Kysymys naisille: Mikä on seksikkäintä miehessä

fnewoifeu

Eli kysymys tulikin jo otsikossa. Mikä ominaisuus, osa tai ele tai mikä tahansa miehessä on miehessä seksittäintä?

40

8816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terve ja hyvä huumorintaju, sosiaalisuus, sanavalmius. :)
      ei ulkonäöllä niinkään hirvittävästi väliä, kunhan käy säännöllisesti suihkussa ja leikkaa tukkansa.

• jutelkaa mulle SATANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :) oli lupava loppu :)

• mun mielestä

seksikkäintä miehessä on mahattomuus, eli kohtuullisen litteä vatsa ja puhdas tuoksu.. Muut ulkonäköseikat on ihan sama, mutta napakka maha saa minut "kierroksiin".. T: nainen 51v.

• milla-liina

En tarkoita että se miten koskettaa naista vaan ylipäätään kaikkea. Jos mies on huolellinen ja hellä käsitteleee mitä tahansa niin minä tykkään. (Riippuu tietysti vähän asiasta, mutta yleisesti)

Itselläni on sellainen kokemus että eräs mieshenkilö, joka teki kyllä asiat hyvin mutta painoi kynällä paperiin kovaa yms. oli melko kovakourainen sängyssä. Kun taas eräs toinen joka ei tehnyt asioita niinkään nopeasti vaan rauhallisesti ja nätisti oli aivan uskomaton rakastaja! Tämä ei tietenkään tarkoita että uskoisin kaiken maailman käsistä ennustamis hömppään mutta kyllä olen alkanut hieman katsella kiinnostavien miesten käden liikkeitä.

Tuo oli ele. Seksikkäin ruumiin osa on vahvat ja turvalliset käsivarret! =)

Toisaalta myös hunajainen ääni saa ainakin minut sulatetuksi.

Tässä oli nyt tällaista mutta kyllä sanon että se kokonaisuus oikeasti ratkaisee!

• Eräs nainen

Se on se yksilöllinen persoonallisuus ja kokonaisuus. Mies voi olla seksikäs ja hoikka, pyöreä ja seksikäs...lyhyt, pitkä jne. Ei sitä voi minä ainakaan rajata. Myös käytöskin vaikuttaa. Kaikki ihmisen ominaisuudet yhdessä vaikuttavat seksikkyyteen oli kyseessä mies tai nainen.

• meitsi-peitsi

Asenne ehdottomasti. Toisia kohtaan ystävällinen, terve itseluottamus, ujo tai sanavalmis. Kunhan arvostaa terveellä tavalla itseään ja kunnioittaa toisia ja nauttii elämästään edes viikonloppuisin.

• ratkaisee

että joku toinen ominaisuus voi kompensoida jotain toista.Mutta mutta ehdottomasti silmät ja kädet. Olemus ja elämänasenne.

• kaikki kaikessa

Tarkemmin sanottuna vielä tunneäly. Näin hän ymmärtää naisen tarpeet ja muutenkaan ei tarvitse mitään rautalangasta vääntää, sen kun vain nauttii miehestä. Ei pelkästään sängyssä, vaan myös ihan tavallisessa arjessa kun älykäs mies osaa järjestellä sen kaikin puolin mukavaksi. Myös fiksu huumori kukkii. Oikeasti mikään ei ole niin tylsää kuin tyhmä mies :-)))

• ¨åå¨å¨å

lihaksikkaat hartiat ja käsivarret fyysisesti.
        omatoimisuus ja luottamus henkisesti.

- n 19v

• asenne...

tekevät miehestä seksikkään. Miehen pitää omata terve itseluottamus niin, ettei hän pyytele anteeksi olemassaoloaan, oli sitten pitkä tai pätkä, laiha tai lihava. Älykkyys yhdistettynä huumorintajuun aiheuttaa heikotusta...
        Fyysisesti seksikästä on vahvat kädet ja niska, sekä suu... Tietynlainen pehmeänkarhea ääni saa myös polvet veteliksi...

• seksikkäällä miehellä on särmää ja jos olis vielä rähjäke parransänki, niin mä onn myyty;)

• shotgunbaby

Se, kun autolla ajaessa mies laittaa kuin ohimennen käsivartensa naisen hartioille tai reidelle, silittäen samalla hiljaa.
      Etenkin se, kun mies antaa katseellaan ja kosketuksellaan ymmärtää, että hän haluaa naista todella paljon. Ja että vaihtoehtoja on vain yksi..

Eipä kait siinä muuta.

