KUN NYT KATSON TÄTÄ PALSTAA,NIIN IHAN JÄRKYTYY,TÄÄLLÄHÄN OVAT KAIKKI KAIKKIA VASTAAN.MIE RUKOILEN TÄMÄN PALSTAN PUOLESTA.AAMEN JEESUS ELÄÄ.
HUH,HUH
9
547
Vastaukset
- kivistää
kun katsoo tekstejä. Täytyy vissiin mennä pois, kun Jeesusta ei tahdo löytää edes rivien välistä.
Onkohan mitään muuta palstaa, missä voisi virvottua?
Niin minäkin olen rukoillut monta päivää...
- Tule Herra Jeesus - - äly älä jätä
lukuisista tutkimuksista, ettei rukoilulla ole minkäänlaista vaikutusta. Se on täysín turhaa puuhaa.
- ketura
hyvin teet. Halleluja!
Olisikohan viisaampaa rukoilla persoonattoman palstan puolesta sille kirjoittavia persoonien puolesta. Heistä jokainen (minä mukaan lukien) tarvitsee esirukouksia.
Tämä palsta on eksyttäjien ja synnissä elävien temmellyskenttä. Onpa täällä niitäkin, jotka kieltävät meidän Herramme. He kyllä puhuvat Jeesuksesta ja lainaavat Raamattua sujuvasti, mutta he kieltävät meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen persoonan todellisuuden. Esimerkkinä Ekivaari. Ja huomaa: hän on vilpitön eksynyt.
Olen rukoillut takiasi ja päässyt ymmärrykseen, että aikamme eksyttävät tuulet ovat temmanneet Sinutkin mukaansa. Et erota eksytystä totuudesta. Sinä olet vilpitön antaessasi äänesi harhaoppien vallassa oleville valovoimaisille julistajille, luullen, että heidän kokouksissaan tapahtuvat fyysiset manifestaatiot (vapina, lämmön tunne, kaatuilemiset, hallitsemattomat liikkeet [kloonisine kouristeluineen], nauru jne) ovat Jumalasta. Mutta ne eivät ole.olet oikeassa,me kaikki tarvitaan esirukousta.Ja en ole eksyksissä,en etsi tunnekokemuksia,mulle usko on tärkein ja tunteet tulevat ja menevät,jos pelkästään luottaisin niihiin väliillä ei uskossa olisi,olen kuitenki ylistysihminen ja niissä tunteet kyllä pysyvät hallinna jos tarve vaatii.Pyhä Henki ei nöyryyttä ihmistä.Se että olen mukana netmissionissa ei tee musta harhapoluilla olevaa.
- ,,,,
aksu521 kirjoitti:
olet oikeassa,me kaikki tarvitaan esirukousta.Ja en ole eksyksissä,en etsi tunnekokemuksia,mulle usko on tärkein ja tunteet tulevat ja menevät,jos pelkästään luottaisin niihiin väliillä ei uskossa olisi,olen kuitenki ylistysihminen ja niissä tunteet kyllä pysyvät hallinna jos tarve vaatii.Pyhä Henki ei nöyryyttä ihmistä.Se että olen mukana netmissionissa ei tee musta harhapoluilla olevaa.
Olet hyvällä ja oikealla tiellä :)
Psalmi 121
1 Matkalaulu. Minä nostan silmäni vuoria kohti: mistä tulee minulle apu?
2 Apu minulle tulee Herralta, joka on tehnyt taivaan ja maan.
3 Hän ei salli sinun jalkasi horjua, sinun varjelijasi ei torku.
4 Katso, hän, joka Israelia varjelee, ei torku eikä nuku.
5 Herra on sinun varjelijasi, Herra on suojaava varjosi sinun oikealla puolellasi.
6 Ei polta sinua aurinko päivällä, eikä kuu yöllä.
7 Herra varjelee sinut kaikesta pahasta, hän varjelee sinun sielusi.
8 Herra varjelee sinun lähtemisesi ja tulemisesi, nyt ja iankaikkisesti. - jpto
että ihmisen uskonelämä on jatkuvaa kasvua ja ajan myötä harjaantuu erottamaan eksytykset aina paremmin. Mielestäni Aksun kirjoitukset ovat parhaasta päästä tällä palstalla ja näkee, että hän on aidossa uskossa.
jpto kirjoitti:
että ihmisen uskonelämä on jatkuvaa kasvua ja ajan myötä harjaantuu erottamaan eksytykset aina paremmin. Mielestäni Aksun kirjoitukset ovat parhaasta päästä tällä palstalla ja näkee, että hän on aidossa uskossa.
Aikamme eksytykset eivät uskosta osattomia vaanikaan vaan juuri meitä uskovia. Kannan huolta siitä, että monet uskovaiset ovat eksyneet mukaan Raamatun ilmoitukselle vieraisiin tapoihin ja menoihin.
Itse olen miettinyt että miksi ei voi keskustella rakentavasti ja asiallisesti,vaikka olisikin eri mieltä?
Vaan aletaan haukkumaan,arvostelemaan ja mennään henkilökohtaisuuksiin...surullista ja mieltä pahoittavaa sellainen on.
Siunausta aksulle vanahalle kamulle..:)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927