mistä kannattais ostaa koruja barceloonasta?millainen on hinta luokka?
koruliikkeet?
3
925
Vastaukset
- LaFlicka
Millaisia koruja etsit? Aitoja? "Krääsää?", siis noita liikkeitä on varmaan satoja....esim Accesorize ketju http://www.accessorize.es/
Kannattaa ihan vaan nauttia matkasta ja kävellessä poiketa putiikkiin joka kiinnostaa....- -ixi-
Bijou Brigitte on mun helykauppani kun Espanjaan menen, niitä löytyy Barcelonastakin ainakin 3 liikettä. Googleta toi Bijou Brigitte niin voit tutustua nettikaupan valikoimaan, liikkeissä valokoima paljon laajempi :)
- moip1
-ixi- kirjoitti:
Bijou Brigitte on mun helykauppani kun Espanjaan menen, niitä löytyy Barcelonastakin ainakin 3 liikettä. Googleta toi Bijou Brigitte niin voit tutustua nettikaupan valikoimaan, liikkeissä valokoima paljon laajempi :)
onko tietoa kannattaako arabi liikkeistä ostaa sormuksia?missä päin niitä olis siellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766