http://www.speedskaters.se/?p=1774#more-1774
Den glider in, den glider in...
Ruotsalaiset Le Mansissa
3
392
Vastaukset
- Sverige
men finländsk Nordic Le Mans Team är snabbare!
http://lemans2008.blogspot.com/ - ja tyttö
olisivat tokavikoja, niin se on ok, jos vaan ruottalaiset pysyvät takana.
748 km on veikkaukseni suomalaisten tulokseksi. - DiRulla
Olen käynyt kymmenkunta kertaa Le Mansissa katsomassa autojen 24-tunnin kisaa ja se on mielestäni hienoin urheilutapahtuma mitä on.
Rullaluistelijat käyttävät näköjään lyhyempää Bugatti-rataa, joka kiertää varikkoaluetta. Asvaltti on ensiluokkaista. Pääsuoran maaliviivalta on vajaan puolen kilsan matkalta loivaa nousua ja perään Dunlopin alamäessä mennään varmasti kovaa rulliksilla. Takaosa radasta on varsin vaateria. Tiukimmissa mutkissa täytyy sirklata hetkittäin.
Le Mansin keskusta on myös kiva paikka. Siellä on kiva tori, jonka ympärillä kuppiloita ja lähikujilla on paljon kivoja ravintoloita.
Ei muuta kuin kimppa kasaan ja lähdetään ensi vuonna rullistelemaan 24-tunnin kisa! Olen tosissani. 10-kaveria tuntuu jo aikas paljolta. Se on 144 minuttia per lärvi. Uskon, että hyvän suorituksen saisi vetämällä kuudella kaverilla neljästi tunnin jakson.
Tiedän myös erään Arnagelaisen perheen,joka pystyisi majoittamaan noin 6 kaveria edullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738