Suomi24.fi, siellä kohdattiin...

...ja tutustuttiin.
Olin eronnut neljän vuoden seurustelun jälkeen ja tuntui että halusin jotain uutta sisältöä elämään. Loin profiilini suomi24.fi treffeihin tositarkoituksella. Pian minulle laittoi viestiä samalla paikkakunnalla asuva mies ja siitä alkoi tutustuminen uuteen ihmiseen. Luulempa ettemme olisi tavanneet muuten, kuin tällä tavoin. Olemme tunteneet toisemme vasta kuukauden verran, mutta tunnemme vetoa toisiamme kohtaan. Katsomme rauhassa päivän kerrallaan miten meidän käy. Yhdessä oleminen on aivan ihanaa ja etenkin toisen lähellä oleminen on sitä jotain, jota ei voi selittää.

Koskaan ei siis voi tietää mitä elämä tuo tullessaan. Toivon parasta sekä itselleni että teille kaikille muillekin rakkauden tavoittelijoille!!

Hyvää Kesää!!

7

1482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nicolle

Minäkin tapasin nykyisen mieheni suomi24:n kautta. Hän oli muutaman viikon ajan lukenut profiiliani ennen kuin loi itselleen oman ja otti minuun yhteyttä. Se oli ihastumista ensimmäisellä ja rakkautta melkein toisella silmäyksellä.. Tutustuimme toisiimme ja olimme alusta asti kuin paita ja peppu... Neljä kuukautta olemme asuneet nyt yhdessä ja muutama viikko sitten hän kosi minua.

Enpä olisi uskonut, että tällaista voisi netin kautta löytää :)

• ...kuulostaa ihanalta!
        Elämästä ei koskaan voi tietää mitä tapahtuu.

• Gwenhvyfar

Löysin miesystäväni täältä jo itseasiassa viime vuoden lopulla, mutta pääsimme tapaamaan (onneksi!!) vasta nyt toukokuun alussa. Ihastunut olin ulkoiseen olemukseen kuvien perusteella jo syksyllä ja nyt sitten tapamisen myötä rakastuin kokonaisuuteen.

Olin aina pitänyt deittisaitteja jotenkin "luuserien" paikkana, siis etteivät muualta raukat löydä, niin roikkuvat sitten siellä. Napsahti omaan nilkkkaan ja hyvä näin :))

Tulevaisuus on yhteinen, suunnitelmia paljon. Onnellisempi kuin ikinä!!
        Tuskin oltaisiin tavattu ikinä, jos ei tätä saittia olisi!

• Gwenhvyfar kirjoitti:

Löysin miesystäväni täältä jo itseasiassa viime vuoden lopulla, mutta pääsimme tapaamaan (onneksi!!) vasta nyt toukokuun alussa. Ihastunut olin ulkoiseen olemukseen kuvien perusteella jo syksyllä ja nyt sitten tapamisen myötä rakastuin kokonaisuuteen.

Olin aina pitänyt deittisaitteja jotenkin "luuserien" paikkana, siis etteivät muualta raukat löydä, niin roikkuvat sitten siellä. Napsahti omaan nilkkkaan ja hyvä näin :))

Tulevaisuus on yhteinen, suunnitelmia paljon. Onnellisempi kuin ikinä!!
        Tuskin oltaisiin tavattu ikinä, jos ei tätä saittia olisi!

Tuollaisia viestejä on mukava lukea. Tuo luuseri-mentaliteetti on minua aina hiukan kummastuttanut, mikä treffipalstoilla "roikkuvista" sitten tekee luusereita. Itseäni en kuitenkaan sellaiseksi laske, vaikka ilmoituksia onkin :-).

Kaikkihan eivät jaksa tai halua hengailla baareissa, lenkkipoluilla tai taidenäyttelyissä. Silloin nämä palstat on ihan hyvä keino etsiä uusia ihmisiä elämään. Myönnän tietenkin sen, että nämä ovat toisaalta liiankin helppoja tapoja, ja kun meitä on moneen junaan muutenkin.

Ei muuta kuin menestystä teille! Ja vapaammat naiset, postilaatikossani on edelleen tilaa :-)

Mav

• minä myös

Löysin suomi24:stä sielun kumppanin, ystävän, rakastetun. Hän tuli vastaan chatissa silloin kun vähiten odotin.

Onnellinen

• olen aiemminkin kertonut,

tapasin suomi24:n kautta nykyisen avomieheni, kihlattuni, jonka kanssa rakennamme taloa. Lapsia tulee yhteensä 7 taloon; johan niitä nytkin mahtuu tähän väliaikaiseen pieneen ok-taloon;-D! Molemmat olimme eronneita.

• mv..-

kyllä on niin ihkua lukea tätä sontaa... voi olla että olen katkera ja olenkin mutta kyllä minä voin kertoa että täältä ei ole löytynyt kuin pitkä helvetti josta yritän päästä eroon.mies joka tyyliin lupaa maat ja mannut mutta kun kaikki mitä suunniteltiin olikin vain niks naks liian kova pala purtavaksi kun hän siis niin väsyi kun tuli vastoin käymisiä ja ottanut vieläkin yhteyttä tosin huonolla ja typerällä tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe