Kuka on vielä valveilla?
"Alkaa jo vähitellen vituttaa"
MarttyyriMallari-TTt
Nimenhuuto
12
667
Vastaukset
- nukkumaan?
Kaikki ovat valveilla, esittävät vaan että eivät olisi.
- stalinkissa
olen valveilla ja keitän sulle virtuaali-kahvit jotta jaksat valvoa :)
no niin, kerrankin ystävällinen vastaus, kiitos :)
"Punainen barrikadi"
MarttyyriMallari-TTt
- rusalkaa
Onko sulla asiaa?
on toki asiaa ja juuri sinulle :)
"Onko kesäsi sujunut onnellisissa merkeissä"
MarttyyriMallari-TTt- rusalkaa
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
on toki asiaa ja juuri sinulle :)
"Onko kesäsi sujunut onnellisissa merkeissä"
MarttyyriMallari-TTtOlen suurimman osan ajasta ollut huolissani, kun en ole saanut kasveja ajoissa maahan. Nytkin jossain muovipussissa kukkii RUUSU tuolla liiterin seinän vieressä.
En ollut palstalla vaan tuolla jossain puutarha.net sivuilla. rusalkaa kirjoitti:
Olen suurimman osan ajasta ollut huolissani, kun en ole saanut kasveja ajoissa maahan. Nytkin jossain muovipussissa kukkii RUUSU tuolla liiterin seinän vieressä.
En ollut palstalla vaan tuolla jossain puutarha.net sivuilla.olet siis puutarha-ihmisiä. No, huomenna menet pihamaalle ja istutat ne ruusut maahan. Sitten hankit jostain saniaisia ja istutat ne keskeiselle paikalle.
"Onnellisuus on monitahoinen asia"
MarttyyriMallari-TTt
- monte1
olen hereillä,vai olenko?
en tiedä oletko oikeasti hereillä, koska alkoholin nauttiminen tekee ihmisen unelmoivaksi.
"Viina on viisasten juoma ja olisiko se sitten niin että se ei siksi sovi sinulle"
MarttyyriMallari-TTt- monte1
en tiedä oletko oikeasti hereillä, koska alkoholin nauttiminen tekee ihmisen unelmoivaksi.
"Viina on viisasten juoma ja olisiko se sitten niin että se ei siksi sovi sinulle"
MarttyyriMallari-TTtvalkovenäläinen kuin perjantaina tai lauantaina,kannatti käydä.
marttyyri,tämä oli sinun toinen vinoilu minua kohtaan, kuinka pitkään meinaat jaksaa? monte1 kirjoitti:
valkovenäläinen kuin perjantaina tai lauantaina,kannatti käydä.
marttyyri,tämä oli sinun toinen vinoilu minua kohtaan, kuinka pitkään meinaat jaksaa?että alkoholin hintataso määrittää sinun ravintolassa käyntisi, vai?
No, ei kannata hyppiä seinille viattoman vinoilun takia ja olethan itsekin tuonut julki sen ettet pärjännyt koulussa mitenkään hyvin...
"Ota tyynesti vastaan kaikki se mitä sinulle tarjotaan"
MarttyyriMallari-TTt- monte1
että alkoholin hintataso määrittää sinun ravintolassa käyntisi, vai?
No, ei kannata hyppiä seinille viattoman vinoilun takia ja olethan itsekin tuonut julki sen ettet pärjännyt koulussa mitenkään hyvin...
"Ota tyynesti vastaan kaikki se mitä sinulle tarjotaan"
MarttyyriMallari-TTtetten kaikkea voi ottaa vastaan tyynesti.
mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
matteuksen evankeliumi 23:12
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246