Moi!
Katsoin konetta, jolla tarkoitus lentää Bulgariaan...Onko kokemuksia??? Millainen palvelu ja millainen hintataso koneessa? Lyhytlento, mutta lapset toivoo tietoa :) Kiitos!!
Primera/Jetx
8
1558
Vastaukset
- Primerair
Hyvä palvelu, matkustamomiehistö ja kapteenit suomalaisia. Koneet eivät välttämättä uusinta uutta, mutta eipä ne tuppaa sitä olemaan millään lomalennoilla.
Hyvää lomaa teille!- ............
tiedosta
- jetX
............ kirjoitti:
tiedosta
Lisäkysymys : Sinnehän lentää n. 3 tuntia : Jos ei ole tilannut ruokaa etukäteen niin onko koneessa mahdollista saada tilata mitään pientä purtavaa/juotavaa?? Millä hintaa??
Toinen kysymys: Onko matkalla mahdollista katsoa elokuvia tai kuunnella musiikkia????
nimim. Olisi muuta ajateltavaa kuin ilmakuopat!!
... josta tulikin mieleen että kun olen ennen matkannut Md 11. sta niin miten kuoppaisuus tuntuu näillä jetx.n lennoilla kovemmin? Vai tuntuuko? - juotavaa
jetX kirjoitti:
Lisäkysymys : Sinnehän lentää n. 3 tuntia : Jos ei ole tilannut ruokaa etukäteen niin onko koneessa mahdollista saada tilata mitään pientä purtavaa/juotavaa?? Millä hintaa??
Toinen kysymys: Onko matkalla mahdollista katsoa elokuvia tai kuunnella musiikkia????
... josta tulikin mieleen että kun olen ennen matkannut Md 11. sta niin miten kuoppaisuus tuntuu näillä jetx.n lennoilla kovemmin? Vai tuntuuko?juotavaa löytyy, karkkia ja leipää (
- jetx
jetX kirjoitti:
... josta tulikin mieleen että kun olen ennen matkannut Md 11. sta niin miten kuoppaisuus tuntuu näillä jetx.n lennoilla kovemmin? Vai tuntuuko?ei elokuvia eikä jaettu kuulokkeita. eli ilm. ei musiikkia?
- Juuri palannut
Lentokone on sellainen "pientä kulununeisuutta" - luokkaa oleva, kaikki vähän repsottaa ja jalkatilaa on vähiten mitä missään lennolla tähän mennessä. Meillä lähtö Helsingistä oli myöhässä yli 5 tuntia, joten ajat kannattaa tarkistaa ennen kentälle lähtöä. Palvelu ja kaikki muu sujuikin sitten ihan ok.
- .........
sattuukin tosi usein.... Paras oli viime syksynä, Bulgariaaan Hemus Air lähti etuajassa ja Finski useita tunteja myöhässä!!!!!!!
Minkä kokoinen kone? Onko penkit 3 ja 3? - mera
......... kirjoitti:
sattuukin tosi usein.... Paras oli viime syksynä, Bulgariaaan Hemus Air lähti etuajassa ja Finski useita tunteja myöhässä!!!!!!!
Minkä kokoinen kone? Onko penkit 3 ja 3?MD 83. Penkit 3 2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1471528- 781408
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91271- 571246
- 741115
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 60964
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890