Miten on mahdollista, että esim Fulltilt ja pokernordica maksavat n.30% rakebackin ja rakea kertyy joka kädestä, joka sinulle jaetaan, riippumatta siitä katsotko flopin tai et?
Eikö pokerihuoneet jää tässä tappiolle? Jos esim pöydässä on 9 pelaajaa ja tulee kierros, josta talolle tulee 3d rakea, niin tästähän jokainen pelaaja saa hieman alle dollarin rakea?
Eihän se noin voi mennä, mutta selittäkää joku tyhmälle miten se oikeasti menee!
Kertokaa!?!
tyhmälle
2
243
Vastaukset
- The Rat
Pistin googlaten "fulltilt rakeback"
Ja näinhän siinä otsikossa lukee:
> Get 27% of Your Rake Back
Lienee tärkeä huomata sana: "Your".
Saat siis 27% maksamastasi rakesta takaisin, tai toisin sanoen, 27% maksetusta rakesta palautetaan pelaajille samassa suhteessa jossa he sitä maksoivat.
Rakea maksat floppia katsomatta kipatessasi blindeista. - jaetaan pelaajien kesken
Potin rake jaeataan yleensä kai pelaajien kesken jotka siihen ovat osallistuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634