Maksutapaan tyytyväinen

tanssityttönen...

– Tällaista laatulihaa ette ihan joka päivä näekään, eli katsokaa kunnolla nyt!
Vaikka yritin pitää ääneni kopean ylimielisenä, en voinut estää kevyttä värähdystä, joka johtui omasta kiihottumisestani. Hieraisin ohimennen jäykkänä nöpöttävää nänniä ja pudotin yltäni viimeisenkin vaatekappaleen. Mustapitsiset pikkuhousut jäivät toisen nilkan ympärille, kun nostin toisen jalkani niistä pois, käännähdin ja leveässä haara-asennossa pyllistin yleisölleni kunnolla. Oli huvittavaa kuulla äijien ähkäisyt ja huomata runkkaamisen tahdin kiihtyvän. Oikeastaan se oli myös säälittävää – milloinkohan nuo vanhat luuserit olivat viimeksi saaneet naista? Keinutin lanteitani keimaillen puolelta toiselle. Sitten sujautin käteni hetkeksi jalkoväliin ja avasin pillunhuulet levälleen. Sykkivä aukkoni varmaankin kimmelsi kosteudesta. Nähkööt nyt koko rahan edestä.

Kun olin sinä iltana lähtenyt liikkeelle, en ollut kuvitellut päätyväni strippaamaan. Ja vielä vähemmän olisin voinut kuvitella riisuutuvani viiden vieraan miehen silmien edessä. Työmatka oli tuonut minut pieneen kaupunkipahaseen ja tylsistyminen ajanut hotellihuoneesta lähikapakkaan lasilliselle. Olin laittautunut turhan hienoksi, sillä tyhmyyksissäni olin kuvitellut, että hotellissa olisi edes jonkinlainen yökerho. Mutta vielä mitä, tällaisessa junttilassa!
Vedin sormet pois posliinipilluni päältä, oikaisin itseni ja katsahdin olkapääni ylitse yleisöä. Juntteja. Voisiko mikään muu sana kuvata paremmin heitä? Tuollaisia neli-viisikymppisiä pikkupaikan duunareita, ällöttävine kaljamahoineen ja härskeine juttuineen. Nopealla liikkeellä kiskaisin pikkuhousut takaisin jalkaan. Viisi kovaa kyrpää sojotti minua kohti ja himokkaat silmät vielä ahmivat kurvejani, kun etsin katseellani rintaliivejä.

Rintsikoitani en onnistunut heti paikantamaan, mutta minihame, pusero ja stay up -sukat lojuivat lattialla, mihin olin ne heitellyt. Niitä katsoessani totesin, ettei ollut mikään ihme, että olin herättänyt huomiota pikkukaupungin räkälässä. Heti baaritiskillä oli seuraani lyöttäytynyt noin viisikymppinen partasuu, joka esitteli itsensä Jampaksi ja kertoi olevansa rekkakuski. Normaalioloissa en olisi vaivautunut vaihtamaan lausettakaan niin epäsiistin ilmestyksen kanssa, mutta olin vieraassa paikassa ja huonolla tuulella. Arvelin, että en kuitenkaan saa nauttia siideriäni rauhassa ja kun tasokkaita vaihtoehtoja seuraksi ei ollut tarjolla, niin minkäs teet.
– Onkos neiti tansseihin menossa, kun niin kovin hienona ollaan? Jamppa oli kysynyt.
Vastailin ylimielisesti hänen kaikkiin uteluihinsa, mutta se ei Jamppaa lannistanut. Miehen katse mittaili peittelemättömästi vartaloani, etenkin uhkeita rintojani. Hän jatkoi juttuaan ja lopulta kutsui minut samaan pöytään ystäviensä kanssa. Neljä samanhenkistä äijää istui tuoppiensa ääressä ja teki minulle tilaa. Miesten kommentit menivät reippaasti alapäähuumorin puolelle enkä jaksanut niistä piitata, vaan katselin kyllästyneenä muualle. Saamarin luuserit. Varmaan niistä joka äijä runkkaisi tänä iltana itsensä uneen minua ajatellen.
Jamppa kertoi tovereilleen saaneensa selville, että olen tanssija, vaikka en käsitä, mistä hän oli saanut sellaista päähänsä.
– Onkohan neiti oikein eroottinen tanssija? Eikös neiti vois vähän tanssia meille? Pitää vaikka sellaisen privaattishown? miehet alkoivat kysellä.
– Sellaisen hinta on sitten 500 euroa! lohkaisin.

