keikka meni...Youtubessa joku 19v pentu väitti että Pate olis ollut nsilloin pikkusessa maistissa?
Oliko vai eikö?
ja mites nää Kesäkuun keikat muutoin meni?
Ei oo pahemmin kommentoitu muita kuin tuusniemen hojohojoa et oli loistava veto, samoin Montturock sekä Provinssi-rock....
Mutta onhan niitä muitakin keikkoja ollut jo tässä kesällä kuin nuo....
Mites RMJ
3
624
Vastaukset
- tate 37
jo on tapa jos ei ihminen juo kun pelkkää alkoholitonta olutta niin etsitään että jois jotain.
- Mä vaan
kun itse varmaan on ollut se katsoja siellä maistissa ja kun on nähnyt Paten ottavan siivuja Nikolai-olutta (joka siis tässä tapauksessa ykköstä).
Näin yhen pätkän sieltä RMJ:stä. Mikä juttu se oli kun Pate siinä lavalla jotain selitti tähän malliin: no niin meillä on taas jotain teknistä ongelmaa, mut onneksi pojat hoitaa, didildaduldii - vinttinä
Mä vaan kirjoitti:
kun itse varmaan on ollut se katsoja siellä maistissa ja kun on nähnyt Paten ottavan siivuja Nikolai-olutta (joka siis tässä tapauksessa ykköstä).
Näin yhen pätkän sieltä RMJ:stä. Mikä juttu se oli kun Pate siinä lavalla jotain selitti tähän malliin: no niin meillä on taas jotain teknistä ongelmaa, mut onneksi pojat hoitaa, didildaduldiiRmj oli mainio veto, orkesterin keikkakunnossa ei ole todellakaan valittamista.
Orkesteri rullaa kuin hirvi, kovaa ja kolisten. Parhaassa iskussa koskaan,koko kopla.
Paulin juoma Nikolai on alkoholitonta- ei siis ykköstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635