Sumuista tuolla ulkona näkyy olevan, mutta muutoin miellyttävä kesäinen keli.
Raittiina ja pirteänä olen töihin lähdössä. Iloista ja muutoinkin mukavaa päivää teille kaikille :)
10.7.2008 Huomenta
10
405
Vastaukset
- sardonumpsa
eilen olin raitis ja se asia ei miksikään muutu. Tämä aamu on alkanut raittinna. Huomenna tiedän enemmän!
- Eeva- Leena
ja raittiina.
- psykomanne
Krapulatta kahvia juoden. Pilvistä mutta kaippa sitä pitää pian lenkille lähteä.
- Tyty**
Puoli pulloa skumppaa meni eilen. Olis tehnyt mieli enemmän, mutta onneksi en ottanut. Kadutti jo koko ajan juodessa. No, tänään uusi yritys taas. Kyllä mä opin, vituttaa vaan noi yllyttäjät, jotka jankkaa ja jankkaa.
- Oolofi
Juomisesta pitää nauttia. Minä en ainakaan tajua sellasia ''itkuviinan'' lipittäjiä.
- Saniliina
(Kas, nytpä tuli nimikin isolla alkukirjaimella :-)
Raitis on aamupäivä ollut. Ja raittiina uskon päivän jatkuvan loppuun saakka.
Välillä aurinkokin yrittää pilkistää pilven raosta. Mieli virkeä, olo kevyt ja reipas. Viimeiset loman rippeet käsillä. Niistäpä yritän nauttia täysin siemauksin - raittiina!
Raitista torstaipäivää kaikille. - Oolofi
Jos mulla ois enemmän rahaa ku 44 euroa, niin joisin nytkin varmyy olutta. Mutta pitäis tää kuu pärjätä eikä viittis viimesiä rahoja tuhlata kaljaan, koska mun pitäis kuulemma oppia säästämään.
- Spriten voimalla
Kirjoituksessasi on monta positiivista seikkaa, vaikka ne kiertyvät vastakkaisen ominaisuuden kautta.
"...eikä viittis" :) viittaahan tuo hieman laiskuuteen, mutta silti siitä seuraa hyvä asia - sinä olet juomatta ja rahaa säästyy.
"...mun pitäis kuulemma oppia säästämään." toinen plussa. Muistat, että sinulle on annettu tehtävä ja sinä ajattelet, että se myös täytyisi tehdä. Säästäminen ei aina ole helppoa. Toivon, että opit - jos et tänään niin sitten huomenna.
- Mrs.Wint
On ihanaa nauttia raittiista päivästä, ja aivan yksin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286