Jälkeenpäin en tiennyt, miksi oikeastaan lähdin leikkiin mukaan. Ajattelin summan olevan niin mielikuvituksellinen, etteivät miehet siihen suostuisi kuitenkaan ja että kaikki jäisi sanailun tasolle. Mutta kävikin niin, että kun he olivat käyneet nopean neuvottelun hiljaisella äänellä, Jamppa ilmoitti minulle, että hinta on kohdallaan ja että hänen kämppänsä sijaitsee aivan kulman takana.
Kai siinä tuli ylpeys vastaan. En olisi voinut perääntyäkään menettämättä kasvojani, joten hetken päästä olimme Jampan kämpillä ja isäntä pisti cd-levyltä minulle hidasta musiikkia, jonka tahtiin aloin tanssahdella ja riisuutua. En ollut koskaan aikaisemmin stripannut, mutta sen verran olin alan esityksiä nähnyt, että arvelin voivani pistää pystyyn tälle porukalle kelpaavan shown. Miehet istuivat sohville katselemaan, kun aloin hitaasti koskettelemaan itseäni ja vähentämään vaatetusta.
Yllätyin hiukan, kun kuulin vetoketjujen aukeavan ja huomasin, että miehet kaivoivat vehkeensä esille toisiaan ujostelematta. Ihmettelin itsekseni, mahtoiko yhdessä runkkaaminen olla yleinenkin vanhojen miesten harrastus tällaisessa peräkylässä, kun äijät siihen sen kummemmin miettimättä ryhtyivät. No, olinhan jo arvannut, että he tänään vetäisivät käteen minua ajatellen, joten päätin olla piittaamatta heidän puuhistaan. Keskityin sen sijaan nauttimaan musiikista ja oman linjakkaan vartaloni hivelemisestä sen tahtiin. Kun strippasin miehille kiusoitellen, intouduin omasta leikistäni sen verran, että pilluni ehti kostua melkoisesti. Niinpä halusinkin äkkiä takaisin hotellihuoneelle, että voisin itse päästä saman itsetyydytyksen ilon pariin, jota äijät harrastivat silmieni edessä. Mutta missä kummassa rintaliivini olivat?

Havaitsin, että rintsikkani olivatkin sohvalla, melkein Jampan selän takana. Hän oli ilmeisesti napannut ne lattialta ja tunkenut osittain sohvatyynyjen väliin piiloon. Astelin sohvan luo ja kumarruin miesten välistä ottamaan vaatekappaletta. Rintani heilahtivat lähes koskettamaan Jampan kasvoja. En voinut olla huomaamatta, kuinka molemmin puolin istuvat miehet runkkailivat elimiään rintojani tuijottaen, kun yritin saada rintsikoita itselleni. Mutta Jamppa pitikin niistä toisella kädellään kiinni.
– Älähän nyt vielä, hän esteli.
Nousin harmistuneena ja sanoin tiukasti:
– Esitys oli siinä. Nyt on maksun vuoro.
– No mikä ettei…
Jamppa nousi seisomaan ja astahti minua kohti huultaan nuolaisten. Toisella kädellään hän hieroskeli edelleen kulliaan, joka kieltämättä oli koollaan kiinnittänyt huomiotani. Väistin hiukan, mutta silloin Jamppa tarttui toisella kädellään minua olkapäästä. Samassa muutkin miehet olivat jo ympärilläni ja vaatteeni jäivät heidän jalkoihinsa. Pelästyin, mutta yritin olla näyttämättä sitä ja pysyä vaativana:
– Rintsikat tänne ja maksu myös!
– Kuules neiti tanssija. Me päätettiin tuossa miesten kesken, että me maksetaan tämä sulle luonnossa.
Tyrmistys lamaannutti minut täysin enkä osannut heti vastustella, kun miehet tarttuivat minuun ja kellistivät konttausasentoon lattialle. Ennen kuin kunnolla edes tajusin, mitä on tapahtumassa, Jamppa oli jo asettunut taakseni polvilleen ja kiskaissut pikkuhousujani alaspäin.
– Jumaliste, millainen kiimapillu! hän naureskeli.

