Voiko hyvin mäkisessä maastossa aloittaa rullaluistelun? Olen viimeksi luistellut joskus monia vuosia sitten ja silloinkin vain tasaisella. Hiihdossa kärsin alamäkikammosta, joten jarrupalat kuluisivat varmasti melko nopeaan tahtiin.
Mäkinen maasto
1
497
Vastaukset
- karirh
on ainoa mahdollinen: jos et ala harrastamaan downhill-laskettelua, niin älä mene niihin mäkiin. Hanki ensin varma luistelutaito ja taito kaatua oikein. Mäessä laskettelu vaatii paljon enemmän tasapainoa kuin tasaisella meno. Jos menee heti isoon mäkeen, käy tavallisesti niin, että jaloista katoaa voimat, ja yksi jalkaa alkaa mennä toiseen suuntaan ja toinen toiseen. Mukkelis makkelis seuraa varmasti.
Jos osaat luistella varmasti ja horjumatta tasaisessa maastossa, voit pikkuhiljaa kokeilla loivassa mäessä menoa. Mäessä voi kokeilla niin, että nousee vain osan mäkeä ylös (vaikka kolmasosa) ja laskee siitä kohdasta alas muutaman kerran. Seuraavana päivänä nousee ylemmäksi, jos on varmuutta jaloissa, ja laskee taas alas. Ja niin edelleen.
Moni on lopettanut rullaluisteluharrastuksen ensimmäiseen isoon mäkeen. Tätähän ei kukaan halua! Joten aivan hissukseen pitää mäkiä kokeilla.
- kari -
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670