Tietääkö kukaan Mistä saa Kummelin Jackpot leffassa olevaia biisejä? Pystyykö niitä ostamaan jostain netistä? Ne on niin sairaan hyviä nauran aina kyyneleet silmissä kun kuulenkin pätkän jossain. Tai voisko joku ystävällinen kenellä on niitä biisejä niin lähettää mulle?
Kummelin Jackpot
Mihcaella
2
494
Vastaukset
- jsaefuiesahdfe
Niin sä varmaan tarkotat näitä biisejä: pukama polkka, tää biisi jää soimaan sun päähän, suoraan vastapalloon ja antakaa määkin huudan....noooh kyllähän ne netistä saa kunhan on vaan semmosia kivoja ohjelmia koneella, mutta jos ne niin tärkeetä olis saada niin kain ne lähettääkin voin...
- agz
Minulla ei nyt niitä koneella ole mutta saisin hankittua ja lähetettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175