Osaisko joku kertoa miten pääsisin Sundsvalliin parhaiten? Keski-Ruotsissa sijaitsee. Ja lentäen varmaan ois tarkotus mennä. Osaako joku kertoa mihin pitäisi lentää ja miten siitä sitten jatkaa eteenpän? Kattelin noita lentojen hintoja niin yllättävän kalliita oli mun mielestä. Millä hinnoilla ootte Ruotsiin lentänyt? Vastauksista kiitollinen.
sundsvall
3
831
Vastaukset
- Steffo
Mielestäni paras vaihtoehto on lento Hesasta Arlandaan ja siitä junalla Sundsvalliin. Arlandan lentokentällä on rautatieasema jolla Sundsvallinkin junat pysähtyvät, jos nyt ajat sopii yhteen... Blue1 lienee halvin lentoyhtiö. Tai sitten otat auton laivaan ja ajat uutta moottoritietä Tukholmasta Svalliin.
- minä vain
justiin googletin härnösandin, se on siinä sundsvallin lähellä.Tuli semmonen et suora lento helsingistä härnösandiin, hintoja en kyllä kahtonu. googleta härnösand. :) äh, tulipa sekavasti. jospa ymmärrät.
- I.Proqatlis
Sundsvall!
Minä asun täällä, on siis paikallistuntemusta.
Tuo on varmaan erehdys, että olisi suora lento Helsingistä Härnösandiin. Täällä on lentokenttä, joka sijaitsee noin 20 km Sundsvallista pohjoiseen, ja etäisyys lentokentältä Härnösandiin on noin 30 km. Tämä kenttä palvelee aluetta Sundsvall-Timrå-Härnösand.
Tuon lentokentän nimi oli ainakin joskus Midlanda, nyt se lienee muuttunut muotoon Sundsvall-Härnösand. Tämä nimi kai sai sinut luulemaan, että kenttä on Härnösandissa. Jotain infoa lentokentästä:
http://www.lfv.se/templates/LFV_AirportStartPage____31203.aspx
Jos noin suora lento löytyy, niin käytä toki sitä. Mitä muuten aiot täällä tehdä?! Sundsvallin katujuhlatkin menivät jo tältä vuodelta, valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766