt systeemiin, eikä siitä pois pääse kuin vain Jeesuksen neuvoa
noudattamalla - kun se tulee pakolliseksi ja sitouttaa kieltämään Jeesuksen.
Matt. 18:8
Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä
luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään
sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään
iankaikkiseen tuleen.
Kovan valinnan edessä siten ovat tyhmät neitsyet, jotka myöhästyvät Karitsan
häistä - kun ovat menneet sirunsa kanssa öljyä lamppuunsa ostamaan ja ylkä
on tullut sillävälin.
Ilm. 13:16
Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät,
sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
Adventistit tosin voivat aivan huomiotta, muiden kristittyjen huomaamatta sitä,
ottaa pedonmerkin. Sillä he selittävät, että juu, tämä on se sapattisinetti,
tämä arpi otsassa. (Kun siru sinne kaivettu).
Mutta tuo on hyödytöntä, sillä Karitsa on jo vieraansa häihinsä noutanut ja
huom!: Käsi on sentään vaivaton heittää pois verrattuna otsaan.
Mitä tahansa mieltä olette minun sepustuksestani, joka tapauksessa mikrosiru
on se pedonmerkki. Ei varmaankaan heti alussa, mutta sitten kun esiintuleva
peto ottaa sen tavaramerkikseen."Siinä mitä olen kirjoittanut on yksi luotettava totuuden ketju, ilman yhtäkään harhaoppista lausetta." ― Ellen G. White, Letter 329A, 1905.
Niinpä Ellenin opit on varauksitta koko pakettina hyväksyttävä tahi tykkänään
hylättävä. Niin raju on tuo EGWn OMA kommentti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164