Hei vaan kaikille ihmisille jotka tätä palstaa luette,löysin tämän vasta tänään.
Olen lueskellut kirjoituksia,josta useimmissa huokuu tuska ja väsymys alkohlin kanssa kamppailuun.
Minun elämässäni on juuri se vaihe menossa.olen lopen väsynyt ja turhautunut itseeni ,en jaksa jatkuvia pettymyksiä ja pahaa oloa henkisesti ja fyysisesti.
Alkoholi on aina ollut elämässäni jotenkin mukana,olen ammatiltani baarimestari ja työskennellyt yöravintolassa ja baareissa nuorempana.
Nyt kun ikää on 42v olen edelleen alalla mutta en enää yötyötä tee.
Olen ollut pitkiäkin aikoja juomatta.lasten odotusajat ja sen jälkeen hyvinkin pitkään raittiina ja elämä oli mielekästä ja nautin siitä.
Viimeiset vuodet ovat olleet vaihtelevia,mutta nyt huomaan että ongelmia alkaa olla.
Masennus on alkanut paheta vaikka kovasti koetan skarpata ja kaiken hoitaa,kodin työn lapset.
Pidän ulkonäöstäni huolta mutta jokin minua vaivaa,onko se taas kaipuu pullon ääreen vai mikä.
Humalaa en ole ottanut,koska lapseni aikoinaan joutuivat siitä tarpeekis kärsimään.
Mutta olostani on tullut rauhaton,siivoan koko ajan ja koetan saada aikaa kulumaan.
En tiedä pitäisikö minun mennä jonnekin puhumaan,vai mitä minä teen.
Onko heinäkuussa yleensä mikään auki siis paikka missä voisi näistä tunteista puhua.
Tarkoitan tällä sitä että pelkään että ratkean kunnolla juomaan,ja sitä en halua.
Onko kellään muulla samanlaisia tunteita vai mitä tämä on.
Haluan antaa lapsilleni turvallisen hyvän elämän ja niin myös itselleni.
Olisin ikionnellinen jos joku vastaisi.
Anteeksi myös epäselvä sisältö,en osaa oikein nyt tunteina ehkä oikein kirjoittaa.
Mukavaa kesää ihan kaikille.
Elämästä hävisivät värit
17
920
Vastaukset
- Doku-Make
Mikäli paikkakunnallasi on A-klinikka niin mene sinne,sieltä löytyy myös lääkäri tarvittaessa joskin ehkä aika pitkällä odotuksella mahdollisesti.