Vihkiaika

Morsian09

Hei

Olemme varaamassa kirkkoa ja aloimme pohtia mikä olisi järkevin vihkiaika...onko jokin tietty aika yleisin/käytännöllisin tms.?

Kiitos avusta:)
Morsian09

3

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naimisissajo

Yleisin vihkimisaika on iltapäivällä kello 13-15 välillä.
      Sehä riippuu miten itse kerkeät, että miten kampaaja ajat saat sopimaan ja
      meikkaukset. Ja onko kyseessä ruoka häät. jos on ruoka häät niin ei ehkä kannata vihkimistä ottaa kello 13 kun ihmiset on syöneet justiin lounaan mutta taas kello 16 on jo liian myöhänen koska silloin ollaan jo nälissään.
      Ja minusta oli eräässä artikkelissa hienosti ajateltu kun kutsuvieraiden joukossa oli maatila ihmisiä niin oli laitettu vihkiminen illaksi niin he ehtivät tehdä työnsä.
      Meidät vihittiin kello 14 ja minusta se oli sopiva aika:)
      Mutta mikäs sen romanttisempaa kuin vihkiminen auringon laskiessa tai noustessa, millaset ne teidän häät sitten on. ja mihin pappi suostuu - taivas rajana.

• Kerron teille

Näin alan ihmisenä (pappina) tahdon kertoa, ettei se taivas ole se raja, vaan kyllä ne rajat löytyvät ihan maallisesta järjenkäytöstä. Minä en ainakaan lähde vihkimään auringonlaskun tai -nousun aikaan ja jätä yöuniani väliin, jotta vihkisin taas monta paria, kastaisin lapsia ja siunaisin vielä hautaan seuraavana päivänä silmät ristissä.
        Ehkä joku kohupappi noin voisi tehdäkin.
        Kaikkea sitä kuuleekin.
        Hyvää kesää nyt kuitenkin kaikille avioituville!

• Matteus
        Kerron teille kirjoitti:

Näin alan ihmisenä (pappina) tahdon kertoa, ettei se taivas ole se raja, vaan kyllä ne rajat löytyvät ihan maallisesta järjenkäytöstä. Minä en ainakaan lähde vihkimään auringonlaskun tai -nousun aikaan ja jätä yöuniani väliin, jotta vihkisin taas monta paria, kastaisin lapsia ja siunaisin vielä hautaan seuraavana päivänä silmät ristissä.
        Ehkä joku kohupappi noin voisi tehdäkin.
        Kaikkea sitä kuuleekin.
        Hyvää kesää nyt kuitenkin kaikille avioituville!

puolestani vihkisin ihan mihin aikaan vaan sovitaan - ja nukun sitten kun ehdin - n. 7 t/vrk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60