On nyt tullut niin paljon erillaista informaatiota touhutipoista ja siitä, että sisältävätkö ne siittiöitä vai ei?
Kuulin jostain irakilaistutkimuksesta jonka mukaan ne ei sisältäisi, kuitenkin moni muu lähde väittää toista.
Eli onko jollain päivitettyä ja VARMAA tietoa aiheesta?
touhutipat
7
1505
Vastaukset
- lljlj
Tällä palstalla ei saa kun riitely aikaiseksi tuosta aiheesta. Yhdelläkään käyttäjällä ei täällä ole sen parempaa tietoa aiheesta. Monet vetoavat juuri siihen samaiseen "tutkimukseen" ja sanovat, että ei ole siittiöitä, toiset ymmärtävät sen "tutkimuksen" riittämättömyyden ja suoranaisen naurettavuuden eivätkä mene siihen luottamaan. Edelleenkään ei ole luotettavia tutkimuksia siitä että touhutipat eivät sisällä siittiöitä, mutta on monia keskeytetyn yhdynnän tuloksena raskautuneita naisia. Siitä voi päätellä jotain.
Saattavat sisältää ja sen tiedon pitäisi riittää.
- ja peruskoulun oppeja
Tuosta aiheesta et saa päivitettyä, etkä VARMAA tietoa yhtään mistään. Irakissa tai Israelissa voivat tutkia mitä tahansa ja lausunto annetaan uskontoon perustuen.
Suomalainen peruskoulu antaa asiallisempaa ja tutkitumpaa tietoa tästä aiheesta ja siihen, sekä omaan järkeen kannattaa luottaa.
Jos et halua tulla raksaaksi, niin käytä ehkäisyä aina ja kaikissa tilanteissa. Et kai halauisi pelata venäläistä rulettiakaan?? - sitä!
saat päivitettyä tietoa et touhutipoissa ON miljoonia siittiöitä.tervemenoa vaippakauppaan
- Papa-75
Määrittele "touhutipat". Jos tarkoitat eritettä, jota Cowperin rauhanen tuottaa, niin ei, siinä ei ole siittiötä. Se ei kuitenkaan tarkoita, että keskeytetty yhdyntä olisi varma ehkäisykeino. Cowperin rauhasen erite voi viedä mukanaan eläviä siittiötä esim. virtsaputkesta. Keskeytetyssä yhdynnässä on myös muita epävarmuustekijöitä.
- päivitin juuri
VARMAA tietoa on, että nenän päähän pakkasella touhutessa tulevat tipat ovat TÄYSIN vaarattomia, mutta kaikkiin muihin touhu- ym. tippoihin tulee suhtautua pelon sekaisella kunnioituksella.
- 3v poika leikkii
joka saanut alkunsa touhutipoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349