Niin että jos joku olis ollut olis kiva kuulla kokemuksia kun ajattelin et sekin vois olla tapa viettää välivuotta
onko kukaan ollut matkaoppaana?
2
799
Vastaukset
- oli--
Matkaoppaaksi vissiin tarttee jonkinnäköistä koulutusta. Nopein tapa on kuulemma kansanopisto. Kaverini oli Päivölän kansanopistossa opaskoulussa, ja se taisi kestää jotain 5-7 kk. Kuluja siitä tuli, mutta suoraan pääsi ihan kunnon firmalle töihin. Kaverilleni tuli yhteensä kaksi välivuotta koulutuksen töiden takia, mutta nyt hänkin on palaamassa koulun penkille.
- oppaana
3 vuotta. upea kokemus niin elämän- kuin työkokemuksen kannalta. Mutta jos haluat vaan viettää vuoden ulkomailla en suosittele. Työ on rankkaa, ja oikeesti työtä, ei rantaa ja piletystä (ainoastaan) ja vaatii kyllä tiettyä "kutsumusta". raha suhteessa tehtyihin tunteihin on vähäistä. Mutta itse en vaihtaisi kokemusta pois, ja voisin jatkossakin olla oppaana jonkun aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595