Mistä vahvistin joka soittaa 4ohm kaiuttimia?

liian_monta_liikettä_kiertänyt

Moro. Ostin autostudiolta tuollaiset spl pro tornikaiuttimet. Nyt niille pitäisi hommata joko 2-kanavainen vahvistin tahi sitten kotiteatteri vahvistin jolla voisi soittaa nuita eli 4ohmiin pitäisi olla stabiili. Kiersin tässä jokunen päivä sitten Jyväskylän alueella yli 10 liikettä läpi, ja ei löytynyt kun yksi ainoa vahvitin joka noihin sopisi! Miten voi olla mahdollista? 99% vahvareista oli 8 ohmiin. Ainoa oli SONYn STR-DA1200ES joka oli 4/8ohm. Hintaa tosin suolaset 599e... Kun pelkkiä 8ohm vahvistimia löytyi mm. Pioneerilta ja Yamahalta alle 300e.

Eli jos joku nyt tietää jonkun varteenotettavan vahvistimen mielellään 250-350e hintaluokassa, joka olisi stabiili 4ohmiin, voisi ilmoittaa asiasta :)

Niin ja tiedän toki, ettei nuo kaiuttimet ole mitkään hifistelijän unelmat, mutta en mikään kultakorva olekaan.

5

1959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesus
      • liian_monta_liikettä_kiertänyt

Kyllähän minä tuolla jkl audiocenterissä käväsin, siellä oli joku NAD:in 2-kanavainen vahvistin 299e tarjouksessa... Eikö tuohon 300-350e hintaluokkaan todellakaan löydy 5.1 tai 7.1 viritinvahvistinta joka olisi stabiili 4ohm??

• jeesus
        liian_monta_liikettä_kiertänyt kirjoitti:

Kyllähän minä tuolla jkl audiocenterissä käväsin, siellä oli joku NAD:in 2-kanavainen vahvistin 299e tarjouksessa... Eikö tuohon 300-350e hintaluokkaan todellakaan löydy 5.1 tai 7.1 viritinvahvistinta joka olisi stabiili 4ohm??

googleta kyllä niitä löytyy jos on löytyäkseen.

• snadistihifisti
        liian_monta_liikettä_kiertänyt kirjoitti:

Osta se NAD. Varmaan 315BEE tai 325BEE? Loistovehkeitä molemmat, etenkin tuo jälkimmäinen. Tuossa hintaluokassa ei parempia stereovahvistimia ole olemassakaan (eikä halvemmista rimpuloista ole oikeasti mihinkään).

Ne kaiuttimet olitkin jo hankkinut, joten niitä lienee turha kommentoida...

• nad 720bee

hei.oikeestaan mikä tahansa vahvari käy,mut ääni nadille.itsellä 720bee tehoa löytyy oikeasti,sama kuin 320 VIRITIN.ero halpohin kotiteatteri vahvareihin on helposti kuultavissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60