Tänään 28.6 tuli mittariin 1000 km tällä kaudella. Kehukaa nyt vähäsen! Juu tiedän kyllä, että joillain menee varmaan jo kolmatta tuhatta.
1000 km !
4
988
Vastaukset
- herrat
tehoja! Määrillä ei tee mitään. Siis jos halutaan toimia kelloa vastaan.
Minulla on n. 600 km takana, mutta lyön sinut sekä Ekin oikein selvästi maralla.- eki.
Mara on muuten vähän lyhyt mulle eikä kelloa vastaan toimiminen ole arvo minulle - kiksit tulee pitkistä lenkeistä -fiiliksestä lenkin aikana ja lenkin jälkeen. Lenkin tiedot sitten vaan kirjataan ylös.
Tänään 105,32km aikaan 4:22:45 (24.05km/h) - ei todellakaan ole mikään hirmu vauhti, eikä tommoiset lenkit palvele "tehojen kehittämistä".
Parhaimmilleen menee pari tuntia keskinopeudella reilu 26km/h, mutta sillä ei pärjää kuten jo totesitkin - eikös oikeesti kovat jätkät mene luokkaa 40km/h, se on jo sitten ihan eri hommaa.
Mennään vaan jokainen oman halun mukaan. - karirh
eki. kirjoitti:
Mara on muuten vähän lyhyt mulle eikä kelloa vastaan toimiminen ole arvo minulle - kiksit tulee pitkistä lenkeistä -fiiliksestä lenkin aikana ja lenkin jälkeen. Lenkin tiedot sitten vaan kirjataan ylös.
Tänään 105,32km aikaan 4:22:45 (24.05km/h) - ei todellakaan ole mikään hirmu vauhti, eikä tommoiset lenkit palvele "tehojen kehittämistä".
Parhaimmilleen menee pari tuntia keskinopeudella reilu 26km/h, mutta sillä ei pärjää kuten jo totesitkin - eikös oikeesti kovat jätkät mene luokkaa 40km/h, se on jo sitten ihan eri hommaa.
Mennään vaan jokainen oman halun mukaan.Jokaisella taitaa olla vähän erilainen ikioma ja nautittava näkökulmansa luisteluun. Kukaan ei voi toista neuvoa siinä. Eri asia on huippuluistelu, jossa valmentaja voi ladella ainakin tietyssä määrin valmennuksen sisällön.
Ekin ja DiRullan harrastuksesta löytyy tehoa. Se tehoaa heihin ja rullaluistelu tehoaa minuunkin. Eli tehoa löytyy, jokaisella omalla tavallaan. - DiRulla
eki. kirjoitti:
Mennään vaan jokainen oman halun mukaan.On sulla hurjat lenkit, Eki.
Minulle rullistelu on enemmän kuin vain kuntoilua. Se on ehkäpä jonkin sortin eskapismia. Pääsen eroon kaikesta pahasta ja koen hetket rullistelussa äärettömän harmoonisiksi. Kaikki se vaadittava tasapaino - siinä on jotain itämaisen uskonnon kaltaista. Jotenkin sitä sulautuu maailmaan paremmin luistellessa. Ja lenkin jälkeen on täynnä endorfiineja, nukahtaa hyvin (varsinkin jos palkitsee itsensä olusella).
En silti väheksy millään muotoa johdonmukaista tavoitteellisuutta esimerkiksi tehojen suhteen. Ei minusta ole nopeuskilpailuun ensimmäisen vastaajan tai vastaavien kanssa. Keskinopeuteni ovat luokkaa 21 km/h. Olisihan se toki kiva, jos sen saisi nostettua vaikka 25 km/h, mutta nautin jo tästäkin vauhdista.
Ja mitä fyysiseen kuntoon tulee, niin referenssilenkilläni keskisykkeeni on tippunut huomattavan paljon jo tämän kauden aikana. Kevään puolella keskisyke oli yleensä yli 155 ja viimeiset lenkit ovat olleet luokka 142-145. Referenssilenkkiini kuluu kuitenkin toistakymmentä minuuttia vähemmän kuin keväällä. On eri kiva huomata, että asiat edistyvät. Se on ehkä se paras palkinto, kun näkee itse oman työnsä jäljen parantuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738