Siis mitä ihmettä: eiks Elementsissä oo ollenkaan "layer style" -valikkoo kaikkkine beveleine ja outer glowneineen?!?! Tai siis oli siel toi valikko, mut ei siel ollu mitää "tehosteita" niinku normaalis Fotaris! Ihmettelin vaan ku asensin yhen asiakkaan koneelle sen tänään..
Fotari
4
417
Vastaukset
- xNut
Mitä siis odotit?
- ainakaan ..
sitä, että siitä puuttuis noinkin tärkeitä työkaluja. Oletin että niissä valikoissa ois vaan ehkä vähemmän vaihtoehtoja, kuten efektejä ja sellasia.
- Mika....
ainakaan .. kirjoitti:
sitä, että siitä puuttuis noinkin tärkeitä työkaluja. Oletin että niissä valikoissa ois vaan ehkä vähemmän vaihtoehtoja, kuten efektejä ja sellasia.
... Adobe vissiin ajattelee ettei se tarjoa satkulla tuulipukukansalle samaa mistä se rokottaa tonnin toisilta.
- Zeamar
En tiedä kutosesta, mutta Elements vitosessa ainakin on, en usko että ovat kutosversiosta sitä poistaneet...
Elementsissä on rajottuneempi layer-styles -mahdollisuus kuin varsinaisessa Photoshopissa, jotain perusjuttuja löytyy kyllä, minkä lisäksi netistä ladattavat valmiit layer styles-paketit toimivat.
Layer styles:it löytyy :
Ensin valikosta Window -> Artwork and Effects (jos ei ole jo valmiina näkysissä.)
Sen jälkeen siitä vasemmassa reunassa olevasta Artwork and Effects -ikkunasta valitaan siinä Special Effects -tekstin alapuolella olevasta alasvetovalikosta "Layer Styles."
Sieltä löytyy.
Kun valitset sieltä jonkun vaihtoehdon, vaikka drop shadowin ja raahat sen hiirella siihen objektin päälle (teksti tai muoto jne.) niin sen jälkeen sieltä vasemman puolen layerin asetuksista pääsee säätämään sen varjon kokoa ja niitä muita asetuksia (glow, bevel, stroke).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023494
- 623147
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342654- 802443
- 852418
- 962096
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686