Kaverini syöttää koiralleen RAAKAA LIHAA!!!
olen itsekkin kuullut että näin täytyisi tehdä
mutta silloinhan koirista tulee veren himoisia?
Ja voivat käydä vaikka omistajansa kimppuun???
Eihän koira ole lihan syöjä!! siis raan lihan!!
Onhan nappuloissa lihaa mutta sehän on kypsennetty!!
Eihän koiralle saa syöttää edes kananmunia joita kaverini syöttää ja vielä raakana!!
Hän vielä syöttää koirillee VALKOSIPULIA!!
Sekä tarjoilee koirilleen raakoja putluita!!
Itse syötän ainoastaan papanoita enkä mitään muuta!
Luita ostan mutta rouheluita ja käyn säännöllisesti koirani kanssa hammaskiven poistossa.
Kysyn tätä nyt siksi että tarvisen kipeästi koiralleni hoitajaa ja kaverini on lupautunut ottamaan koirani hoitoon ja enkä halua siitä mitään verenhimoista petoa jos se vaikka syötä sille verilihaa!
Onko tämä väite totta???
7
533
Vastaukset
"Eihän koira ole lihan syöjä!! siis raan lihan!!
Onhan nappuloissa lihaa mutta sehän on kypsennetty!!"
Mitenkäs luulet, onko silloin vuosisatoja sitten ollut nappuloita ja ovatko koirat osanneet itse kypsentää lihansa? Ei se koirasta mitään petoa tee jos raakaa lihaa syöttää, sitä käsitykseni mukaan pitääkin antaa (korjatkaa viisaammat jos olen väärässä). Ei koira raakaa lihaa syötyään ala kimppuusi käymään, tuskin kaverisikaan sille ihmislihaa syöttää.- prowoksi
Prowo !
- olet tota
prowoasi änkeämässä!!
noita uusavuttomia ja kaiken laisia säätäjiä on maailma pullollaan!!
Herää jo todellisuuteen!!!
- ei ole provo,
niin sä oot kyllä tosi pöljä. Miten sulla voi olla edes koira, kun et tiedä sen ruokinnasta hölläsen pöläystä.
Sinä ja sun verenhimoiset ajatukses, huh, huijaa.
Anna vaan se koira kokonaan kaverilles, hän tuntuu osaavan hoitaa ja syöttää koiraa oikein.
Kaikki nuo, joita sinä et anna koirallesi, ovat sille tuiki tärkeitä ja terveellisiä.
Opiskelehan koiran ruokintaa joutessasi.- ?????????????
Kun mä koirani hommasin mulle sanottiin et sille täytyy syöttää vain ja ainoastaan nappuloita??
Anteeksi nyt jos olen tajunnut jotain väärin tai olen huono koirani hoitaja!
Kertokaa sitten miten turvallista tuo raanlihan syöttö koiralle on ja kuinka moni teistä näin tekee???
Voin tietenkin kysyä kaveriltani jos täälä vain saan haukut!!! tätä palstaa vain kehuttiin mulle että täältä saisi hyviä vinkkejä!! - sulle vinkkejä.
????????????? kirjoitti:
Kun mä koirani hommasin mulle sanottiin et sille täytyy syöttää vain ja ainoastaan nappuloita??
Anteeksi nyt jos olen tajunnut jotain väärin tai olen huono koirani hoitaja!
Kertokaa sitten miten turvallista tuo raanlihan syöttö koiralle on ja kuinka moni teistä näin tekee???
Voin tietenkin kysyä kaveriltani jos täälä vain saan haukut!!! tätä palstaa vain kehuttiin mulle että täältä saisi hyviä vinkkejä!!Koiralle annetaan aina raakaa lihaa, samoin raakoja luita. Koirahan polveutuu sudesta, ja susi on lihan syöjä, samoin koira.
Koira nimenomaan tarvitsee lihaa, raakana.
Itse annan koirilleni yrjölänpuuroa annoksen päivässä.
Siihen on lisätty vihanneksia, vaikka kaupan sekavihanneksia, raejuustoa, valkosipulia, raakaa lihaa, ananasta ja kylmäpuristettua rypsiöljyä.
Nuo vihannekset lisään puuroon kypsennyksen loppuvaiheessa. Myös purkki viiliä kuuluu päivän aterioihin. Toinen ruoka-annos päivässä on sitten kuivanappulaa pelkästään.
Raaan kananmunan kuorineen annan kerran viikossa.
Näiden lisäksi raakaa rustoluuta on jatkuvasti tarjolla.
Kyllähän koira elää pelkillä nappuloillakin, mutta yksipuolista on syödä aina samaa kuivaa ruokaa. Enkä menisi takaamaan terveellisyyttäkään.
Googletappa Yrjölänpuuro. Saat paljon tärkeää tietoa koirasi hyvinvoinnista.
Toivottavasti saat tästä jotain irti ja tietoa, jota kaipasit. - sapuska
sulle vinkkejä. kirjoitti:
Koiralle annetaan aina raakaa lihaa, samoin raakoja luita. Koirahan polveutuu sudesta, ja susi on lihan syöjä, samoin koira.
Koira nimenomaan tarvitsee lihaa, raakana.
Itse annan koirilleni yrjölänpuuroa annoksen päivässä.
Siihen on lisätty vihanneksia, vaikka kaupan sekavihanneksia, raejuustoa, valkosipulia, raakaa lihaa, ananasta ja kylmäpuristettua rypsiöljyä.
Nuo vihannekset lisään puuroon kypsennyksen loppuvaiheessa. Myös purkki viiliä kuuluu päivän aterioihin. Toinen ruoka-annos päivässä on sitten kuivanappulaa pelkästään.
Raaan kananmunan kuorineen annan kerran viikossa.
Näiden lisäksi raakaa rustoluuta on jatkuvasti tarjolla.
Kyllähän koira elää pelkillä nappuloillakin, mutta yksipuolista on syödä aina samaa kuivaa ruokaa. Enkä menisi takaamaan terveellisyyttäkään.
Googletappa Yrjölänpuuro. Saat paljon tärkeää tietoa koirasi hyvinvoinnista.
Toivottavasti saat tästä jotain irti ja tietoa, jota kaipasit.eli sama täällä.(pikkasen eri maustein)3 ateriaa päivässä,koska vielä 5kk.Yrjölänpuuroa johon lisätty nappuloita,piimää,rypsiöljyä(1rkl päivässä),raejuustoa,RAAKAA(!) jauhelihaa ja kananmuna (aamuruokaan keltuainen ja päiväsapuskaan lämmitetty valkuainen) hyvin näyttää haukku voivan ja ei se ainakaan mun "lihaani" mitenkään ole alkanut himoitsemaan.. :) tätä sekoitusta vetänyt siitä asti kun alkoi kiinteää ruokaa saamaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927