Auton osto suunnitteilla. Ilmeisimmin autossa myös koiraa pidetty. Olen allerginen mm kissalle, koiralle, siitepölyille. Mahtaako autoliikkeen suorittama otsoinointi poistaa koiran hajut ja allergeenit kokonaan vai olisiko tuonkin toimenpiteen jälkeen vielä riskinsä?
KOIRAA pidetty autossa- auttaako otsonointi??
4
1236
Vastaukset
- Riittää...
Koiran karva ja hilse lähtee jo imuroimalla/pesulla. Otsonointia olemme töissä käyttäneet esim ruumiin hajun poistamiseen vuokra asunnoista. Toimii!.
- kiinnostaakovasti
siis voidaanko otsonoinnilla poistaa hajut ja epiteelit lopullisesti? vai onko niin, että tietyn ajan kuluttua hajut palaavat uudelleen ja nyt siis kyse autosta.
yhtä autoa tuossa katsastelin ja aivan kamala koiran löyhkä takaosassa. Mitenkä mahtaa vaikuttaa asiaan esim . helteiset kelit, syyssateet jne? - pakko ostaa koira-autoa,
kiinnostaakovasti kirjoitti:
siis voidaanko otsonoinnilla poistaa hajut ja epiteelit lopullisesti? vai onko niin, että tietyn ajan kuluttua hajut palaavat uudelleen ja nyt siis kyse autosta.
yhtä autoa tuossa katsastelin ja aivan kamala koiran löyhkä takaosassa. Mitenkä mahtaa vaikuttaa asiaan esim . helteiset kelit, syyssateet jne?varsinkin jos sen näkee ja haistaa jo ostovaiheessa. Perusteellinen imurointi tyyliin kaikki irtonainen irti ja sitten tolulla pesu, johon tarvitsee pehmeän sienen. Ja siis pestävä kaikki mattopinnat. Päälle tuuletus ja hajut oli historiaa.
- minä80
Käytettyjä autoja on markkinoilla niin paljon, että itse en luottaisi moiseen puhdistukseen vaan etsisin sellaisen jossa ei eläimiä ole ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850