• seksikkäintä

Sellainen komea pitkätukkainen mies joka ei tiedä olevansa komea. Näyttää hyvältä kumisaappaissa ja sekkisyys ei karise vaikka haisee hieltä. Sellainen mies joka pistää itsensä peliin ja osaa nauraa itselleen. Sellainen mies joka tiedostaa olevansa epätäydellinen mutta on kuitenkin täydellinen minun mielestäni. Hän on taitava käsistään ja osaa myös reilusti puristella takapuolesta. Ei häpeile itseään Ei katso peiliin kun ei kerran tarvitse. Mutta katsoo silmiin.

• teresaaaa

sellanen seksikäs ilme tai katse

• epäseksikkäintä...

Silmät ja niissä flirttaileva katse, itsevarmuus, kädet, alavatsa.

Epäseksikkäintä jalat.

• ????????????

Eikö miehellä saa olla jalkoja..?

• .,..........
        ???????????? kirjoitti:

Eikö miehellä saa olla jalkoja..?

Saa toki.

• mikä on..

..todella seksikästä.
      Yksi tilanne: Mieheni oli todella väsynyt, istui keittiön pöydässä järjestelemässä laskuja sun muita (yksityisyrittäjä)jo kolmatta tuntia pitkän työpäivän jälkeen. Tulin töistä ja observoin rakkaintani hetken. Hän ei huomannut minua tarkkailemassa itseään. Hän huokaili väsyneenä ja näytti aivan loppuunpalaneelta. Kun istahdin pöytään, hän hoksasi minut ja saman tien väsynyt mutta leveä hymy levisi hänen kasvoilleen ja hän tervehti iloisesti. Sanoi vielä että lämpimät leivät on valmiita kahden minuutin päästä. Tämä mies on kyllä kaikkensa antanut meidän perheemme hyvinvoinnin hyväksi omankin jaksamisensa kustannuksella.
      Pistin ukon hartiahieronnan kautta sänkyyn nukkumaan, söin erinomaisia voileipiä ja järjestelin loput laskut ollen onnellinen siitä että minulla on maailman ihanin aviomies :)

Vaikka vaikeuksia onkin ollut, nämä arjen pienet tilanteet ovat olleet niiden arvoisia :)

• .........

..miehestä pitää ehdottomasti löytyä karismaa, ja matala ääni. Hyvä kroppakaan ei ole pahitteeksi ja komiat kasvonpiirteet. Hirveintä on hihittävät miehet. Ja mallipojut, yök.
      Onneksi mulla on aivan täydellinen mies itselläni!

• tervetrfghghhj

Hyvä huumorintaju on seksikästä ja se, ettei ota itteään liian tosissaan.. pitää itestään huolta. Sssemmosta.

• hmmmm

Miehessä seksikkäintä on ehdottomasti vahvuus. Se että tietää etten pärjäisi vaikka painissa hänelle. On tärkeää että mies on mua vahvempi. Ja myös käyttää sitä, esim. nappaa mut syliinsä eikä päästä irti :)

• samaa

mieltä olen,mutta kyllä tahtoisin painia sen tietyn kanssa ja voisin ehkä selättääkkin. Oon kyllä joskus saanutkin miehen selälleen heittämällä:)))) (niskalenkillä)

• =j=

Mies, joka on minun mielestäni "hyvän näköinen" ei riitä. Hänen pitää olla myös hellästi kova otteinen ja tietää mitä tahtoo ja tietää tahdonko minä myös. Eikä hän saa kaikkea ottaa ihan kirjaimellisesti. Pitää uskaltaa ja ottaa riskejä.

Seksikäs mies myös osaa nauttia ja antautua, kun viettelen ja uskaltaa ilmaista omat tunteensa.

Epäseksikästä on kysyä naiselta koko ajan, että tuntuuko hyvältä ym.
      Ennemmin vaikka että, taidat pitää tästä ja sinä oletkin ihan kiimainen.
      Pikku ero, mutta merkittävä.

• -.-.-.-.-.-.--.-.-.

hyvännäköne perse,ja et farkut istuu hyvin,et se tulee eduksee, mikäs sen parempaa:):):):)

• hölölölö

Ehdottomasti vahvat ja lihaksikkaat käsivarret.
      Omalla kullalla ne on täydelliset, ja niiden turvalliseen syleilyyn on ihana iltaisin nukahtaa.

• asfjso

vahvat käsivarret. Ja miehekkäät kädet, saa olla karvoja. Ja jos ei puhuta ulkonäöstä, niin reiluus on seksikästä!

• ja kädet

Älykkyys on seksikästä. Ulkoisista ominaisuuksista kädet.

• seksikkääksi

Pituus, ryhti, lihaksikkaat käsivarret, isot olkapäät ja tietty itsevarma kiltti luonne.

• on tullut.....

Seksikkäintä miehessä on karheat isot kourat ja lihaksikkaat käsivarret yhdistettynä leveisiin hartijoihin, jos nyt mietitään vain ulkoisia ominaisuuksia.

Älykkyys, huumorintaju ja hyvät käytöstavat kuitenkin ratkaisevat loppupelissä.

