Onko liian myöhäistä aloittaa karate 20 vuotiaana? Into olisi kova? mutta kehittyykö siinä enää
KYSYMYS?
7
764
Vastaukset
- maithai
Ei missään kehity enää kakskymppisenä. Ei mitään järkeä aloittaa.
Ei vaines. Pystyt 20-vuotiaana vetämään itsesi missä tahansa lajissa huipulle.- höpö.
Etkä pysty.
- maithai
höpö. kirjoitti:
Etkä pysty.
Pistäs yksi laji, jossa et pysty nousemaan huipulle vielä kakskymppisenä.
- Vai postimerkkeily
maithai kirjoitti:
Pistäs yksi laji, jossa et pysty nousemaan huipulle vielä kakskymppisenä.
Telinevoimistelu, paini, tennis, jalkapallo. Kyllä se jossain karatessa ja persekääkässä varmasti onnistuu.
- Filatelisti
Vai postimerkkeily kirjoitti:
Telinevoimistelu, paini, tennis, jalkapallo. Kyllä se jossain karatessa ja persekääkässä varmasti onnistuu.
Postimerkkeily pitää kyllä aloittaaa 3-vuotiaana viimeistään, ei siinä muuten kehity. Mutta OP ei sanonut mitään että aikooko kilpailla karatessa vai muuten vaan harrastaa. Kyllä sen voi aloittaa vaikka miten wanhana, jos ei tähtää MM-kisoihin tms. Sitä paitsi 18v ei oo vanha.
- ville -84
voit tietenki aloittaa, itsekkin aloitin noin kaksikymppisenä ja kehuja saan päivittäin ja olen jo kovan luokan taistelia.jos vain intoa löytyy niin eikun menoksi vaan. ;)
- salille
Ei todellakaan ole liian myöhäistä aloittaa. Eivät kaikki ( tai siis 99,9 % ei) tähtää olympialaisiin. Älä usko noiden ääliöiden rehvasteluihin.
Itse aloitin 21 v. ja nyt ikää mittarissa 44, ja meno senkun paranee. Tosin lämmitellä täytyy nykyään tupla-aika, mutta sen se ikä teettää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647