ne tekee mitä vaan..ne jotka ei, ne ryhtyy opettamaan...Juice teki mitä vaan...
ne jotka osaa
5
527
Vastaukset
- Petter X
Stadiin kun tamperelainen tulee "opettamaan" niin täällä nauretaan moiset alakoulu-tason esitykset maitojunalla kotiin. Mitä tulee Juicen tekemisiin, niitä ihaillaan vain Tampereella, ja syykin on selvä: Stadissa asioita tehdään paremmin jopa kuppaisimmissa korttelikuppiloissa.
- tiedoksi
on se tamperekkin stadi, stadi=kaupunki
- Petter X
tiedoksi kirjoitti:
on se tamperekkin stadi, stadi=kaupunki
Älä heinäkenkä tule turhaan repimään leukojasi. Painu vain kiltisti takaisin sinne Hervantaan ja näe unta siitä että asut kaupungissa. Asut landella, paska mitä siellä levitetään pelloille haisee tänne asti.
- tuoppi
Petter X kirjoitti:
Älä heinäkenkä tule turhaan repimään leukojasi. Painu vain kiltisti takaisin sinne Hervantaan ja näe unta siitä että asut kaupungissa. Asut landella, paska mitä siellä levitetään pelloille haisee tänne asti.
urbaani pikku-petteri kyllästynyt lehmänpaskan tuoksuun? No onneksi Helsingissä riittää muita hyviä haisuja. Jos tulee koti-ikävä ja alat kaivata maaseudun tuoksuja, voithan käydä niitä nuuhkimassa vaikkapa Viikin koetilalla.
- Leksa-
Olen sitteerannut tätä lausetta lukemattomia kertoja, ja aina olen huomannut sen pitävän paikkansa. (olen kouluttaja)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423