• LaVioletta

On oikeastaan aika vaikea sanoa yksittäisiä seksikkäitä piirteitä, sillä vaikka miehellä yksi seksikäs piirre olisikin, en välttämättä pitäisi häntä lainkaan puoleensavetävänä. Kokonaisuus tietysti ratkaisee.

Minuun vetoavia piirteitä:

- Fiksuus, älykkyys, viisaus.

- Mies saa minut nauramaan (hänen juttujaan, ei häntä itseään).

- Erikoisuus, joka voi näkyä esim. luonteessa, elämäntavoissa tai ulkonäössä. On oma itsensä. Minuun vetoavat erityisesti hippityyppiset miehet, taiteilijat ja filosofioivat komistukset.

- Pitkät miehet ovat aina vedonneet minuun, yli 180 cm olisi hyvä olla (itse olen 160 cm). Olen tykännyt pitkistä miehistä ihan lapsosesta lähtien, en oikein tiedä mistä se johtuu. On vain niin seksikästä, kun joutuu katsomaan ylöspäin nähdäkseen miehen kasvot.

- Hoikka vartalo. Sellainen pitkä ja hoikka mies on ihanne. Voi olla jonkun verran lihastakin, mutta ei liikaa.

- Puhetyyli. On uskomattoman ihanaa, kun miehen puhe muuttuu pehmeäksi ja matalaksi hänen kiihottuessaan. Sellaista voisi kuunnella vaikka päivät pitkät.

- Itsevarmuus. Ei liika, se on ärsyttävää. Esim. monilla turkkilaisilla (en tosin tahtoisi yleistää) tuntuu olevan joku pakkomielle siihen, että he ovat niin seksikkäitä, että nainen kuin nainen olisi valmis lähtemään heidän mukaansa, kun he vain hymyilevät näille. Ihan sama, onko naisella jo valmiiksi herraseuraa. Sellainen on ärsyttävää.

- Tietty tuhmuus seksuaalisuuden saralla. Ei liian kiltti saa olla.

• vänkyrä-nainen

ääni ja puhetapa. Niiden on oltava itselle mieluiset tai muuten ei tuu mistään mitään.

• <<<<

ON PALJONKIN SELLAISTA

• Katariina 81

...just ajattelin paripäivää sitten miten seksikäs mieheni onkaan ja saa minut todella kuumaksi kun harrastamme seksiä sohvalla...minä päällä, kun vaihdamme asentoa hän nappaa yhdellä kädellä vyötäröstäni kiinni ja nostaa minut ilmaan ja kas olemme vaihtaneet asentoa...hoksaatko? Eli hyvin hyvin seksikästä on se että mieheni on niin voimakas ja hallitsee tilanteen. Hullun seksikäs hän oli tänään aamullakin pelkät farkut jalassa, ilman paitaa...harmitti oikein kun piti lähteä töihin. Että näin meillä.

• ja tyyli----

nepä ne

• unelmoida
    • reww

Silmät, nuo sielun peilit... Jos katse on tyhjä, tylsä tai silmissä on ärsyttävä pelimies-pilke, se pilaa koko paketin. Toinen juttu on ääni joka vetää jalat alta ollessaan seksikäs... (Alan Rickmanilla on ehkä universumin seksikkäin ääni). Ulkoisia kriteereitä ei ole muita kuin perushygienia ja jonkun sortin tyylitaju, muttei missään nimessä mikään muotipelle tai metroseksuaali, hyi!! Käytös ja huumorintaju kantaa näiden lisäksi hyvin pitkälle....

• pilke silmäkulmassa...

vahvat kädet jotka silittävät ihanan hellästi, kutittavat kiusoitellen, vaeltavat vaativasti. Ihanat siniset silmät jotka saa polvet notkahtamaan. Silmänisku kahvipöydässä. Pikkutuhma tekstiviesti töihin.
      Unenpöpperöinen tuhina vieressäni. Hikinen vartalo sulkiskentällä. Onnellinen ilmeesi rakastelun jälkeen. Kaikki sinussa on seksikästä oma rakas mieheni koska rakastan ja haluan aina vain sinua, kaikkien näiden vuosien jälkeen!!!

• on....

Seksikkäintä miehessä mielestäni on semmoinen veikeä katse. Harvoin sitä näkee, mutta kun osuu kohdalle, vie jalat alta. Ja toinen seksikäs puoli on miehen takapuoli :) siis jos se on kiinteä ja hyvin istuvat housut vielä niin nam.

• pitää

olla kaunis suu ja ryhti hyvä se on seksikästä ja mielummin pitkä kun lyhyt,mut ei tarvi olla mikään lihaksikas vaan ihan normaali,mut ei liian laihakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6165
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      639
      2521
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1199
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      79
      1090
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      72
      1036
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      55
      1030
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      64
      934
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228