Voiko hamsterilla olla kuukautiset? Kerran huomasin että hamsterini nuoli jotain ja se olikin verta :'( Se järsii kaltereita joten voisko se olla suusta tullutta, tutkin hamsterini ja ei sillä ainakaan mitään ollut ulkopuolella tai korvissa..
APUA! AKKIÄ VASTAUS!
8
2321
Vastaukset
- ssdsdss
Kiima voi olla, Ja sekin vain riippuu siitä onko hamsterisi naaras-.-
- netu96
joo on se naaraspuolinen
- netu96
jos ihmettelette ku vastasin toho yhteen viestiin nii tää on mun oma nikki tääl suomi24 sessa
- olet todella
tyhmä noine kysymyksinesi ihan vaan aina rekattuna mieluummin noi pässitkin kysymykset ja ohjeet muillee....
- jekezu
meil on ihan sama juttu
- opetella enemmän
siitä lemmikistään, netistä löytyy tietoa hyvin paljon, kun vaan viitsii hiukan vaivautua...
Suosittelen menemään shy sivuille kip kap. - Anonyymi
Ei voi olla
- Anonyymi
Naaras hamstereilla on kuukautisen mutta niiltä ei tule verta vaan sellaista valkoista töhnää joka haisee pahalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850