...ja tutustuttiin.
Olin eronnut neljän vuoden seurustelun jälkeen ja tuntui että halusin jotain uutta sisältöä elämään. Loin profiilini suomi24.fi treffeihin tositarkoituksella. Pian minulle laittoi viestiä samalla paikkakunnalla asuva mies ja siitä alkoi tutustuminen uuteen ihmiseen. Luulempa ettemme olisi tavanneet muuten, kuin tällä tavoin. Olemme tunteneet toisemme vasta kuukauden verran, mutta tunnemme vetoa toisiamme kohtaan. Katsomme rauhassa päivän kerrallaan miten meidän käy. Yhdessä oleminen on aivan ihanaa ja etenkin toisen lähellä oleminen on sitä jotain, jota ei voi selittää.
Koskaan ei siis voi tietää mitä elämä tuo tullessaan. Toivon parasta sekä itselleni että teille kaikille muillekin rakkauden tavoittelijoille!!
Hyvää Kesää!!
Suomi24.fi, siellä kohdattiin...
7
1479
Vastaukset
- Nicolle
Minäkin tapasin nykyisen mieheni suomi24:n kautta. Hän oli muutaman viikon ajan lukenut profiiliani ennen kuin loi itselleen oman ja otti minuun yhteyttä. Se oli ihastumista ensimmäisellä ja rakkautta melkein toisella silmäyksellä.. Tutustuimme toisiimme ja olimme alusta asti kuin paita ja peppu... Neljä kuukautta olemme asuneet nyt yhdessä ja muutama viikko sitten hän kosi minua.
Enpä olisi uskonut, että tällaista voisi netin kautta löytää :)- Gwenhvyfar
Löysin miesystäväni täältä jo itseasiassa viime vuoden lopulla, mutta pääsimme tapaamaan (onneksi!!) vasta nyt toukokuun alussa. Ihastunut olin ulkoiseen olemukseen kuvien perusteella jo syksyllä ja nyt sitten tapamisen myötä rakastuin kokonaisuuteen.
Olin aina pitänyt deittisaitteja jotenkin "luuserien" paikkana, siis etteivät muualta raukat löydä, niin roikkuvat sitten siellä. Napsahti omaan nilkkkaan ja hyvä näin :))
Tulevaisuus on yhteinen, suunnitelmia paljon. Onnellisempi kuin ikinä!!
Tuskin oltaisiin tavattu ikinä, jos ei tätä saittia olisi! Gwenhvyfar kirjoitti:
Löysin miesystäväni täältä jo itseasiassa viime vuoden lopulla, mutta pääsimme tapaamaan (onneksi!!) vasta nyt toukokuun alussa. Ihastunut olin ulkoiseen olemukseen kuvien perusteella jo syksyllä ja nyt sitten tapamisen myötä rakastuin kokonaisuuteen.
Olin aina pitänyt deittisaitteja jotenkin "luuserien" paikkana, siis etteivät muualta raukat löydä, niin roikkuvat sitten siellä. Napsahti omaan nilkkkaan ja hyvä näin :))
Tulevaisuus on yhteinen, suunnitelmia paljon. Onnellisempi kuin ikinä!!
Tuskin oltaisiin tavattu ikinä, jos ei tätä saittia olisi!Tuollaisia viestejä on mukava lukea. Tuo luuseri-mentaliteetti on minua aina hiukan kummastuttanut, mikä treffipalstoilla "roikkuvista" sitten tekee luusereita. Itseäni en kuitenkaan sellaiseksi laske, vaikka ilmoituksia onkin :-).
Kaikkihan eivät jaksa tai halua hengailla baareissa, lenkkipoluilla tai taidenäyttelyissä. Silloin nämä palstat on ihan hyvä keino etsiä uusia ihmisiä elämään. Myönnän tietenkin sen, että nämä ovat toisaalta liiankin helppoja tapoja, ja kun meitä on moneen junaan muutenkin.
Ei muuta kuin menestystä teille! Ja vapaammat naiset, postilaatikossani on edelleen tilaa :-)
Mav
- minä myös
Löysin suomi24:stä sielun kumppanin, ystävän, rakastetun. Hän tuli vastaan chatissa silloin kun vähiten odotin.
Onnellinen- olen aiemminkin kertonut,
tapasin suomi24:n kautta nykyisen avomieheni, kihlattuni, jonka kanssa rakennamme taloa. Lapsia tulee yhteensä 7 taloon; johan niitä nytkin mahtuu tähän väliaikaiseen pieneen ok-taloon;-D! Molemmat olimme eronneita.
- mv..-
kyllä on niin ihkua lukea tätä sontaa... voi olla että olen katkera ja olenkin mutta kyllä minä voin kertoa että täältä ei ole löytynyt kuin pitkä helvetti josta yritän päästä eroon.mies joka tyyliin lupaa maat ja mannut mutta kun kaikki mitä suunniteltiin olikin vain niks naks liian kova pala purtavaksi kun hän siis niin väsyi kun tuli vastoin käymisiä ja ottanut vieläkin yhteyttä tosin huonolla ja typerällä tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069