Paisunut terska painui vakoani vasten ja inahdin vastalauseeksi. Yritin rimpuilla, mutta miehet pitivät minua aloillaan ja Jamppa hieroi kovaa kyrpäänsä pakaroideni väliin. Hän pyöräytti sormiaan vittuni märkyydessä ja siveli lemmennesteet ison kalunsa liukasteeksi.
– En halua… yritin sopertaa.
Tämä aiheutti melkoisen naurunremakan porukassa. Tunsin kuinka jokaisen äijän likainen duunarinsormi kävi vuorollaan hieraisemassa kiimasta värisevän onkaloni syvyyksiä.
– Kyllä täällä aika halukkaalta tuntuu…
– Vittus ainakin haluaa…
Sitten tunsin Jampan tarttuvan päättäväisesti lanteisiini ja kulli painoi paljaalle aukolleni. Äijä survaisi elintään voimakkaasti sisään, ilmeisesti aikomuksenaan seivästää minut yhdellä työnnöllä. Se ei ollut kuitenkaan ihan niin helppoa, sillä hänen kalunsa paksuus oli jotain, mihin pilluparkani ei ollut aivan tottunut.
– No, no… Äläs nyt hannaa vastaan…
Ulisin ja yritin kiemurrella miesten otteessa, kun kulli painui sisään sentti kerrallaan. Päästyään pohjaan Jamppa odotti hetken ja nautiskeli lihasteni supistelusta vartensa ympärillä. Sitten hän aloitti rytmikkään pumppaamisen.
Vaikka poskiani kuumotti häpeästä, en millään voinut olla nauttimatta siitä ihanasta tunteesta, kun paksu kalu työntyili sisääni vastustamattomalla voimalla ja kivekset läiskähtelivät pillunhuulia vasten. Jampan kourat puristelivat persettäni ja muut miehistä kopeloivat rintojani oman kiihotuksensa lisäämiseksi.

Jokainen äijistä astui minut vuorollaan takaapäin rajun, eläimellisen kiihkon vallassa. Edellisen spermojen vielä pulputessa ulos pimpsastani seuraava parru jo työntyi sisään. Huohotin hekumoissani ja värähtelin kasvavasta nautinnosta. Äijät arvioivat ronskisti sulojani ja veistelivät vitsejä maksutavastaan:
– Nauti nyt hässimisestä, kun tämä on sun palkkas. Katsos kun me ollaan tällaisia maksullisia miehiä. Se on aina satasen laaki, eli nyt saat kyrpää viidelläsataa.
Vasta kun kiemurtelin orgasmin kourissa, huomasin, etteivät miehet enää pitkään aikaan olleet pidelleet minua paikoillani, vaan oma kiimaisuuteni oli naulinnut minut kontilleni, tarjoamaan ajeltua, tiukkaa herkkupimperoani näiden rasvaisten vanhojen miesten pantavaksi. Kun viimeinenkin oli pumpannut lastinsa minuun ja vetäytynyt pois, jäin vielä hetkeksi paikoilleni vavahdellen ja huohottaen. Sitten kierähdin lattialle istumaan ja odottelin hengityksen tasaantumista. Tunsin, kuinka araksi nussittu vittuni sykki ja sen seinämiä pitkin valui sekoitus spermaa ja omia runsaita nesteitäni. En ollut varmasti koskaan aiemmin ollut niin märkä. Tuntui, että kiimani ei ollut laantunut vieläkään, vaan se oli näiden kursailemattomien äijien käsittelyssä noussut aivan uudenlaisiin huippuihin.

Illan isäntä oli ehtinyt riisua vaatteensa ja tallusti avattu olutpullo kädessään aivan viereeni seisomaan. Jamppa ryyppäsi pullosta ja toisella kädellään heilutteli taas heräämisen merkkejä osoittavaa kulliaan kasvojeni edessä.
– Se oli sitten tasaraha. Mutta jos tippiä tekee mieles, niin ime tämä ensin takaisin maksuvalmiuteen.

7

9570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnessaan

Just tällasia kaikkien juttujen pitäis olla!Mahtava!

• tanssityttönen...

Kiitos palautteesta :-) Tämä on ensimmäinen yritelmäni seksinovellin parissa, vaikka kirjoittamista olen kyllä harrastanut pitkään.

• .. kiimainen tarina. Kirjoittelehan lisää. Tässähän on pakko alkaa itsekin runkkaamaan ja kuvittelemaan kirjoittamasi nainen tohon eteen strippaamaan ;)

• jatka samaan malliin

Oikein hyvä, toivottavasti saan lukea jatkoa : )
      N28v

• leena79

Tosi kiihottava! Mulla itsellä samanlaisia fantasioita..

• yhtään Jormaa

siellä mukana

• nosto

nosto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe