Siis tietääkö joku kuinka vanhoja ne henkilöt on siinä sarjassa? En siis tarkota niitten näyttelijöiden ikää vaan et minkä ikäsii ne esittää... Marcos ja Evahan on sarjassa yli 10 vuotta nuorempii ku oikeessa elämässä, nii olis kiva tietää et minkä ikäsii esim Tete, Guille ja Curro on (täl hetkel sarjassa). Ja Onks Africa, Eva, Marcos ja Raul saman ikäsii? Ku jotkut on koulussa ja jotkut ei...?
Henkilöiden iät sarjassa?
5
1017
Vastaukset
- Wentti
Guille ja Teté on 14
Curro on 11
Marcos, Eva, ja Afríca on 18 Rául taitaa olla vielä 18 mutta sehän täytti ainakin nuita aikaisemmin(oisko ollu 2 tuotantokausi). Ja nuo on koulusa siksi koska ne on jääneet luokalle.- it's me
mun tiedot menee näin:
Curro 11v
Teté ja Guille 14v
siis noi on kai oikein, mutta Raúl Afri ym on kyllä vähintään 20, tai jopa 21
Diego on 48, jos kerta täyttää 7 kaudessa 50
Santi muutaman vuoden vanhempi
- no name
Sarjan alussa Teté ja Guille ovat 12-vuotiaita, Curro 8-vuotias ja Marcos ja Eva 17-vuotiaita. Suurinpirteien tuotantokauden verran ikää tulee vuodella lisää. Sarjan viimeisellä tuotantokaudella Teté ja Guille siis 18-vuotiaita, Curro 14-vuotias ja Marcos ja Eva 24-vuotiaita. Sarjan alussa Lucía noin 38-vuotias ja Diego 45. Teinien kaverit ovat samanikäisiä kuin he. Fiti on Diegon ikäinen, Santiago pari vuotta heitä vanhempi, Candela muutaman vuoden Lucíaa vanhempi.
- no name
Korjaus* Sarjan alussa Guille ja Teté 11-vuotiaita.
- htr,ä,sj,rtä,jä
Fran Perea, Marcosin näyttelijä on tällä hetkellä 35- vuotias! Hän on syntynyt 20.11.1978..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728