syväanalyysini viimeinen vaihe on pyörähtänyt käyntiin. Uusimpien tutkimustuloksien mukaan naiset ovat eläimiä. Käytös, tavat ja tunteet tulevat suoraan alenevasta polvesta.
Joukossa on myös tyhmiä eläimiä.
Analyysi alkaa olemaan lopuillaan.
Naiset ovat
8
398
Vastaukset
- sirpamaikkarilta
nyt Darwinin opit vai raamattu? Tosin kummassakin tapauksessa pitää paikkansa. Raamatun opin mukaan olemme kehittyneet melko huimasti alkulähteeseen verrattuna.
- sä mies?
Siis biologisesti?
- aapee..
te ootte kehittyneet, mutta eläimellinen vaisto ohjaa teitä.
- sirpamaikkarilta
sä mies? kirjoitti:
Siis biologisesti?
naapurin lehmä mä olen. En sonni.
- ihmeessä
sirpamaikkarilta kirjoitti:
naapurin lehmä mä olen. En sonni.
isoutareinen naapurin lehmä voi olla yksin?
En tajua tätä miehenä. Ai.. kuolaavat ei kelpaa ja muuta ei ole? - sirpamaikkarilta
ihmeessä kirjoitti:
isoutareinen naapurin lehmä voi olla yksin?
En tajua tätä miehenä. Ai.. kuolaavat ei kelpaa ja muuta ei ole?mulla on kuukaudesta? Liikaa estrogeenejä? Nyt ei mene yhtään perille miesten aivotukset.
fiksusti järjestänyt, että niin ihmiset kuin eläimetkin pariutuvat samankaltaisten kanssa...
- väärin..
et taida tajuta evoluutiosta sitten mitään.
Palaa vain takaisin naisten logiikka palstalle.
Luonnossa nimenomaan tapahtuu mutaatioita, jota kautta tapahtuu taas evoluutiota.
hyihyi, nyt koulukirja käteen misu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854