Täällä on mukava pilvipouta, sadetta tosin lupasivat iltapäiväksi.
Iloisin mielin ja intoa puhkuen uuteen päivään!
14.7.2008 raittiina töihin :)
10
368
Vastaukset
- johnny boy
hellettä ilmassa, siltikin hyvä sää grillata.
raittiina alkoi tämäkin päivä ja varmana jatkuu, on se sen verran mukava vaan herätä ilman krapulaa.
hyviä päivänjatkoja ja tsemppiä kaikille!- Juoppotrolli
Juuri palattiin lasten kanssa brunssilta rannalta. Mahtava keli, ja lasten kanssa upea olla ilman krapulaa.
Juoppotrolli kirjoitti:
Juuri palattiin lasten kanssa brunssilta rannalta. Mahtava keli, ja lasten kanssa upea olla ilman krapulaa.
Raittiina!
- Kukkakeiju
Juoppotrolli kirjoitti:
Täällä raittiina myös
- olen onnellinen
Kukkakeiju kirjoitti:
Täällä raittiina myös
ihana et meidän sairaanhoitaja on juomatta,ja poissa töistä maljan paikkaa.
- että olet häipynyt
Kukkakeiju kirjoitti:
Täällä raittiina myös
lomailemaan jonnekin korpeen, kun olet ollut hiljaa pari päivää.
- Eeva-Leena
Raittiina ja reippaana heti aamusta pesulaan mattoja pesemään. Sain ne auringonpaisteeseen valumaan.. Nyt kyllä jo pilvet uhkaavasti ovat nousseet.. Janojuomana vissyvettä tottakai.
- kyllästynyt sinuun
juo hitto vaikka jaffaa tai punaista jaffaa ei sua jaksa,ratkeat kuitenkin juomaan.
- Spriten voimalla
Viikonloppuna ratkesin juomaan Olvin Wichyä - oli tarjouksessa ja hyvää oli. Oletko itse kokeillut?
... ja juu, ratkean minä juomaan juuri esim. Wichyä tai Pommacia tai vaikka Jaffaa, mutta toivottavasti en enää koskaan mitään alkoholipitoista.
Olen pahoillani, jos nimimerkkini saa sinut tolaltaan. Se ei ole tarkoitukseni. Nimimerkistä minut kuitenkin jo tunnetaan täällä, joten en sitä enää viitsi vaihtaakaan.
- Saniliina
Niinhän tuo elämä alkaa taas palata arkisiin uomiinsa. Loma meni tällä kertaa melkeinpä sen vahtimiseen, juonko, enhän juo, ja miten pärjään juomatta. No, olisi se huonomminkin voinut mennä: juomalla!
Olisi ehkä kannattanut tuo vahtimisoperaatio tehdä jo aikasempinakin vuosina, niin olisi ollut töihin palaaminen loman jälkeen helpompi. Ei se mitään, edessä on hyvää aikaa nauttia jokaisesta raittiista päivästä. Ainakin tämä oli sellainen, toivottavasti huominenkin.
Hyviä raittiita päiviä kaikille, niin työssä käyville kuin lomalaisillekin. Ja toki kaikille muillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286