hei
viikon päästä oltas side star -hotellissa ja haluttaski vähän kuulla kokemuksia ko. hotellista, onko kukaan kuulolla jolla kokemuksia tästä hotellista. Miten all inklusive sujui ja minkämaalaisia muita asukkaita oli kuin suomalaisia
side star hotelli
1
390
Vastaukset
- oltiin..
Side Star on iso hotelli, erittäin siisti ja kaikki pelaa loistavasti.
Ruokaa riittää aivan varmasti, joten ei tarvitse olla "ihan ensimmäisenä" ruokapöydässä. Ruokaa on tosiaan pilvin pimein, ja taatusti eripöperöt viikon aikana. Ja ne jälkkärit, ne vasta on suun mukaisia!
Hotellin luottokortilla maksat ylimääräiset ostoksesi hotellinalueella, ja maksat tilin tyhjäksi pois lähtiessä.
Turkkilainen ilta on hienosti järjestetty, ja pikkuohjelmaa myös iltaisin, päivällä myös esim. tanssikurssia, ja lapsille jotain leikkejä. Kaikki tosin on saksaksi, joten meidän lapset eivät voineet osallistua laulatuksiin yms. koska eivät tajunneet puheesta mitään. Englantia puhuttiin kyllä muuten, muttei näissä ohjatuissa osuuksissa. Saksalaisia 99% hotellinasukkaista, jokunen venäläinen, ja jokunen suomalainen.
Ranta-alue ja uima-allasalue moitteeton, voi käydä molemmissa uimassa, matkaa mereen ja altaaseen vähän.
Hotellilla on myös hauska valokuvauspalvelu, siitä saa kivat muistot. Löytyy myös kaikki kauneuspalvelut, ja kuntosali, ja sisäallas yms.
Ei siis moitittavaa, jos oikein miettii, niin se ettei hlökuntaan saa sellaista perinormaalia turkkilaiskontaktia kuin pienissä hotelleissa voisi olla negatiivista...
Hyvää matkaa Teille!!! Side on loistopaikka, ja sieltä on kiva käydä omilla retkillä!! Kävelkääpä rantaa pitkin, ohi raunioiden, sieltä löytyy upeita puhtaita rantoja, ja niitä 5 tähden loistoluokan hotelleja pilvin pimein. Meille suomalaisille ei taida sellaisia olla edes tarjolla! Kannattaa käydä vähän uteliaisuuttaan tutkailemassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450