Tekee itse sätkiä,,vaikka Virosta tuoduilla sätkäpapereilla,itse maksoin viimeksi 100kappaleen lootasta 30eur,kaupassa paperi maksaa 1,30eur kpl,säästöä tietysti enemmän tulisi kun lopettaisi kokonaan.
tupakki
3
616
Vastaukset
- liisaihmeidentekijä
Minäkin tein ennen noin.
Puolitoista vuotta sitten satsasin kertarysäyksellä vähän yli 50 euroa tupakastavieroitus lääkkeeseen.
Kannatti!
Sen jälkeen en ole tarvinnut ollenkaan tupakkaa.- valinta kysymys
tupakkaa ei tietenkään tarvitse, kuten perusruokaa. se on nautintoaine. järjettömän verotuksen ja terveysfasismin takia se vaan on nykyään joko kallista tai pannassa.
kyllä muutama tupakki iltasella tekee terää. apassi-intiaanitkin tiesivät tämän (ne jepet ei polttaneet rauhanpiippua tai rituaalipiippua vaan ihan vaan tupakan lehdistä tekemiään sätkiä illan ratoksi)...
pihdata voi mistä vaan. pelkällä vedellä ja leivälläkin elää. ja kuolee nuorena koska aika yksipuolista jos leivässä ei ihmevitamiineja - säästyy rahaa.
- Mies-25
Itsekin olen ollut sätkälinjalla jo reilun vuoden. Vaikka sätkävehkeet ostaa kotimaastakin, niin hinta on silti vain n. 1/3 tai 2/5-osa siitä mitä "oikea" tupakka maksaisi.
Toki tämä tapa pitäisi kuopata jo kokonaan. Terveys vaan menee. Ja rahaa säästyisi melkoisesti. Tai jos ei säästyisikään, niin ainakin sen voisi käyttää järkevämmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351