http://www.speedskaters.se/?p=1774#more-1774
Den glider in, den glider in...
Ruotsalaiset Le Mansissa
3
401
Vastaukset
- Sverige
men finländsk Nordic Le Mans Team är snabbare!
http://lemans2008.blogspot.com/ - ja tyttö
olisivat tokavikoja, niin se on ok, jos vaan ruottalaiset pysyvät takana.
748 km on veikkaukseni suomalaisten tulokseksi. - DiRulla
Olen käynyt kymmenkunta kertaa Le Mansissa katsomassa autojen 24-tunnin kisaa ja se on mielestäni hienoin urheilutapahtuma mitä on.
Rullaluistelijat käyttävät näköjään lyhyempää Bugatti-rataa, joka kiertää varikkoaluetta. Asvaltti on ensiluokkaista. Pääsuoran maaliviivalta on vajaan puolen kilsan matkalta loivaa nousua ja perään Dunlopin alamäessä mennään varmasti kovaa rulliksilla. Takaosa radasta on varsin vaateria. Tiukimmissa mutkissa täytyy sirklata hetkittäin.
Le Mansin keskusta on myös kiva paikka. Siellä on kiva tori, jonka ympärillä kuppiloita ja lähikujilla on paljon kivoja ravintoloita.
Ei muuta kuin kimppa kasaan ja lähdetään ensi vuonna rullistelemaan 24-tunnin kisa! Olen tosissani. 10-kaveria tuntuu jo aikas paljolta. Se on 144 minuttia per lärvi. Uskon, että hyvän suorituksen saisi vetämällä kuudella kaverilla neljästi tunnin jakson.
Tiedän myös erään Arnagelaisen perheen,joka pystyisi majoittamaan noin 6 kaveria edullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667