Kaksi tietä taivaaseen

Taivaaseen on kaksi tietä. Kristityt pelastuvat armon kautta ja adventistit pitämällä sapatin.

8

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sähköposti toi mulle vastikään SDA:n tuoreen laskelman,
      että vain 5 milj adventistia pitää sapatin.
      Media7 näyttää tiedon saaneen jenkeistä.

"Näin syntyi saapttia pyhittäviä evankelisia
      kristittyjä. Heidän lukumääränsä on kasvanut nopeasti (katso oheista taulukkoa).
      Tällä hetkellä heitä on jo noinn viisi miljoonaa."

Ilmeisesti o sitten vihdoinkin tullut se sapatti-
      sinetti ja sen saaneet lasketaan "evankelisiksi
      sapatin pyhittäviksi kristityiksi".
      Jospa joku adventisti selostais, kui tää oikke on.

• Tärkeintä ei ole

se mitä teemme, vaan se, että mitä ajattelemme! Uskonteot seuraavat sitten itsestään, ne kumpuavat siitä uskosta, mitä sydämesi tuntee oikeaksi.

Jeesushan sanoi, ettei ihminen ole sapattia, vaan sapatti on ihmistä varten.

Jos sinä sydämessäsi uskot että Jeesus on lihaan tullut Jumalan Poika ja uskot siihen, että hän on sinut lunastanut, ja myöskin tunnustat Hänet Herraksi, niin sinä pelastut.

Jos sinä uskot Jeesukseen, niin ilolla pidät myöskin Hänen käskynsä. Jumala Pyhitti seitsemännen päivän, niin se tulee AINA olemaan PYHÄ päivä, riippumatta siitä, että uskooko yksikään ihminen sitä.

Jeesus ennusti, että lopunaikana tulee raatelevia susia ja useimpien rakkaus kylmenee. Te olette niitä, jotka haluatte ryöstää Jumalan kunnioituksen viimeisetkin rippeet heiltä, jotka uskovat jumalan Sanan totuuteen.

• elina2

tulee Jumalalta.Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään joka Häneen uskoo hukkuisi,vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
      Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten,että maailma Hänen kauttansa pelastuisi. Joh.3:16.17.

Vain henkiläkohtainen ratkaisu johtaa pelastukseen.
      Vain omakohtainen uskominen siirtää kuolemasta elämään.
      Totisesti,totisesti minä sanon teille, joka kuulee minun sanani ja uskoo Häneen, joka on minut lähettänyt sillä on iankaikkinen elämä.

• Luopui sapattisinetistä

Nimi poistettiin niiden 5 milj sinetöidyn joukosta.

Mutta, kiitos Herralle, juuri tämä Kristus-tie on
        se ainoa oikea tie Isän luo, täällä kriisien
        keskellä!

• Luopui sapattisinetistä kirjoitti:

Nimi poistettiin niiden 5 milj sinetöidyn joukosta.

Mutta, kiitos Herralle, juuri tämä Kristus-tie on
        se ainoa oikea tie Isän luo, täällä kriisien
        keskellä!

purjehtii Jeesus-purrella kotiin Isän luo.. ;)

• Kristus sanoi: "Jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa. - - Jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan" (Joh. 3:3,5).

Pelastuskokemus voidaan saada vain Jeesuksen Kristuksen kautta, sillä "mitään muuta nimeä, joka meidät pelastaisi, ei ole ihmisille annettu koko taivaankannen alla" (Ap.t. 4:12). Jeesus sanoi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani" (Joh. 14:6).

• adventisti.

kristitty ei valehtele, sinä valehtelet, siinä on vissi ero!

Et ole näköjään perehtynyt adventistien opetukseen pelastuksesta ja siksi annat valheellista tietoa, tai sitten valehtelet tarkoituksella.

http://www.adventtikirkko.fi/opetus/pelkoke.htm

• kristittyjä

yksi ryhmä kristittyjä kumoaa kaikki Jumalan antamat käskyt.

Toinen ryhmä pitää kaikki Jumalan kymmenen käskyä kasvattajanaan Kristukseen, eikä kumoa niistä yhtäkään käskyä.

Pelkästään armolla ei voi ratsastaa taivaaseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4770
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1326
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1325
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1101
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      252
      946
    9. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      932
    Aihe