Eli ideana laittaa etutukka kahdella nipsulla ylös ja haluaisin takahiusten näyttävän vähän normaalia paksummilta -> isot loivat lainekiharat? Vähän niinku ennen puhuttiin pehmiskiharoista.
Muistan että oon joskus saanut sellaiset kiharat lapsena kun on ollut paksu letti/letit päässä. Mutta miten latvat, en haluaisi et ne jää suoriksi.
Myös hiusten pituus on lyhyempi kuin pentuna, eli ulottuvat olkapäille -> en haluaisi että "nousevat" kiharoiden kanssa kovin paljon.
Isot lainekiharat
3
1585
Vastaukset
- *kia
Kannattaa kokeilla rullilla..niillä saa hyvin volyymia tukkaan ja mitä pienemmät rullat sen kiharammat hiukset :)
minulla. Ratkaisin sen käymällä kampaajalla ja teetin pehmennyksen isoilla rullilla ja nyt on kiva kesätukka jota ei tarvitse liiemmin laitella.En jaksanut joka aamu laitella rullia tai kihartaa, rasittaahan se hiuksiakin joten aamulla vaan kastelee ja puristaa kiharoille ja eiku menoks:)
- ap.
Luulin, ettei kampaajat enää tee niitä. Tää olikin hyvä vinkki! Tosin juhlat on jo lauantaina ja sitä ennen en taida ehtiä kampaajalle, joten rullat saa kelvata hätävaraksi :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854