Ruotsalaiset Le Mansissa

Håkan Loob

3

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sverige
    • ja tyttö

olisivat tokavikoja, niin se on ok, jos vaan ruottalaiset pysyvät takana.

748 km on veikkaukseni suomalaisten tulokseksi.

• DiRulla

Olen käynyt kymmenkunta kertaa Le Mansissa katsomassa autojen 24-tunnin kisaa ja se on mielestäni hienoin urheilutapahtuma mitä on.

Rullaluistelijat käyttävät näköjään lyhyempää Bugatti-rataa, joka kiertää varikkoaluetta. Asvaltti on ensiluokkaista. Pääsuoran maaliviivalta on vajaan puolen kilsan matkalta loivaa nousua ja perään Dunlopin alamäessä mennään varmasti kovaa rulliksilla. Takaosa radasta on varsin vaateria. Tiukimmissa mutkissa täytyy sirklata hetkittäin.

Le Mansin keskusta on myös kiva paikka. Siellä on kiva tori, jonka ympärillä kuppiloita ja lähikujilla on paljon kivoja ravintoloita.

Ei muuta kuin kimppa kasaan ja lähdetään ensi vuonna rullistelemaan 24-tunnin kisa! Olen tosissani. 10-kaveria tuntuu jo aikas paljolta. Se on 144 minuttia per lärvi. Uskon, että hyvän suorituksen saisi vetämällä kuudella kaverilla neljästi tunnin jakson.

Tiedän myös erään Arnagelaisen perheen,joka pystyisi majoittamaan noin 6 kaveria edullisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33